Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeetje!

josewoos schreef:Hoi!
Ik ben er ook! Ik zit heerlijk buiten op het balkon af te koelen terwijl Enzo heen en weer rent...
@ Do, klinkt erg goed!!!
josewoos schreef:Morgen word het stuk koeler!

Dominiqueee schreef:Hee meiden ff een berichtje over vanmiddag. Ben bij een bijrijdpaard wezen kijken en ben echt super enthousiast. Als het allemaal klikt ed. ga ik 2-3 x in de week een 5-jarige palomino ruin rijden en het is dan uiteindelijk de bedoeling dat ik hem voor de eigenaresse op wedstrijd ga uitbrengen. Echt een geweldige kans om ontzettend veel te leren. Ze rijdt hem zelf recreatief, maar vind haarzelf er niet mooi oppassen en heeft ook niet de ambitie van een wedstrijdruiter, dus daarom zocht ze iemand die dat voor haar wilt doen, omdat hij veel aanleg voor de dressuur heeft.
Enige minpuntje alleen is dat het bij hotel Den Treek is en dat ik dit niet s'avonds alleen mag/wil fietsen in het bos. Maar in principe kan ik hem overdag doen, dus is dat niet zo'n probleem.
Momenteel wordt hij niet gereden ivm eczeem, dus spreken we zaterdag af om met 2 andere paarden het bos in te gaan (je bent met 1 min in de Treek).