Gheghe ben ook nog eve langs de AH gegaan en heb per ongeluk nog meer gekocht als alleen kipnuggets . De lekkere AH excellent ijs Cookie Caramel Die is zo lekker...
Echt gaaf, net is het bruidspaar geweest, en heb ik als bedankje een paraplu gekregen met Jack erop HEbben ze speciaal laten maken, zo gaaf. En Kayleigh is ook blij, die wordt 17 feb geopereerd aan haar knie, kan ze daarna eindelijk goed met Ro aan de gang...
Ik droomde vanacht dat we een drachtige palomino merrie op stal hadden. Word dat het eerstvolgende nieuwe paard op stal? Dan ben ik namelijk helderzient.
owww nu snap ik. Haha Geen idee hoe je daar bij komt maar goed. Wist je dat er super dicht bij ons nog een stal is? Mis kunnen we we er vanmiddag langs. Daar staan ook nog 2 meiden die ik ken.
(Direct gevraagd hoe hun bak is en of ik daar niet eens mag komen rijden. )
ja zal het vanmiddag wel aanwijzen. We hebben net geluk denk ik, volgens buienradar word het na tweeën droog.
_Marjon_
Geplaatst: 28-01-10 15:12
Joepie
Welk dekje zou ik nou doen
Durf buiten op het harde wel voor een schoon dekje te gaan, in de bak met de blubber niet . Heb in de aanbieding.. rood (= vies), taupe, oranje/blauw/wit, ijs blauw, navy blauw/champagne (= nieuw) en orchideetjes (= nieuw)
Wie van jullie wil Ro voor me van de week een keer losgooien.. ik heb op z'n vroegst zondag pas tijd, de broek van klant was te klein door zijn fout, dus moet in mijn vrije uurtjes weer achter naaimachine... zucht.
Cis en ik zijn naar buiten geweest en ooh wat was die fjord braaf zeg. Ongelofelijk... Zoo relaxt aan het stappen (en draven ook trouwens), nergens van schrikken. Op de terugweg lekker lang teugeltje gegeven, ging prima.. Super knol
Jep ging echt goed! Zaterdag schimpie eens longeren, als ik dat rustig kan opbouwen, en er gebeurd een wonder waardoor de bak weer tot leven komt kan ik weer lekker gaan rijden, hopelijk... Als ze dan haar energie weer een beetje kwijt is kan ik hopelijk met haar naar buiten, lekker met de fjord samen mischien wel.
Ze was gister geloof ik een beetje beledigd dat ik vreemd was gegaan maar goed, met haar naar buiten nu leek me even niet zo'n strak plan, hoe lief ze ook is.
Moet nu goed gaan met Roon. Heb nu 5 dagen achter elkaar een dagdienst dus opzich minder. Maar t is wel rustig dus kans dat ik vroeg weg kan is groot. Dus kan misschien nog eens 's avonds naar stal
Jow, jij werkt toch bij WEA? Woensdag verwachten wij 14 mensen van wea voor vergadering nml of nou ja, ik ben vrij
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 30-01-10 21:16
Zo hehe ik ben d'r weer. Vandaag schim losgegooid. Ze heeft zich keurig gedragen, netjes haar rondjes gedraagd, paar bokjes gedaan en toen was ze haar ei weer kwijt. Lief lief lief paard!
En ik krijg een heeeeuuuul leuk kadootje van marion. Het is roze, een touwhalster, hoe coooowl.