Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:42

Als er geen sneeuw ligt en jullie willen graag, dan kunnen we best kort rondje dorp. Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik moet toch op stal zijn. Maar ik zie pas morgen ochtend of er sneeuw ligt.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 16:20

Ik ga morgenochtend mee met een buitenrit :-) Ze hebben een rustig ritje dus dat vind ik wel leuk.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 16:25

Wendy, ik zeg af voor morgenochtend.....hoop niet dat je het heel vervelend vindt.
Gaan we gauw kijken voor een nieuwe datum!

16 maart housewarming bij Saskia is voor mij mogelijk!

Antoinette, veel plezier morgenochtend bij de rit! Wil je op zaron naar buiten?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 17:31

16 maart zal ik ook even in de gaten houden, al heb ik sas dr house al een beetje gewarmed :P.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 18:14

Maar nog geen taart gegeten!!
Ja ik hoop heeeeeel stiekum dat ik op Zaron mag :-)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 19:42

Ik snap het hoor, met dit weer is het ook erg koud op de kar. Doe je niet echt voor je lol meer. Maakt voor mij niet uit. Ik ga morgenochtend even naar stal paardjes buiten gooien en Mazzels stal doen en dan kan ik weer met mijn Pa mee terug rijden (die gaat met de hond naar duin). We moeten maar een keer een ritje met de kar afspreken als het weer wat beter is. Jullie houden het nog tegoed! Mochten jullie al een datum hebben, laat het even weten, als zijn eigenaresse er is moet ik met haar even afspreken dat ik mensen meeneem en dat zij dan geen mensen mee moet nemen, anders wordt het een beetje vol.

Veel plezier met rijden morgen Antoinette.

En ik kan op zaterdag alleen de avond (of 's ochtends voor 10u). Daar tussen moet ik werken.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 21:13

Ik vind het ook echt heel jammer, maar heb inderdaad geen zin om een uur te gaan bibberen en klappertanden op de kar! Hoop dat we gauw een nieuwe datum kunnen prikken met mooi weer!

Ik ben benieuwd op wie je morgen mag Antoinette!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 22:28

Veel plezier morgen met de buitenrit Antoinette. Hoop voor jou dat je op Zaron mag. Heb je hem aangevraagd? :)

16 maart 's avonds vind ik ook prima hoor. En Es jij moet natuurlijk ook komen, geen excuses :')

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 23:25

Nee ik snap het ook heel goed, Milou! We hebben laatste ook zo'n keer gehad, begin was nog wel te doen, maar toen we terug kwamen zaten we echt verkleumd op de kar. Lastig om dan uit te spannen. Al is het dan wel lekker als je terug bent op stal. Het moet gewoon 20 graden worden met zonnetje! Mazzel moet gewoon lekker zijn wintervacht kwijt, dan kan hij ook weer harder werken. En tja mooi weer in Nederland... het is altijd afwachten, het regent en waait hier vaak genoeg.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 01:02

Ik hoop ook dat ik op Zaron mag :-)
De overheerlijke cupcakes die ik voor jullie (Wen en Milou) gebakken had smaakten heeeeeeeerlijk! :-)
Nee verkleumen op de kar is idd niets, hopen op snel beter weer!
16 maart kan ik ook 's avonds, laat maar weten wat het wordt.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 09:00

Nou Antoinette! Je hebt een ritje in winter wonderland! Hardlopen gaat hem denk ik ook niet worden vandaag......

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 10:00

Inderdaad wat een mooie witte wereld :-) hoop dat de ruiterpaden niet al te bevroren zijn!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 11:08

Twee weken geleden vielen de ruiterpaden erg mee! Ben heel benieuwd op wie je ondertussen aan het rijden bent en natuurlijk ook heel benieuwd of je een leuke rit hebt!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 11:55

Jammer van die cupcakes, als die net zo lekker waren als de taart.... Jij kan echt goed taarten/cupcakes maken! Kan ik niet een cursus taarten maken bij je doen?

En inderdaad witte wereld, ik heb de pony's en paard lekker in de wei gezet, vonden ze prima. En voor Mazzel weer lekker schoon stalletje en eten voor vanavond in stal, dus die zal wel weer blij zijn.

En ik ben ook wel erg benieuwd op wie Antoinette nu door het duin en over het strand aan het rijden is en of het een lekker ritje is.

Wel balen milou dat je nu niet kan hardlopen. Al zijn de wegen en fietspaden (buitenaf) hier goed te doen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:37

Ben mijn huisje gaan opruimen en schoonmaken. Nu wil ik gaan lopen, sneeuwt het weer!

