Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maarie schreef:ZO MAG IK HET HOREN!!
hahaha! Suus had al aan best veel mensen gevraagd of ze met haar naar buiten wilden, maar niemand wou omdat ie wild zou zijn ofzo.. maar lieve Dorine wou wel he haha
Ilzas schreef:En vrachtwagen inpakken kan je dus beter niet aan Simon overlaten, want die vergeet altijd wel wat (jasje, broek, laarzen) en was nu bijna het zadel van Nobility vergeten...
Citaat:Lekker he, zo'n nieuw zadel, kan ik ook altijd helemaal blij van worden als het zo lekker lukt. Beter !
Ilzas schreef:John Kool van Best-fit. Hij is al eens eerder bij mij geweest, bevalt me super!Wat voor speciale zadelmaker is er trouwens bij jullie langs geweest ?
Citaat:En hoe krijg je in godesnaam witte (geleende !!!) bandages weer wit ? Je mag ze "cold wash only" doen ! Ik heb ze op 40 graden gedaan en ze zijn wit met vlekken.... volgende stap toch maar 60 graden doen ? Ik was al met Dato, mijn mama krijgt het daar altijd weer mooi wit mee. Waarom ik dan niet ???
Ilzas schreef:In principe dinsdagJa en dan je springervaring bij Klokman, daar ben ik ook reuze benieuwd naar, wanneer gaat dat geschieden ?
Citaat:Ik doe het andersom, ik wil een Hulsebos zadel en ik heb een nu een Zaldi, dat heb ik ook op Marktplaats staan, ik wil het eerst verkopen voor ik een andere koop (heb een zadelkast waar twee zadels in passen en niet zo'n groot huis hier en dan ligt het maar weer in de weg). Dus mocht je nog iemand weten voor een heel knap dressuurzadeltje...
gomir schreef:Llover: mijn zusje doet dat ook weleens, wordt daar altijd helemaal gek van
Fijn dat Flair zo braaf was hasten!
superlenie schreef:Zo Gomir, dat is al snel, springen bij Edwin!
Lief joh!Citaat:Hihi, ik heb vandaag de bewoner ontmoet waar ik PB-er van word. Hij is reuze schattig, alleen knuffelt een beetje heel erg hard
hij liet pas los na de pijnprikkel![]()
Citaat:Oh en ik was 3 weken schade vrij, sinds gisteren niet meer
Cliënte ging even haar grenzen aftasten, dus dat was even stoeien
en mènn, ik ken een paar borderliners, maar zo extreem als deze, echt heel bizarmaar wel super intressant zeg!
Llover schreef:Volgens mij is er ook helemaal geen auto geslooptEen borderliner die een auto molt, ja das zeker apart? en ja zeker interessant joh. Oh Gomir, ik geloof ook niet dat auto's mollen nou bij borderline hoort, maar dat weet SL misschien niet.
gomir schreef:Llover schreef:Een borderliner die een auto molt, ja das zeker apart? en ja zeker interessant joh. Oh Gomir, ik geloof ook niet dat auto's mollen nou bij borderline hoort, maar dat weet SL misschien niet.
Volgens mij is er ook helemaal geen auto gesloopt