Snackie schreef:heb je behalve de test rit al eens op hem gereden thuis?
Ik heb nu 4 keer op hem gezeten hoor, en hij is erg lief.
Ik ben zelf wat onzeker
Mijn ongeluk komt een beetje te veel naar boven, dus ben ik toch nog niet kwijt na 11 jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Snackie schreef:heb je behalve de test rit al eens op hem gereden thuis?
Snackie schreef:geef het lekker de tijd, dan kan ietz nog lekker uitgroeien,en kom jij misschien ook over je angsten heen
Iets heeft ook een eerlijk karacter, dus het komt wel goed.
Gracy schreef:Snackie schreef:geef het lekker de tijd, dan kan ietz nog lekker uitgroeien,en kom jij misschien ook over je angsten heen
mee eensIets heeft ook een eerlijk karacter, dus het komt wel goed.
Ja Ietsen is wel heel erg groot hoor haha. Hoe groot is Marlon eigenlijk, dat is ook zo n flinke jongen. Ik had hiervoor ook een flinke fries maar dat hoeft van mij niet meer hoor. Ik hou het lieverd bij wat stevig en compact
Owens_hartje schreef:Daarom, hij is lief en eerlijk, al duurt het 2 jaar![]()
Snackie schreef:hihi, ik ben benieuwd hoe groot ie uiteindelijk word.
hoe groot is hij nu dan?
toch wel groter als thom?
Serada schreef:Jeetje zeg, wat is iedereen vroegJa Ietsen is wel heel erg groot hoor haha. Hoe groot is Marlon eigenlijk, dat is ook zo n flinke jongen. Ik had hiervoor ook een flinke fries maar dat hoeft van mij niet meer hoor. Ik hou het lieverd bij wat stevig en compact
![]()
Wil hoelaat ga jij vandaag naar stal?
Snackie schreef:ahh jeetje! hands is toch ook rond de 175?
Snackie schreef:het is nu toch tentenkamp?
Owens_hartje schreef:Serada schreef:Jeetje zeg, wat is iedereen vroegJa Ietsen is wel heel erg groot hoor haha. Hoe groot is Marlon eigenlijk, dat is ook zo n flinke jongen. Ik had hiervoor ook een flinke fries maar dat hoeft van mij niet meer hoor. Ik hou het lieverd bij wat stevig en compact
![]()
Wil hoelaat ga jij vandaag naar stal?
Nou Lin, ik moet om half 2 weer naar het konijntje![]()
Daarna ga ik naar stal, want moet even een deken Passen bij Ietsen.
Dat is die blauw creme deken die Owen te groot was![]()
FF duimen dat Ietsen hem past, anders moet ik toch weer nieuwe gaan kopen.![]()
En dat is nou net iets waar ik nog even niet op zit te wachten
Owens_hartje schreef:Snackie schreef:het is nu toch tentenkamp?
Heb een beetje erg grote uitgaven gehad, dus moet ik even op de kleintjes letten

, maar het was ook wel een vermoeiend weekend. Ben heel het weekend toch nog wel erg duf geweest met hoofdpijn na het flauwvallen. Vandaag ben ik nog steeds aardig duf, maar heb gelukkig geen hoofdpijn meer. Even aan kijken hoe het verder gaat, anders laat ik mezelf toch maar even door mijn moeder prikken, om te testen of ik niet wat onder de lede heb. 
Snackie schreef:leuk zeg,die foto's van fer, ik had die spring foto's nog niet gezien.
Snackie schreef:andaar, die andere had ik wel gezien, daay ging naar tentenkamp, kom zo vertellen wat ze allemaal wel voor me mocht meenemen,en dat ze het uiteindelijk toch maar niet moest doen haha