Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinklebel schreef:Lekker gereden zo te horen dames?
Ik ben helaas nog steeds grieperig, niemand die een griepje wil adopteren hier? Heb er helemaal geen tijd voor.......gelukkig gaat Celien vandaag naar Vien, hoef ik me daar niet druk over te maken.
sambagirl schreef:Twinklebel schreef:Lekker gereden zo te horen dames?
Ik ben helaas nog steeds grieperig, niemand die een griepje wil adopteren hier? Heb er helemaal geen tijd voor.......gelukkig gaat Celien vandaag naar Vien, hoef ik me daar niet druk over te maken.
is maar 1 remedie voor griep: goed uitzieken!! anders heb je er veel langer last van, dus even geen juffertje ongeduld gedoe, gewoon mandje in!
sambagirl schreef:Goedemorgen
ik zie dat mijn assistentes het lijstje alweer bij gewerkt hebben![]()
@Kaar, jij had wel een mega dip gisteren, ging het echt zo slecht?
@Steef ik vond je een leuke combi met Figador, zeker aan het eind van de les liep die echt netjes
@Aman, Ietsen is leuk, jullie zijn ook een leuke combi en wat een knuffelbeer is het, hij vrat me gisteren zo wat op ha ha ah
sambagirl schreef:@Kaar, jij had wel een mega dip gisteren, ging het echt zo slecht?
sambagirl schreef:Goedemorgen
ik zie dat mijn assistentes het lijstje alweer bij gewerkt hebben![]()
@Kaar, jij had wel een mega dip gisteren, ging het echt zo slecht?
@Steef ik vond je een leuke combi met Figador, zeker aan het eind van de les liep die echt netjes
@Aman, Ietsen is leuk, jullie zijn ook een leuke combi en wat een knuffelbeer is het, hij vrat me gisteren zo wat op ha ha ah