Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ahtnamas schreef:
Mijn mooie mannetje is niet meer(op die foto slaapt hij trouwens.. is oude foto..niet dat jullie gekke dingen gaan denken
).
Ik heb dommel als laatste in mijn armen gehouden (sorry mam, jij wilde de afgelopen tijd niet meer op hem passen.. dus was mijn recht). Hij is wel heel vredig gegaan, maar het is zo moeilijk als je dat koppie weg ziet zakken en weet dat hij nooit meer wakker wordt. Heb hem na de tweede spuit opgepakt (hij was toen al dood, ging heel snel.. geen zucht of niks) en hem vastgehouden (daar, onderweg en thuis) totdat ik voelde dat hij koud werd. Toen werd het naar en hebben wij hem buiten begraven.... Maar het is zo verdomde moeilijk... hij is al ruim 15 jaar mijn maatje!
Ahtnamas schreef:
Mijn mooie mannetje is niet meer(op die foto slaapt hij trouwens.. is oude foto..niet dat jullie gekke dingen gaan denken
).
Ik heb dommel als laatste in mijn armen gehouden (sorry mam, jij wilde de afgelopen tijd niet meer op hem passen.. dus was mijn recht). Hij is wel heel vredig gegaan, maar het is zo moeilijk als je dat koppie weg ziet zakken en weet dat hij nooit meer wakker wordt. Heb hem na de tweede spuit opgepakt (hij was toen al dood, ging heel snel.. geen zucht of niks) en hem vastgehouden (daar, onderweg en thuis) totdat ik voelde dat hij koud werd. Toen werd het naar en hebben wij hem buiten begraven.... Maar het is zo verdomde moeilijk... hij is al ruim 15 jaar mijn maatje!
.
.
.
.
.
. Manon_S schreef:Sterkte Nadien!!
Melissa en ik hebben het weer leuk gehad.
Ayla uit het land gehaald, en in de paddock gedaan, lekker los gegooid en had ik wat mooie foto's gemaakt.
Toen Ayla gepoetst en opgezadeld, ik had wat Zwitsal op dr koppie gesmeerd, ze zag er echt mooi uit, net een arabiertje.
Heb wat mooie rijfoto's gemaakt van Melissa en daarna nog even uitgestapt en wat portretfoto's geschoten van Ayla en Melissa.
En natuurlijk leuke filmpjes, wat Melissa zo graag wilde.
Melissa zal zo de foto's wel plaatsen.
Was lekker weer en weer gezellig, ook super aardige staleigenaar.
En Melissa en ik kwamen toch een vreemde vrouw tegen bij de bushalte.
En in de bus ging ze ons steeds heel eng aankijken en rare gebaren doen en alles, echt een vreemd mens.

Zitten echt uber cute bij
!!
.
. 
Nou ik daar naartoe, is het nog een dubbele krant ook? Maar ik moest eigenlijk om half 6 naar de bushalte dus ik kan niet in een half uur een dubbele krant lopen. Ben echt héél erg boos op mijn ouders. Wou hem eigenlijk morgen lopen maar dat mocht natuurlijk weer niet.
.
.