Haha heb em nu op office style gezet, maar vind het niet zo onopvallend met die reclames erdoorheen
Stormchaser
Geplaatst: 23-03-10 14:40
Ja maar ik zit toch eigenlijk alleen maar in dit topic en mijn scherm valt nu tenminste niet zo op. Het is net alsof je iets heel moeilijks in excel aan het doen bent .
het is officieel de laatste maal dat ik er één plaats...
nee wel, ik ga er nog wel een plaatsen... ik wil eigenlijk van iemand een boomloos en bitloos setje lenen, en dan ga ik zonder beenbescherming in een grasland staan.. ahahahahahahah
Hopelijk blijft het daar verder ook bij. Vind het erg vervelend dat mensen zo bevooroordeeld zijn over onze stal. Veelal gebaseerd op geruchten of verhalen van derde die 20 jr. geleden mensen van onze stal voor het laatst hebben zien rijden. Zodra ze dan één fototje spotten waar men over zou kunnen struikelen, tuimelen ze er gelijk met z'n allen overheen.
Mooi helder uitgelegd stukje ook van Eef. Ik hoop ècht oprecht dat mensen eens verder kijken dan hun neus lang is en de mooie kanten gaan zien waarop wij met onze paarden omgaan en hoeveel tijd, passie, kennis en liefde Eef en Henk in hun bedrijf, klanten en paarden steken. Daarna hoef je het er niet mee eens te zijn, maar het zou al fijn zijn als ze iedereen eens in hun waarde zouden laten.
Ik hoop dat wij het daar ook bij kunnen laten zodat we ons weer kunnen storten op de belangrijke zaken uit dit topic:
@IJp: we hebben gister grondwerk gedaan, gaat ook heel goed. Beau en ik hebben het voor elkaar gekregen, met veel geduld en aanmoedigingen, dat hij over een zijl stapte! Kan je nagaan wat je kan bereiken met geduld en veeeel liefde! Ik ben zo trots!