Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik wil hebben haha 
esiebessie schreef:Hmmmm, dat was lekker.![]()
Trouwens, Gina, jij had het erover om zaterdag een shoot te doen met de pony's, maar jij kon zaterdag toch niet ofzo?En zullen we een keer langs AHC, informeren over die menlessen? Haha mijn vader wil eerst een concreet plan voordat hij toezegt.
Oeh waar gs je werken?
Oh oke, is goed! 
Romana01 schreef:waarom wil je ram's maat weten?? weer wat op het oog?
Heb nu twee halsters maat shet en een maat middel.
En verder nog wat kleine dingetjes voor mezelf, heb geprobeerd niet te veeleisend te zijn. 
Romana01 schreef:Broccoli schreef:Een goed manegepaard is een paard die een aantal uur per dag met alle soorten ruiters kan lopen.
Of dat paard nu wel of geen niveau heeft, dat is eigenlijk helemaal niet zo relevant voor de manege.
Ik denk voor een manege dat ALLEEN naar winst streeft denk ik dat dat inderdaad de instelling is, maar voor een manege die OOK streeft naar zo goed mogelijk onderwijzen niet.
Ik zet alleen en ook ff groot neer, omdat ik snap dat het voor een manege belangrijk is dat ze winst maken

beterschap Gina! 
en verder loopt ie lekker en heeft ie energie voor 10
hoe moet ik me dat voorstellen

en laatst deed ie het ook op de spuitplaats toen ik ging opzadelen!
stout kind!!!
dat wil ik een keer zien!
dus dan kom ik de L1 ook niet door
maar ik blijf liever langer in de L1 hangen dan in de B.. om meer ervaring op te doen.. de B vind ik zo saai