Sabinee__ schreef:Emmaa_ schreef:]
Ja natuurlijk is het anders, is een hele aanpassing en het is natuurlijk ook niet niksMaar wel super dat je al je examens hebt gehaald! Vind het echt knap dat je je daar nog zo op kan focussen
Met mij gaat het wel prima, mijn leven bestaat echt uit school en werken de laatste tijd haha. Werk rond de 4 dagen per week, en dat is toch wel een beetje zwaarder dan ik had verwacht. Examens beginnen over ongeveer een maand, dus dat wordt even bikkelen maar daarna ben ik helemaal klaar!
Ohh spannend? Weet je al wat je hierna wilt doen?![]()
Ja tis heel wat aanpassen, staat inmiddels ook een nieuw paardje waar ik in de toekomst misschien wat mee gaan doen. Maar even rustig, en alles op zn tijd.
Wil voorlopig nog even vertrouwd gaan mennen met de ponnies en even met de eigenaresse gaan zitten wtb afspraken over die nieuwe, is namelijk totaaaal iets anders>
Zou wel leuk voor je zijn! Ook al is het natuurlijk wel een grote overstap om een ander paard te gaan rijden na zo'n lange tijd met Rock..

Ik ga hierna een jaartje docent aardrijkskunde doen, dit is meer uit noodzaak omdat ik zoals het er nu naar uit ziet echt niks met lesgeven wil doen... :p Ik ga iig proberen mn propedeuse in 1 jaar te halen en dan ga/wil ik doorstromen naar Aardwetenschappen op de UU
Maar wel super dat je al je examens hebt gehaald! Vind het echt knap dat je je daar nog zo op kan focussen 
>
Maar dat is wel heel wat anders dan Rock inderdaad! Maar snap wel dat je nu even rustig aan wil doen, na al die tijd met Rock.