Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sasje_ schreef:Moet je voor die markt eigenlijk een plaatsje reserveren? Ik heb echt een heleboel spullen waar ik vanaf moet!
Zie onder in mijn profiel, hele waslijst!
l0rdJ schreef:iK kom zeker even kijken! Lijkt me zeer gezellif, ik ben er toch om foto's te maken van ferro!
Ik heb het gehoord van iemand op stal bij ons, die rijd ook op kalverhoed en die zei het! weet niet of het waar is natuurlijK!
. Maar het kan ook toevallig zo zijn dat er 2 markten gehouden worden.
. 
Shenavallie schreef:Sasje_ schreef:Hahaha dankjeee
Gewoon ehm, met een Sony Cyber Shot, DSC-S60
Nog een voorbeeld foto, Dit is links trouwens Polly(van Tatjana geweest) en rechts Olly(van mij geweest)
Deze moet je laten uitvergroten op canvasdoek!!!! En anders wil ik die wel!!!!!!!!!!!!

l0rdJ schreef:ja hoe zit het daarmee 10?
wat kunnen jullie ondertussen allemaal doen, misschien leuk voor kerstcadeautje!

l0rdJ schreef:oke, hou het in me achterhoofd!

l0rdJ schreef:Is goed, ik laat het jullie dan weten.
Ik ga nu lekker slapen
Doeiidoeii en weltrusten voor straks
Sasje_ schreef:Ahahaha, als het in de krant stond, ben ik vast al te laat met aanmelden! Nouja hoor!
Ik hoop op drukte, des te meer men koopt en verkoopt! En er komen natuurlijk veel mensen op de manege! Misschien denken ze dan wel 'hee leuke manege zeg'
meelen schreef:Dit geldt trouwens voor iedereen die dit leest en ook iets bedrukt wil hebben.
(de inkt is NIET vaatwasmachinebestendig, en op bijv. shabrakjes kan wel, maar dan kun je hem niet wassen, dit ter info.)
. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Dit geldt trouwens voor iedereen die dit leest en ook iets bedrukt wil hebben.
(de inkt is NIET vaatwasmachinebestendig, en op bijv. shabrakjes kan wel, maar dan kun je hem niet wassen, dit ter info.)
Goed om te weten, ik hou het ook even in gedachte.

LIQUITA schreef:Hahaha...
.