Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lekkr hoor. Princesspres schreef:hey soof wat leuk!spannennnndd!
Waar ga je wonen? En wat voor huissiee?
Ennuh wanneer is de housewarmingyihaaa
( waar je gaat wonen mag ook via pb hoor)
Over een maandje zitten we erin hopelijk.

inrichten is onze taak
horsii schreef:Peeps heeft ook heeerlijk gepuberd![]()
Buiten was er niets aan de hand maar in de bak wel.
Wegrennen, bit vast pakken, bokken. Alles om onder het werk uit te komen.
Of lostrekken met op het land zetten en zich niet meer laten vangen

(nouja, bokken doetie buiten niet en wel eens in de bak en wegrennen deed hij meer buiten als in de bak
mr eigenlijk gewoonw anneer het hem uitkwam
)

doppie45 schreef:Vandaag zijn we gezellie naar Ypenburg geweest, even Kay en Soof opzoekenleuke stal ook hoor we hebben het allemaal wel getroffen
de paardjes doen het er goed en hebben het helemaal naar hun zin
madelon31 schreef:doppie45 schreef:Vandaag zijn we gezellie naar Ypenburg geweest, even Kay en Soof opzoekenleuke stal ook hoor we hebben het allemaal wel getroffen
de paardjes doen het er goed en hebben het helemaal naar hun zin
Als ik dat geweten had was ik ook even langs gekomen...verveelde me dood gister. Had wel weer ff leuk geweest om jullie te zien![]()
Volgende keer dan maar!

sybje schreef:madelon31 schreef:
Als ik dat geweten had was ik ook even langs gekomen...verveelde me dood gister. Had wel weer ff leuk geweest om jullie te zien![]()
Volgende keer dan maar!
Hee Mad! Wanneer komt Donna weer terug?
amber2202 schreef:spettertjuh schreef:Ik weet niet of Chantal in die bus zat. Er is een bus verongelukt op de grens van België naar Frankrijk.
weet niet of je mij bedoelde ??![]()
ik was met mn eigen auto ..
thank god niet met die bus.. had dr ook niks van meegekregen eigenlijk.. hoorde t gister van iemand..
Ik wist niet dat je met je eigen tuutuut ging of met bussie komt zo...... 
Zo schattig..Ze hadden het over verzorgpaarden, wat ik kon horen.. Vervolgens fietsten ze weer terug, had bijna het idee dat ze het erf op wilden om wat te vraag, maar ze fietsten door..