Fe_m_ke schreef:waar komt die foto nou weer vandaan!? is er ook eentje waar ik niet omlaag kijk hahaha ja je kijkt de verkeerde kant op fem
Fe_m_ke schreef:waar komt die foto nou weer vandaan!? is er ook eentje waar ik niet omlaag kijk Haha nee Heb er maar 1
Ja ja we komen er wel weer met onze gesprekken...Heb het gister echt super leuk naar me zin gehad op yorickje!!! Heerlijk!!
je ziet op die foto wel dat chantalle eigenlijk niet bij het bokt groepje hoort he haha iedereen staat bij elkaar.. en zij staat er net iets naast
aatjuh12 schreef:je ziet op die foto wel dat chantalle eigenlijk niet bij het bokt groepje hoort he haha iedereen staat bij elkaar.. en zij staat er net iets naast Ja idd, maar ze kende heel veel denk ook niet zo goed
Ja idd Toen keek eerst Maxi niet Toen keken ze allebij, klikte lisa maar zag winston een struikje waar die wel een hapje van wou nemen
aatjuh12 schreef:had je daar je eigen dekje meegenomen steef?Ja, ik leasde hem die week met lianne, was haar dekje
[MD] Pony zwaar gewond na poging tot natuurlijke dekkingOp de laatste pagina, die wonden :/ Is toch vreselijk!
heftig zeg! op de eerste pagina staan foto's van een paar dagen erna en dan ziet het er nog heel anders uit!
Stef_Winston schreef:Kijk het verschil van die foto van maxi en die van yorick verschil met mijn omvang ahahahahahahahah