hallo ja leona lollig dat die ene het schreef bij je topic van zoef
ik weet niet of dat het echte baasje is geweest
het is idd de oude verzorger van sauvage. toen sauvage daar 2 jaar geleden was kwam ze net van de baan en had er maar 2 X een zadel opgelegen zij heeft mij hele leuke foto`s van haar en sauvage gestuurd.
Bonjourrrr! Ik zit weer gezellig met Baukje aan ons taalkundig onderzoek maar zo op de vroege ochtend kan ik niet beginnen zonder even op bokt geweest te zijn GAAAAAAAAAAAAAAP! Ik heb eeeeecht geen zin, maar goed. We gaan toch maar anfangen anders komt het nooit af.
We hebben met onze mentor de smoelenboeken bekeken en hebben de ergste vier herkend! De jongen die begon met tuffen zit in de derde klas en blijkt het broertje te zijn van een jongen uit mijn klas, met wie ik op school best veel omga. We fietsen ook meestal het eerste stuk met hem op. Hij gaat bij zijn broertje even verhaal halen. De drie meisjes waren gewoon brugklassers! (een van hen kwamen we zelfs tegen toen we door het vmbo-gebouw liepen en die keek ons al erg boos aan en begon al te wijzen, wij zijn gewoon doorgelopen met onze mentor)
De afdelingsleiders van het vmbo zijn op de hoogte (we moesten het hele verhaal op papier zetten) en zullen ze aanspreken en over verdere straffen hoor ik later wat. Mijn mentor wil eigenlijk dat we met ze om tafel gaan zitten, maar daar voelen we echt totaal niets voor, ik hoef die lui echt niet meer te zien. Als ze met een excuus komen doen ze dat maar mooi schriftelijk, ik ben echt helemaal klaar met die lui! Ik heb wel hun namen opgeschreven en die bewaar ik mooi, als ze me nog een keer lastigvallen moet ik van de politie 112 bellen en dan heb ik mooi hun namen om door te geven.
Mijn mentor belde net, die meisjes zijn op het matje geroepen en hebben ons verhaal volledig bekend (wat we op papier hadden, ik denk dat ze de helft niet eens snapten die domme koeien (we hadden de brief een beetje vol gezet met 'moelijke' woorden )) behalve dan dat wij zouden zijn begonnen met schelden...ja duh als je zomaar ineens wordt ondergetuft.
Ik had vorig jaar ook ruzie gehad met een meisje van het vmbo.. (Natuurlijk meteen 5 jongens met skoeturs erbij halen.. maar ja.. Gewoon negeren is het beste denk ik..) Heb net die nieuwe film Fitna van Wilders gezien.. Alle paasei zeg! Wat er allemaal in de Koran staan! Niet te geloven!
Ja vond ik ook, ik bedoel wat willen ze hier nou mee bereiken? Die lui zochten gewoon aanleiding om te rellen, terwijl het nergens over gaat, lekker stoer doen met een groep, nou ze kunnen er trots op zijn...ahum lekker straf op school en nog 1x en je wordt aangegeven bij de politie..stoer maarnietheus. Zo ging het nou ook met de leerlingstakingen, de meesten wisten niet eens waar ze voor staakten...
hoi a heel raar stelletjes asso's ik had laatst als ik dan naar school fiets kom ik van zulke mensen ook twgen die begint te tuffen of rijden mij bijna aan maarr ze zetten me niet klem en he gebeurt vaker bij mij dat er wat gebeurt bij de tpt pos daar gebeurt het bij mij vaak
de volgende keer gelijk 112 bellen en doorgeven waar je op dat moment bent. Indien mogelijk de telefoon aan laten staan zodat de telefoniste mee kan luisteren.