Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjorsie schreef:Uit de vanDale:@ Pascha7 : ik weet niet waarom iedereen het zo voor je opneemt aangezien ik gewoon een grapje maakte, kennelijk hebben de anderen nog nooit van sarcasme gehoord.pffff wat was er dan met je internet eigenlijk, ben je overgestapt van provider?

Op deze manier kom je een beetje uit de hoogte over.. sorry! ShirleyA schreef:sjorsie schreef:hoezo brutaal je kan ook overdrijven zeg, maar laat maar, hier heb ik geen zin in
Wij vinden jou 'iets' te brutaal: komt dan goed uit.

Hoe ging je les? Gieltje2002 schreef:He Anky! Hoe laat heb je les vanavond? Giel en ik om 19.00 uur. Hoop dat het niet zo druk is in de bak... Maar ik vrees het ergste...
Echt mega druk in de bak en 2 handelspaarden tegelijk. Kon helaas alleen maar rechtdoor en op de volte. Wijken enzo dat ging allemaal niet. Gelukkig liep Omar na de galop wel erg fijn en werd toen ook wat beter stuurbaar. Hij heeft altijd even opwarming tijd nodig
Luc zei dat ik trots mocht zijn op mijn ventje
. Giel deed heel erg zijn best. Sprong zelfs in contra galop aan en herstelde zelf weer ( Knap paard he?!). Het was alleen wel weer erg druk in de bak
. Op de rechterhand heb ik wel 8 x in gallop moeten aanspringen, omdat ik steeds geen 'gaatje'vond om ons tussen te wurmen. Volgens mij baalde Anky ook...
Maar ik ben dus erg blij met mijn les!!!

Gieltje2002 schreef:Oeps, Anky. Je bent me net voor met je berichtje zie ik!
sjorsie schreef:@ AnneOmie: het werd idd wel erg druk vanavond, wel erg mooie paarden die ze aan het voorrijden waren, zouden die mensen er een nemen denk je
@ Gieltje2002: je les zag er goed uit, heb je Hannes nog voorbij zien scheuren
@ Dabo: misschien heel misschien gaat de Pas de Deux toch door, moet je maar aan Azzarro vragenover het hoe en wat
Dabo schreef:Huh? wie wat waar? Gaat zij hem organiseren dan? Ik zag vanmiddag wel dat formulier (leeg) op het bord hangen.. Verder geen info erbij. Zou wel leuk zijn!
Misschien een idee om hem van de zomer te organiseren!? Lijkt mij wel tof, dan kunnen we in de buitenbak oefenen, heeft niemand last van ons, en hoeven we ons ook niet zo dik aan te kleden hahaha

Vanavond wel weer regen voorspelt 

Azzaro schreef:Naja me moeder wilde het misschien gaan organiseren en Pauline zei dat ze dan eventueel wel wilde helpen dat zou helemaal top zijn!
Ik vind persoonlijk dat de mensen die raar op Sjorsie reageren beetje te overdreven! Maar goed dat is mijn mening! Ze bedoelde het niet verkeerd en inderdaad op papier kan je zoiets lezenm hoe je het WILT lezen je kan er dus alles van maken!
Maar goed dat is voorbij we houden het gezellig
Ik ga me aankleden enzdan naar stal! Eerst Larmy rijden en dan orissa wegbrengen * jank jank*
Gieltje2002 schreef:Dank je! Oh je bedoelt waarschijnlijk Jannes? Ja, die maakte even een flinke renspurt, maar gelukkig bleef Yvette zitten. Het is nu erg lastig met een jong paard te rijden in een bak als het zo druk is. Jannes is natuurlijk nog maar 3 jaar en Yvette heeft natuurlijk nog niet zo heel veel ervaring en dat maakt het nog lastiger.
ShirleyA schreef:Voor diegene die Lize kennen; ze heeft een dochtertje heeft gekregen: Floortje. Om 07.04 uur vanmorgen en alles is goed met de kleine meid.
Het gaat goed met de babyboom.
Dabo schreef:ShirleyA schreef:Voor diegene die Lize kennen; ze heeft een dochtertje heeft gekregen: Floortje. Om 07.04 uur vanmorgen en alles is goed met de kleine meid.
Het gaat goed met de babyboom.
uhm.. nee, die ken ik niet.. denk ik? Ik weet wel dat hoe heet ze ook alweer, van Henkie ook bevallen is... maar wat dat geworden is weet ik ook niet meer.. (oh dat geheugen van me..) Ken je nagaan hoe ik met kinderen bezig ben. Niet dus![]()