Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Ik zit net op buienradar te kijken, hihi. Belooft niet veel goeds. Maar vanaf morgen....BETERHoop ik. Ik word steeds blijer dat wij toch nog een weekje Turkije hebben geboekt (alhoewel, je zult zien dat het in die periode hier ook prachtig weer is
).
10, heb je nog iets leuks gekocht in klein Turkije?
Jo, ik heb nu ook a.s. zaterdag mijn fotoshoot (kleine), dus ik moet me ook bezig houden met het mooi maken van Liquita.![]()
en nog eens
.
meelen schreef:Dat hoef je niet uit te zoeken hoor. Je kunt ze halen bij de GGD.
Je kunt zelfs online een afspraak maken.
http://www.ggdzw.nl/
Tetanus en Hepatitus A
Kost wel een paar eurie.
ATE schreef:ben vandaag bezig geweest met spellen te downloden voor de meiden voor de ds gaat echt goed heb er al velen binnen en op hun chipie gezet
ATE schreef:Ja he...komt vast wel goedLIQUITA schreef:Ik zit net op buienradar te kijken, hihi. Belooft niet veel goeds. Maar vanaf morgen....BETERHoop ik. Ik word steeds blijer dat wij toch nog een weekje Turkije hebben geboekt (alhoewel, je zult zien dat het in die periode hier ook prachtig weer is
).
10, heb je nog iets leuks gekocht in klein Turkije?
Jo, ik heb nu ook a.s. zaterdag mijn fotoshoot (kleine), dus ik moet me ook bezig houden met het mooi maken van Liquita.![]()
en nog eens
.
geeft niet hoor ik red me wel met de hulp van nadine

ATE schreef:ben vandaag bezig geweest met spellen te downloden voor de meiden voor de ds gaat echt goed heb er al velen binnen en op hun chipie gezet

LIQUITA schreef:Chip IS LIEF!!!!!
meelen schreef:Leuk Smui, Ron wil ook graag weer naar Florida (hij is er al eens geweest) maar ik heb geen zin in zo'n erg lange vlucht. Wat een muts hé?!
HEERLIJK!!! 
rockoo schreef:hier weer even een berichtje van mij ik zit nog steeds aan het garda meer met prachtig weer. ik denk dat wij van het weekend thuis zijn want ik heb gehoord dat het mooi weer word in nederland en ik ben erg benieuwd hoe het op de manege is . nou tot volgende week.
meelen schreef:Lekker in je tuin gewerkt?
Ik heb de vlinderstruik niet gesnoeid, Erik heeft hem opgebonden zeg maar. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Lekker in je tuin gewerkt?![]()
Erik heeft hem opgebonden.

meelen schreef:LIQUITA schreef:![]()
Erik heeft hem opgebonden.
. winnitou schreef:Fijn dat je er weer bent en dat jullie het zo lekker hebben gehad. Ik ben heel erg blij dat je het zonnetje mee heb genomen...THANKSHallo allemaal, heb net de laatste was gedraaid en als laatste de zon uit de koffers gehaald. dus vanaf morgen is het hier mooi weer. Ik gun het jullie van harte, heb net een heerlijk weekej zon achter de rug. Lekker luieren en veel zwemmen met Rowan en lekker lezen. ga morgen weer naar de camping.
De tuin groeit hier weelderig door (met onkruid) ik kan de vlinderstruiken niet eens meer zien.
.
, wij mogen lekker nog
.