manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 22:06

Ow bah, dus inderdaad zieker geworden Thirz? Nouja gelukkig kan ik ook hoests verstaan, maar tog blijft t niet tof Scheve mond Beterschap!
En mn pa heeft vanmiddag eerst Photoshop op de comp gezet, dus die ene foto is toch nog bewerkt. Meteen weer naar Hannah gemaild. Kan ze kiezen welke versie ze laat afdrukken, mijn pakkie an nie meer Clown
* Die laatste 2 ouders vroegen nog: wanneer kunnen wij nu de foto's op komen halen? Heb maar komende zaterdag gezegd Nagelbijten / Gniffelen Had geen idee. Maar volgens mij was t wel goed, daar niets meer over gehoord nl..
Fijn dat je t naar je zin had Kims Haha! Hoe was t in Huizen zelf? nog toffe types gespot daar vlakbij bij t Gooi? Vork of ben je toch nie meer de stad in gegaan?
En waren er nog jongeren? of was de gem. leeftijd tog wat hoog?

Citaat:
- betadine voor de mietjes

Nou moet ik zeggen dat ik liever betadine heb dan sterilon of iets ander auws, dan maar een mietje Bloos

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:24

He hallo,

Anne: Dat ventje is volgens mij, als ik het goed zie Rico Jobse, rijdt bij ons op Koudekerke is nu 13 jaar ofzo en kan goed steken!!!!!

Kims: Ik slik gewoon microginon 30.

Leuke foto's hoor!
Vooral van Fleur.
Lief dat jullie Fleur even mochten lenen van Irma!

He dames, ik kan zaterdag a.s niet mee.
Ik moet sjeesrijden met Annemoon in Ritthem tot 20.00 uur en eer dat we thuis zijn is het wel half 10 dus dat ga ik niet redden. Sorry.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:48

Ik moet zaterdag werken tot 22.00, maar daarna wil ik graag nog wel mee komen feesten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:26

Wat is het rustig hier..
Zijn jullie al zenuwachtig voor zaterdag Anne en Bianz? Clown
Jammer dat jullie niet meekunnen Nel en Bar!

Morgen ga ik eindelijk samen met Bianz eens paardrijden, willen we al zolang!! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 11:55

Hyper!

Ik zenuwachtig? welnee! Party!!

Ben wel errug benieuwd wat we gaan doen, dat wel Ja
Jammer hoor Bar en Nel.. (denk ik Nagelbijten / Gniffelen Heb geen idee wat we gaan doen, maar t schijnt écht leuk te zijn, dus dan is t vast jammer Clown)
Wel gezellie dat je na je werk nog ff komt feesten Bar Lachen *feesten? Verward wie, wat, waar, hoe?
Wél in je thema kleding hè Knipoog

Tof! Lekker even samen met Bianz gaan rijden. Jullie willen dat idd al heel lang Lachen Top dat het nu dan een keertje kan! en dan ook nog eens super weer! (of nouja, nu dan. Geen idee of dat morgen ook zo is...) en ik zit hier binnen achter de computer... verslagen te tikken... *zucht*

Gaat weer verder..
*t leuke is, ik ben ook nog steeds bezig met dat ene groepsverslag Scheve mond (thirz weet welke) én nog steeds schiet t maar niet op.. Iedereen werkt langs elkaar heen en houdt zich niet aan de afspraken, gaat andere taken doen of de verbeteringen zijn gewoon ineens kwijt.. én dan ook nog eens mn gwone school wat opsich ook best nog wel wat werk is..
*schopt zichzelf nu weer met der neus in de boeken*
Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:54

Aah Anne, das erg vervelend dat het verslag niet wil opschieten, ik stuur je positieve energie toe hoor! Slim

Hmm, nu lekker weer idd...maar ik moet zo gaan werken. Dus ook niet lekker van t zonnetje genieten. En morgen hebben ze veel regen afgegeven Verdrietig

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:18

Nou ik weet dus eerlijk gezegt niet meer wat we zaterdag gaan doen... maar ik weet dus ook niet of het mogelijk is om uit mn werk nog te komen? Want dat zou wel leuk zijn...
Ik ga zo even in de tuin liggen, maar ik heb net al gemerkt dat er bizar veel onweersbeestjes zijn, en die haaaaat ik!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:53

