Mireille1970 schreef:Jullie zijn gezellie en wij mogen af en toe lekker mee doen, en daar houden wij wel van
dank je wij vinden het ook leuk dat jullie er zijn jullie zijn een gezellig stel
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mireille1970 schreef:Jullie zijn gezellie en wij mogen af en toe lekker mee doen, en daar houden wij wel van
Mireille1970 schreef:Absoluut waar!! (maar niet alles hoor... sommige dingen moet ik wel aan wennen... als dat ooit lukt) (denk niet dat dat voor mij is weggelegd, maar dat maakt het niet minder gezellig)
Morgenavond zijn we er weer
winnitou schreef:smuidra schreef:Winnetou zie je donderdagmorgen hoe laat???????
10 uur er op!!!!
ATE schreef:nou er staan er zat hoor smuidra

meelen schreef:@Mireille........ volgens mij gingen jullie net weg toen ik aankwam zo rond een uur of negen? Nou hebben we nog geen kennis gemaakt. Ik heb wel ff bij Ceyenne gekeken, wat word ie al groot zeg. Lange benen.

ATE schreef:nou er staan er zat hoor smuidra
meelen schreef:@Winnitou, het boekje ligt al op de manege.
Sanne is er als het goed is ook Donderdagochtend, dus kunnen jullie het afhandelen.
Hihihi, ik heb nieuwe laptop.
Hij is GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

en dik dat ie is geworden
heel wat anders dan die uitgemergelde paarden in Turkije. Vanaf nu moet ie maar weer flink aan het werk, de spekkies wegwerken

winnitou schreef:ATE schreef:nou er staan er zat hoor smuidra
Smuidra, ik kan donderdag niet rijden want de paardentandarts komt om 9.30 uur Napoleon flink onderhanden nemen. Ik ben er wel met een grote thermoskan met koffie.
meelen schreef:Hij kan nog net op de leuning van de bank staan Anke, maar hij is wel een stukkie zwaarder.
Ik weet trouwens wel een leuk bijbaantje voor je....................
MUIZENVANGSTER bij Manege Veldt. (je gaat toch niet rijden Donderdag)
winnitou schreef:Smuidra, ik kan donderdag niet rijden want de paardentandarts komt om 9.30 uur Napoleon flink onderhanden nemen. Ik ben er wel met een grote thermoskan met koffie.
smuidra schreef:Dat is dan jammer. Maar als het weer goed is ga ik verder met m'n schilderwerk. Ben namelijk begonnen de buitenboel te schilderen. Daar ben ik voorlopig ook zoet mee. Zie volgende week wel of ik ga rijden.

meelen schreef:@Winnitou, als je hulp nodig hebt, wil ik je wel komen helpen met schilderen. Vind ik leuk om te doen, en ik ben er ook nog goed in al zeg ik het zelf.

Sanniiy16 schreef:meelen schreef:@Winnitou, als je hulp nodig hebt, wil ik je wel komen helpen met schilderen. Vind ik leuk om te doen, en ik ben er ook nog goed in al zeg ik het zelf.
jah heh mama dat vind je leuk om te doen
maar ik heb dan voor jou ook nog een schilderklus
me stal moet ook nog gedaan worden heah