Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:45

Serada schreef:
Wat staat ze er lekker bij Fiek! Je kan wel zien dat ze al wat langer uit het werk is, hé... :D

Ja, de spiertjes beginnen steeds meer weg te vallen, maar als ik haar vergelijk met de meeste paarden die daar rond lopen valt Vien nog best mee. Nou zijn de meesten ook wel een stuk ouder....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:45

Serada schreef:
Ik hoop dat iedereen het bericht op het bord met betrekking tot de bevestigde gevallen bij onze buren heeft gelezen. Zo niet, doe dat alsjeblieft als nog want het is erg belangrijk! Ik heb het een en ander vernomen en ik hoop echt dat iedereen zijn verantwoordelijkheid gaat nemen. Geldt ook voor de meelezers!

Het is jammer dat de buren niet zelf hun verantwoording nemen en wij dat dus moeten doen....

Uprica

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:49

Watskebeurd? Ik ben pas vrijdag weer op stal.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:49

Waar gaat dit over dan????? Ben pas morgen op stal.

Paarden gaan trouwens morgen om 10:00 ur ongeveer naar buiten en ik haal ze ook weer naar binnen om 14:00 uur. Er stond namelijk verder niemand in de agenda maar ik vind het helemaal niet erg hoor om te doen. :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:51

Twinklebel schreef:
Het is jammer dat de buren niet zelf hun verantwoording nemen en wij dat dus moeten doen....

Ja dat vind ik nog erger. Straks zitten wij straks ook met zieke paarden alleen maar door onverantwoord gedrag.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:52

spettertjuh schreef:
Waar gaat dit over dan????? Ben pas morgen op stal.

Paarden gaan trouwens morgen om 10:00 ur ongeveer naar buiten en ik haal ze ook weer naar binnen om 14:00 uur. Er stond namelijk verder niemand in de agenda maar ik vind het helemaal niet erg hoor om te doen. :D

Ik kan ook morgenmiddag binnenhalen want ik moet rond 12.30 uur op stal zijn voor Iris. Maestro krijgt zijn massagebeurtje... :D Ik ben de afgelopen drie dagen niet op stal geweest maar ik zal mijn naam voor de komende dagen weer invullen. Vanaf donderdag mogen ze weer de hele dag hé!
Laatst bijgewerkt door Serada op 22-05-12 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:53

Jullie hebben pb dames. Ik vind zelf dat je in zo'n geval je oaarden gewoon op het erf moet houden. Hetkan ons allemaal overkomen, is niks om je over te schamen, maar probeer dan in elk geval te voorkomen dat een ander het niet van je krijgt....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:53

Nee hoor Linda, maakt niet zoveel uit. Kan ik het een beetje goed maken van de vorige week toen ik niet kon............ :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:54

Twinklebel schreef:
Ik vind zelf dat je in zo'n geval je oaarden gewoon op het erf moet houden. Het kan ons allemaal overkomen, is niks om je over te schamen, maar probeer dan in elk geval te voorkomen dat een ander het niet van je krijgt....

Inderdaad!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:55

Maar kunnen wij dan wel gewoon weg ??????? :o Of buiten rijden??????? Stel je voor dat je iemand van de buren tegen komt???????
Laatst bijgewerkt door spettertjuh op 22-05-12 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:55

spettertjuh schreef:
Nee hoor Linda, maakt niet zoveel uit. Kan ik het een beetje goed maken van de vorige week toen ik niet kon............ :D

Gaan we gewoon gezellig een bakkie doen! :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:56

Serada schreef:
spettertjuh schreef:

Gaan we gewoon gezellig een bakkie doen! :D

Ja leuk!!!!!!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:57

spettertjuh schreef:
Maar kunnen wij dan wel gewoon weg ??????? :o Of buiten rijden??????? Stel je voor dat je iemand van de buren tegen komt???????

Dat moet gewoon kunnen toch? Wij hebben gelukkig nergens last van, en als we allemaal voorzichtig zijn blijft dat hopelijk ook zo....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:57

spettertjuh schreef:

Ik heb je een pbtje gestuurd.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:00

Twinklebel schreef:
Ja, de spiertjes beginnen steeds meer weg te vallen, maar als ik haar vergelijk met de meeste paarden die daar rond lopen valt Vien nog best mee. Nou zijn de meesten ook wel een stuk ouder....

Ja de meesten zijn inderdaad een stuk ouder of staan misschien al wat langer stil. Het ene paard toont ook sneller dan het andere. Ze ziet er goed uit en volgens mij heeft ze het prima naar haar zin.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:12

Kunnen jullie mij ook pben wat er is? Ben ook pas vrijdag weer op stal..

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:41

Hoi dames! Ik ben niet zo vaak in het topic maar ik begrijp dat Karin de knullen binnenhaalt? Dat is mooi, dan hoef ik niet zo te racen :) Ik dacht dat ik in de agenda stond namelijk maar heb me denk ik dan vergist XD
Kan iemand mij ook op de hoogte stellen wat er op het bord staat/aan de hand is?

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:17

Hm.. dus niet meer naar buiten?

Zo, ik ga vandaag solliciteren := over al en nergens. Werk zoeken

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:31

Ik zou ook bijna zeggen, niet meer buitenrijden... maar eigenlijk is dat natuurlijk de wereld op zijn kop...

(besmetting via mest is ook mogelijk, en aangezien er gewoon wordt buitengereden door hun...vind het wel een btje spannend...)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 10:24

spettertjuh schreef:
Even een vraagje aan de vakantiegangers voor Otterloo????? Moeten we een eigen slaapzak of kussen/lakens meenemen voor de bedden of zijn die daar al??????/ Heb geen idee eigenlijk :o

Ja zelf kussen en beddegoed meenemen en voer

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:27

Celinaa_H schreef:
Hoi dames! Ik ben niet zo vaak in het topic maar ik begrijp dat Karin de knullen binnenhaalt? Dat is mooi, dan hoef ik niet zo te racen :) Ik dacht dat ik in de agenda stond namelijk maar heb me denk ik dan vergist XD
Kan iemand mij ook op de hoogte stellen wat er op het bord staat/aan de hand is?

Heb je al een pbtje van een van ons ontvangen?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 18:43

Zo jammer dat de buren en buurpensionstalhouder hun verantwoording niet nemen en wij dat nu maar voor hen moeten doen........... :(

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:48

Lees net dat er vandaag weer een geval bij is gekomen. En dan toch naar buiten gaan... Met dat zieke paard. Nee lekker verantwoord :(

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:50

Uprica schreef:
Lees net dat er vandaag weer een geval bij is gekomen. En dan toch naar buiten gaan... Met dat zieke paard. Nee lekker verantwoord :(

Tuurlijk, zij hebben het toch al, dus waarom je druk maken om een ander.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:58

Twinklebel schreef:
Tuurlijk, zij hebben het toch al, dus waarom je druk maken om een ander.....

Ja inderdaad, wat een mentaliteit zeg..