Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
0Whisper0 schreef:Hihi als er eentje goed voorbereid is dan ben jij het wel
Als je naar de regio gaat en naar het NK gaat vast lukken, dan kom ik je aanmoedigen!!

luckycharm schreef:noes bedankt voor het binnen halen van de ponys![]()
![]()
dus ze stonden rond 23.15 denk binnen... ze wilden wel erg graag mee! judithh schreef:Ze is er niet uitgestuurd, er werd haar geadviseerd de 2e proef niet te rijden omdat het paard onregelmatig liep.

Noesie schreef:luckycharm schreef:noes bedankt voor het binnen halen van de ponys![]()
![]()
Graag gedaan hoor.. nou ja graag.. we hebben natuurlijk wel even gewacht tot het droog was dan ist niet zo ergdus ze stonden rond 23.15 denk binnen... ze wilden wel erg graag mee!
Waar is het nou fout gegaan of weet niemand dat nog?
Uprica schreef:hahaha, bij jou zijn ze dus ook binnen gehaald Mo? kwam ik gisteren op stal kijk ik het land in, zie ik me paard niet staan? Ik denk nee he toch niets gebeurd?? Staat ie al binnen?????
Ik vragen aan iedereen? niemand wat gezien, is het Kel van Diego geweest, het onweerde en regende en valko stond bij het hek, dus had ze hem binnen gehaalt, hahahaha schrok me een hoedje! maar het was lief bedoelt, hihihihi
werd s'avonds om 22.45 gebeld door paulien dat ze nog buiten stonden
Uprica schreef:Wat is het rustig vandaag zeg??![]()
Niemand wat leuks te vertellen, nieuwtjes, oudjes? roddels?
Ik weet wel hoorde ik van pauline gisteren dat Virginia en margreet met Vlorette terug komen en dat ze al as zondag bij ons gaan staan. he weet ik toch nog wat te vertellen!
Noesie schreef:heb nog wat leuke foto's die ik jullie niet wil onthouden:
Costa groeit namelijk hard!
Ze is nu ongeveer 1,5 maand oud (ze is van 19 mei dus bijna 2 maanden)
Ze mochten afgelopen zondag op een vers stuk land en dat was nogal spannend dus daar krijg je leuke foto's van!
Op haar hoofd is ze al heel wat veulenhaar kwijt, op haar lijf is ze ook met wat schuren aan de drinkbak begonnen na het warme weer, krijg het er met borstelen nog niet af, maar dat komt vanzelf.
het is ook een echte kroeldoos: net als mn vriend
Heb van een stalgenootje een heel gaaf kado gehad voor de geboorte van Costa, heeft ze zelf gemaakt en het is officieel Delfts Blauw:
Hier ook nog een paar foto's van vorige maand, toen was ze op ontdekkingsreis met de emmer
Emmers kun je namelijk omgooien:
wegrollen:
je kan er verstoppertje in spelen:
in bijten:
en weer rechtop zetten:
dit alles kun je dan een aantal keer herhalen...
Uprica schreef:Wat is het rustig vandaag zeg??![]()
Ik weet wel hoorde ik van pauline gisteren dat Virginia en margreet met Vlorette terug komen en dat ze al as zondag bij ons gaan staan. he weet ik toch nog wat te vertellen!
luckycharm schreef:Uprica schreef:hahaha, bij jou zijn ze dus ook binnen gehaald Mo? kwam ik gisteren op stal kijk ik het land in, zie ik me paard niet staan? Ik denk nee he toch niets gebeurd?? Staat ie al binnen?????
Ik vragen aan iedereen? niemand wat gezien, is het Kel van Diego geweest, het onweerde en regende en valko stond bij het hek, dus had ze hem binnen gehaalt, hahahaha schrok me een hoedje! maar het was lief bedoelt, hihihihi
by ons was het juist andersom wanwerd s'avonds om 22.45 gebeld door paulien dat ze nog buiten stonden
weet zelf ook nie op maandag doet pris ze altyd denk ergens mis communicatie
sya schreef:Uprica schreef:Wat is het rustig vandaag zeg??![]()
dat is nog helemaal niet zeker hoor, ze moesten het eerst nog met nico over hebben
moet dat dan gelijk weer op bokt zodat iedereen het kan lezen. het staat erder op bokt dan dat nico het weet en dat vin ik echt raar. get a live !!!