Antoinette, op wie heb je gereden en heb je een fijne rit gehad? Nog aan het opwarmen? Of was het wel te doen?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:41

Ik heb op....... Ayla gereden <3 wat een super fijn paard is dat zeg!
Ik was met het rustige groepje mee, we konden zowieso niet veel want de paden waren aardig hard.
De rijervaring van de groep was dusdanig dat Wil besloot op het strand enkel te draven, vond ik iig niet erg!
En ik heb op het strand naast Wil voorop gereden, heerlijk! Wat een vertrouwen ik heb echt weer het Penny meisje gevoel :-).

Wen, we kunnen een keer samen een taart maken als je dat leuk vind? Dan kan ik je laten zien hoe je een taart moet bekleden?

Heeft iedereen een leuk weekend gehad?

Sorry trouwens voor de late reactie, ben net van de manege terug want Gijs en ons schoonzusje reden vanmiddag.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:24

Ohh dat lijkt me wel erg leuk Antoinette!

En jij hebt dus een heerlijk paardendagje gehad? Voorop is echt heerlijk rijden! Gaaf hoor dat je dat aandurft! En Ayla is dus blijkbaar ook een heel leuk paard, het was dus geen Zaron.

En mijn weekend bestond uit werken, gisterenavond moe zijn van werken en vanochtend paarden buiten gegooid, op stal lag er overal nog sneeuw en op laantje ook. Alles was inderdaad bevroren (behalve Mazzels waterbak). Paarden liepen te glijden op het laantje, dus 1 in de berm geduwd en ander in middenpad laten lopen, dat was nog goed te doen. En Mazzel stal was deze keer erg ranzig, dus maar lekker veel vies eruit en lekker wat schoon vlas erbij en weer eten neergezet, dus hij zal wel weer blij geweest zijn toen hij vanmiddag binnen kwam. Verder dus niets gedaan met hem.
Nu duimen dat het warmer en droger en zonniger wordt en veel minder wind.

En heeft Gijs en jullie schoonzusje ook lekker gereden?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:18

Fijn dat je zo lekker gereden hebt Antoinette!

Ik heb vanavond gezellig gegeten met mijn broer. Toen we thuis waren ging hij iets uit de auto pakken en ik had hem de sleutel meegegeven. Komt ie weer boven, maar belt ie aan. Doe ik open, staat mijn moeder voor de deur :wow: :wow: *\o/* *\o/*
Is ze voor de diplomering van morgen overgevlogen uit Spanje!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 07:43

Gijs en SZ hebbennook lekker gereden, Gijs op Bob en Sabrina op Manda, ging best. Alleen hadden ze een heel slecht strand dus konden ze niet galopperen.
Zaron schijnt buiten drukker te zijn, tenminste dat hoorde ik ik heb hem nog nooit gek zien doen.
Ayla is een echte aanrader, ze zit heerlijk en luisterd heel goed :-)

Klinkt alsof je een leuk weekend hebt gehad Wen, en wat een leuke verassing Milou! Had je broer dat georganiseerd?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:22

Mijn broer zat wel in het complot gisteravond, maar mijn moeder had het zelf geregeld!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:26

Tof!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:14

Wat leuk! Was vast een gezellige dag vandaag :)

Wat fijn dat je zo lekker hebt gereden Antoinette! Langzaam maar zeker komen er steeds meer paarden op je lijst bij! Nog steeds wel hoop op Zaron volgende keer? Als je gevoel over hem goed is, gaat het vast ook prima :)

Ik heb nog steeds geen internet in mijn huiske. Vrijdag kam Ziggo en zoals verwacht ging daar iets fout. Monteur kwam alleen internet installeren en ik had toch echt internet en tv besteld. Heel gedoe en uiteindelijk is ie zonder iets te doen. Gelijk een hoge pet op van Ziggo *ahum*

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:18

Leuk Milou dat je broer en moeder dat geregeld hebben! Je krijgt vandaag dus je diploma! Gefeliciteerd.

Mijn ervaring met Ziggo is ehm niet zo goed. TV in Utrecht loopt via hun en laten ze gerust 2 weken eruit liggen... Heel irritant.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:12

Oh dat is heel vervelend! Hopelijk wordt het snel gemaakt want je moet er toch voor thuis blijven :-(
Ja Zaron wil ik ook een keertje buiten rijden maar dan mischien als het iets warmer is! Lijstje wordt idd steeds langer :-)

Milou hoe was het vandaag? En hoe lang blijft je moeder? Komt ze morgen mee naar je les kijken?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 21:51

Wij hebben ook Ziggo en bij ons werkt het prima (maar mijn neef werkt er :P).

Lekker hoor voorop op strand. Reed ik ook altijd als ik op Tsjimme zat, daar was ie toen het rustigst :').