Dat doe ik ook maar ik rijd eigenlijk nooit met sporen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat doe ik ook maar ik rijd eigenlijk nooit met sporen! hestejente schreef:En ik ben trouwens ook geen kind!
AnnemiekvM schreef:hestejente schreef:En ik ben trouwens ook geen kind!
Je reageert anders wel als een klein kind en je loop het topic nogal te verzieken. Je bent gewoon een manegeklant en zeker niets meer. Er zijn verschillende mensen die ontzettend aan je ergeren, dus misschien wordt het tijd om je grote mond te houden.
En je wordt zeker niet op de hoogte gehouden over het inslapen van de paarden.
Ik hoop dat ik nu duidelijk ben geweest!![]()
In het kort : Doe gezellig mee, of zoek een ander topic
Bedankt namens verschillende mensen.
ik heb zo lekker sinterklaas.,
beetje laat maar toch. je merkt trouwens wel dat veel radiozenders op 6 december ineens kerstmuziek gaan draaien. donderdag draaide skyradio volgens mij alleeen nog meer kerstmuziek
echt grappig hoe dat zo snel over kan slaan

de laatste 20 pagina's is volgens mij alleen maar geklets

Hoop weer op Urnie, hij loopt elke les steeds weer leuker!
Het vrijrijden is dan ook heel erg leuk, maar nog maar 2 keer op hagenauwe met les van annemiek, Het gaat echt snel 
Eerst straks uit eten, dan gaan we in een hotelletje slapen in Tilburg en dan morgen de winterefteling in! 

Hou altijd wel van de kerst! Ik heb vandaag ook even de kerstboom alvast opgezet! Wat een werk
Binnenkort ook weer al die kerstkaarten gaan schrijven, dat is nog meer werk
wij hebben zo nog sinterklaas
dit was met de pas de deux een aantal jaar geleden:

Daarom rijd ik ook volgende week me proefje, op Urnie!
Heb er super veel zin in!
Nog even kijken hoe ik Urnie ga vlechten 
Veel succes met Marcus, Tessa jij ook

Ja nu al
doei!

om 5.00 wakker