Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ik heb net zo heerlijk gereden op UshiJeetje wordt echt steeds gekker op haar!!
Hier even een fototje van mijn nieuwe frontriem!! Jammer genoeg valt het op foto niet mooi vast te leggen.
We gingen deze week springen en had eigenlijk geen idee op wie ik zat maar ik had dus het geluk dat ik op Ushi zat!
Had nog nooit echt op haar gesprongen alleen maar 1 hindernisje maar dat wilt natuurlijk niet veel zeggen!
Maar ze was voor de rest al super fijn te rijden en ze was heel vrolijk en liep heel netjes etc.
En het springen ging ook echt zoo lekker! Heb in tijden echt niet zo lekker gereden en gesprongen. Wat een heerlijk gevoel gaf ze me!
Voelde echt alsof ik over de hindernissen zweefde zo lekker springt ze! En voelde haar helemaal basculeren haha!
Maar we hadden 3 sprongen achter elkaar en op het begin hadden we gewoon balk balk hindernis.
Dat ging erg fijn en daarna werd het balk hindernis hindernis en daarna weer hindernis hindernis hinderis en als laatste hindernis paar galop sprongen en een oxer.
Het ging echt super fijn en ze springt echt mega en je voelt gewoon dat ze echt springt etc! Jammer genoeg ging ze 2 keer mesten in de wending.
Waardoor ze gelijk 2 keer niet uit kwam dus dat was wel jammer maar voor de rest ging het gewoon zo goed.
En kwam er echt met een big smile vanaf zo lekker heb ik gereden en gesprongen. Wat is het toch ook een toppertje.
.
. 
Sabinee__ schreef:Ja idd, we hadden het er ook echt nog over aan de telefoon..
Hopen dat jij dan snel ook een leuk paardje vind waar je langer van mag genieten meid.
!
.. Manon_S schreef:Sabinee__ schreef:Ja idd, we hadden het er ook echt nog over aan de telefoon..
Hopen dat jij dan snel ook een leuk paardje vind waar je langer van mag genieten meid.
Ja het valt niet mee bij mij... pff.
Gezellig dat je mee was Bien naar Slash vanmiddag. Echt top en ook bij de bios!
Vandaag misschien wel me laatste sprintjes getrokken met Slash, die bokkend en springend naast me ging rennen..
.
.
!
. Pebbs schreef:terorita schreef:anyway..zijn hier meiden in het bezit van een rijbewijs, en kunnen over een auto beschikken?
Ik heb rijbewijs en auto, hoezo ?