Voor Bianz en Anne:
Zaterdag worden jullie dus om 19.00u verwacht op het station in Middelburg. Te fiets, lopend, met de auto...wat jullie makkelijk vinden Knipoog En wat we nog moesten zeggen: jullie hoeven niet te eten, daar zorgen wij voor. Nog vragen? Stel ze, dan zal ik kijken of ik ze kan/wil beantwoorden Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 08:13

Goedemorgen! Ben gisteravond naar t strand geweest Haha!
Afbeelding

Sharon wilde niet stil staan
Afbeelding

Let's GO! (beetje wazig)
Afbeelding

Terugkomst
Afbeelding

Hoe dom kun je kijken Boos!
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:37

Aaah, ik wil ook zoo graag weer eens naar t strand!! Heerlijk Lachen
Vanmorgen fijn op Mexx gereden, tis zo'n relax paard. Maar wat was het warm he Bianz!

Nu ga ik snel door naar mn werk Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:55

Wauw, toffe foto's Bar; ik wil ook!! Duimen dat Nous snel beter is, of dat je op Mexx naar buiten kunt Thirz! Heb vanochtend trouwens ook heerlijk gereden op Janis; het voelt elke keer weer beter aan! Maar het was idd warm... zat te koken op m'n paard haha!
Nou, ik had het al een beetje doorgekregen, maar de details voor zaterdag zijn helemaal duidelijk hoor; afhankelijk van hoe mijn schoenen zitten kom ik lopend of op de fiets Haha!
Vanmiddag gezellig shoppen met m'n mams en vanavond komt Rachida bijkletsen. Ik ga lekker verder genieten van mijn vrije dag; tot laters Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:59

Ps: voor iedereen die een lootje van mij had gekocht voor de Roparun; vergeet niet op www.roparun.nl te kijken of je misschien een prijs hebt! O ja, ben niet aansprakelijk voor foute loten whaha Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:54

Nou Thirz over 1 1/2 week staan voice en Annemoon ook op de braamhof, dan ga je met mij gezellig mee naar het strand...!!

He Bianz, jou ava beweegt niet...!?
Tenminste niet op mijn beeldscherm.

Jeeeh voice is gister eindelijk beslagen, dus vanavond ga ik hard trainen met haar....haha.
Ik kan nu eindelijk weer gaan oefenen met dressuren, voor volgende week keuring!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:55

He Bianz, nu is je ava weg.........!!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:56

He Bianz, hij is weer terug................ Ligt het aan mij..... offfff???????

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:06

voicenel schreef:
He Bianz, hij is weer terug................ Ligt het aan mij..... offfff???????

Ik zie dr ava gewoon hoor Clown Én hij beweegt!
Ik heb je broer nog gesproken! Hij werkt ook op t lab en zei ineens 'volgens mij ken jij mijn zusje' haha! Hij lijkt wel op je!

Leuke foto's bar!

Ik ben benieuwd wanneer ik weer een keer op Mexx kan!

Vandaag ook eventjes op Nous gezeten, ik kon t niet laten Knipoog Het ging goed! Ook in de wei liep ze niet van me weg.
Ik heb zin in zaterdagavond + zondag! Hopelijk is het zondag wel droog, zou lekker wezen! We moeten nog steeds iets bedenken voor op ons hoofd Clown Ik stel voor dat we een witte haarband met een plusje erop aandoen whaha. En daarnaast iets van een tekstje ofzo. Iemand anders leuke ideeën?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:28

Huilen Nel, mag ik dan niet mee op buitenrit??
Super dat je weer kan trainen, op naar de keuring dan! Gaat alles goed met Daan?
Haha Kims, Nous denkt nu morgen vast helemaal; bekijk het maar ik kom niet meer! Pff, moet ik nog twee keer lopen ook... Vork Echt heel fijn dat Nous zo goed loopt; zelfs een drafje vanochtend ging perfect. Heb ook al heel veel zin in zaterdag én zondag! Heb de EHBO lijst niet meer bekeken bedenk ik me ineens, maar het belangrijkste, de fles Sterilon staat er op dus... Haha! Ik zal ook nog eens brainstormen over wat we als kenmerk aan/op moeten doen zondag!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:55

