http://deedeebowtie.hyves.nl Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
http://deedeebowtie.hyves.nl
Je moet eigenlijk zorgen dat je achter het orkest staat met Hjalmar dan. Dan is het geluid niet zo hard. RB vindt zoiets ook niet leuk, maar als hij er achter loopt gedraagt hij zich keurig.
Na een zware week te hebben gehad vorige week waarin ik mij gewoon veel en veel te druk heb gemaakt, ben ik gewoon zowat een hele week ziek geweest... De stageplek is leuk. Ik zit alleen wel bij een andere apotheek dan ik in eerste instantie dacht (ook een beetje raar, want de kennismaking was dus bij die apotheek waar ik dacht). Daar zitten heel wat meiden van mijn leeftijd en ik ben ook meteen uitgenodigd bij het bedrijfsuitje. Groot pluspunt van deze apotheek is dat ik de enige stagaire ben, dus volop aandacht kan krijgen. Ik vraag nu dus ook zoveel mogelijk.
Gelukkig mocht Ruud mee, dus dan kon hij zijn best doen om met haar te praten.
En hij heeft flink zijn best gedaan, want zo gemakkelijk was ze niet om mee te praten, maar hij heeft haar wel van het begin tot aan het eind aan de praat gehouden. Toch knap of niet? Het begon met 'ga maar hier rechts', 'daar links' over 30 km weggetjes, waar niets bijzonders was en toen ik een minuut of 8 aan het rijden was zei ze al dat ik naar het examencentrum via een bepaald punt mocht rijden (voor Juut; via de watertoren als je dat kent, zit bij het centraal station bij die geweldige rotonde). Al vrij snel dus. In eerste instantie dacht ik toen: 'heb ik het zo slecht gedaan???' Maar dat bleek dus niet het geval.
Het enige lastige wat ik tegen ben gekomen was een vrachtwagen die naast gepakeerde auto's stond om te lossen en op het moment dat ik er omheen wilde, stapte de chaffeur uit... Lekker moment, maar goed blijkbaar heb ik het goed opgelost. Thuis aangekomen was ik ontzettend moe en heb ik dus ook een gat in de dag geslapen, om de volgende dag tot en met nu lekker ziek te zijn... Gereden heb ik nog niet, want sinds het rijbewijs zo'n creditcard ding is, duurt het 5 dagen. Ik ga em dus straks ophalen en dan hopelijk van het weekend rijden.
deedee19 schreef:Lekker verstandig dusJe moet eigenlijk zorgen dat je achter het orkest staat met Hjalmar dan. Dan is het geluid niet zo hard. RB vindt zoiets ook niet leuk, maar als hij er achter loopt gedraagt hij zich keurig.