Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:ja mischien wel maar bij veldt houden vaak die regels geen stand
zie de buiten bak max twee paarden los vanmiddag stonden er 4 in
poep uit bak scheppen wie doet dat nog === en zo zijn er wel meer dingen

ATE schreef:ik hoorde de prijs van twee van die conteners is best wel hoog en gradus en diana willen zo voor komen dat we weer meer moeten betalen dus eigenlijk komt het ons zelf te goede

LIQUITA schreef:ATE schreef:ja mischien wel maar bij veldt houden vaak die regels geen stand
zie de buiten bak max twee paarden los vanmiddag stonden er 4 in
poep uit bak scheppen wie doet dat nog === en zo zijn er wel meer dingen
Precies...en dit "probleem" met het vlas hebben we ook meer gehad, en uiteindelijk staat de kar gewoon weer elke dag open (en dat ook de brutale mensen in het weekend gewoon weer vlas kunnen pakken).
xan schreef:ATE schreef:ik hoorde de prijs van twee van die conteners is best wel hoog en gradus en diana willen zo voor komen dat we weer meer moeten betalen dus eigenlijk komt het ons zelf te goede
Had ik voor deze maand toch een fout gemaakt !!!
Ik had 350 euries overgemaakt naar Diana, voor de stalling![]()
Maar nu mag ik dan ook onbeperkt vlas pakken![]()
(1 voordeel, volgende maand is het lekker weinig)

xan schreef:ATE schreef:ik hoorde de prijs van twee van die conteners is best wel hoog en gradus en diana willen zo voor komen dat we weer meer moeten betalen dus eigenlijk komt het ons zelf te goede
Had ik voor deze maand toch een fout gemaakt !!!
Ik had 350 euries overgemaakt naar Diana, voor de stalling![]()
Maar nu mag ik dan ook onbeperkt vlas pakken![]()
(1 voordeel, volgende maand is het lekker weinig)

LIQUITA schreef:Hoe kan je dat nou doen???
meelen schreef:Misschien als je de sleutel gaat halen apart voor vlas betalen? (dan wel wat van het stalgeld eraf natuurlijk)Maar ja, hoe controleer je dan hoeveel iemand pakt?! (hihihi, het idee begon goed)

LIQUITA schreef:meelen schreef:Misschien als je de sleutel gaat halen apart voor vlas betalen? (dan wel wat van het stalgeld eraf natuurlijk)Maar ja, hoe controleer je dan hoeveel iemand pakt?! (hihihi, het idee begon goed)
Dat is ook iets wat ze wel zouden willen. We hebben het lang geleden (toen stonden we nog op zaagsel) over een container gehad waar je doormiddel van een muntje o.i.d. een portie vlas in je kruiwagen krijgt. Dan zou iedereen 2 muntjes per week krijgen en al je meer wilt kon je muntjes kopen.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Misschien als je de sleutel gaat halen apart voor vlas betalen? (dan wel wat van het stalgeld eraf natuurlijk)Maar ja, hoe controleer je dan hoeveel iemand pakt?! (hihihi, het idee begon goed)
Dat is ook iets wat ze wel zouden willen. We hebben het lang geleden (toen stonden we nog op zaagsel) over een container gehad waar je doormiddel van een muntje o.i.d. een portie vlas in je kruiwagen krijgt. Dan zou iedereen 2 muntjes per week krijgen en al je meer wilt kon je muntjes kopen.
LIQUITA schreef:meelen schreef:En waarom is die er dan nog niet?
Hahaha...kost geld he, om zo'n container te laten maken. Het is jammer (of gelukkig) dat er geen ruimte is voor pakken vlas, anders kregen we elke week 2 pakken vlas voor onze stallen. Is ook nog een optie geweest, ahahahaha.

LIQUITA schreef:meelen schreef:En waarom is die er dan nog niet?
Hahaha...kost geld he, om zo'n container te laten maken. Het is jammer (of gelukkig) dat er geen ruimte is voor pakken vlas, anders kregen we elke week 2 pakken vlas voor onze stallen. Is ook nog een optie geweest, ahahahaha.