Ja Nel: wil graag met je mee op buitenrit! En Bianz kan dan toch ook mee: gezellig met zn allen Knipoog Haha, dan ga ik morgen maar extra vroeg weg om Nous te vangen uit de wei Clown

Nu ga ik nog snel ff wat werk doen, ben weer geheel illegaal bezig nu Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 20:06

op je hoofd als EHBO-er: zo'n soort boerendoekje Knipoog maar dan wit en dan een leuk rode plusje erop Vork én zo'n mooie witte band om je arm met een rood plusje! Zeg wie gaan jullie verbinden? vind nl dat het woord sterilon gevaarlijk vaak genoemd wordt Nagelbijten / Gniffelen

Ah ik ben jaloers Bar! Ik wil ook naar t strand.. en een strand paard.. en genoeg tijd ... en Verdrietig
*we moeten ook egt (zodra ik weer tijd heb Schijnheilig) naar Lisiduna! *LOL* Dat is weer veuls te lang gelee!

Bloos! Egt erg Bianz, ik heb Janis gwoon nog nooit gemeet! Zodra ik tijd heb kom ik der meeten hoor! Ja En foto's maken natuurlijk Haha! Wordt wel eens tijd dat we dat plan écht uitvoeren! (wel met een ander paard maar tog.. )
En jullie hadden samen gereden tog Thirz en Bianz? Jullie troffen t dan wel met t weer! Mooi zonnig Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:19

Ik heb leny nog gesproken, ze zei dat we gewoon de EHBO spullen konden kopen en dan krijgen we het geld terug. Ze vroeg ook nog om een cold-pack, wel een slimme!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:23

Heej Nel, hoelaat worden Voice en Daan gekeurd? Wil graag komen kijken, maar moet eerst die dag nog werken en wil ook eigenlijk nog die dag naar Raalte reizen... Maar als t tijdstip gunstig is, wil ik misschien nog wel even komen Lachen En ik ben t/m 8 juli in Raalte, maar daarna spreken we dan snel een keer af om samen te rijden, heb er nu al zin in!!
En Bar: ben er dus ook niet op jouw feestje, zal vanaf Manege Bartels aan jullie denken Knipoog

En Anne komt snel maar weer een foto's maken! En idd ook weer eens naar Lisiduna...nu zijn we nog niet geweest Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:30

Kim, ik heb nog een aanvulling voor de EHBO spullen! Leukotape; kun je op rol kopen. Handig voor alles wat verstuikt etc is; een fysio gaat niet op stap zonder tape haha! Krijg nu ook meteen versier-ingevingen hihi Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:34

Ow ja Anne, fotosessie doen we snel! Als je vakantie hebt Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:36

Ja! Haha! Komt goed hoor Bianz, dit keer doen we t écht Vork
*en ja Thirz ik kom ook snel een keer naar Nous Haha! nl ook veuls te lang gelee dat ik bij haar geweest ben! Whieie, laat die vakantie met al die vrije tijd maar komen Hyper!
Gelukkig heb ik zaterdag al iets om me op te verheugen Go jij! Go jij! Heb er zin in!

Trouwens hoor jij nog wel eens wat van Nero? Hoe is t nu met hem? De baasjes ook nog steeds tevree?
En hoe staat t nu eigenlijk met dat ene projectje van Annemarie? *moet daar ineens aan denken, via Nero, naar je hoofdstel en dus aan dat paard Clown jaja gedachtekronkel!

Sterilon, versierings ideeen met leukotape, ik denk dat ik maar veilig thuis blijf zondag Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:12

Nee, kom gezellig langs Anne, mag je bij ons een rondje op de brancard doen...is weer eens wat anders dan ponyrijden Tong uitsteken En, dan kan je gelijk Janis en Nous meeten!!
Maar idd: laat die vakantie maar komen, ben er ook aan toe!

Heb vanmorgen een lime-groene kattebak gekocht voor Siepie, kan ze straks in stijl naar de toilet Clown

Goed, nu weer serieus: ik ga aan t werk, doeii