stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:19

He Anky! Hoe laat heb je les vanavond? Giel en ik om 19.00 uur. Hoop dat het niet zo druk is in de bak... Maar ik vrees het ergste...

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:40

succes met de les vanavond !
tja als je op het weer mag afgaan, vrees ik ook voor je dat het best druk zal zijn in de bak Lachen

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:52

ik heb om half 6 gereden en t ging super! hij was hartstikke braaf en loopt ook weer helemaal goed! we gaan gewoon weer meedoen met de wedstrijd van komend weekend!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:21

Ik ben momenteel een vergiet met alles wat geregeld moet worden voor Chantal haar verjaardag en de kerst en het feest voor Chantal,dus help het mij maar onthouden hoor Annemieke

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:00

sjorsie schreef:
@ Pascha7 : ik weet niet waarom iedereen het zo voor je opneemt aangezien ik gewoon een grapje maakte, kennelijk hebben de anderen nog nooit van sarcasme gehoord.pffff wat was er dan met je internet eigenlijk, ben je overgestapt van provider?
Uit de vanDale:
sar·cas·tisch (bn.)
1 van de aard van, vol bittere spot

sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot

Als je het dus zo sarcastisch bedoelde... vind ik dat al helemaal niet aardig bedoeld!! Verdrietig
Sarcasme is alleen 'leuk' als je dat doet tegen mensen die je goed kent Tong uitsteken Op deze manier kom je een beetje uit de hoogte over.. sorry!
Soms is het inderdaad wel zo, zoals Marjan al zei, dat het geschreven woord anders kan overkomen dan het gesproken woord. Ben ik het helemaal mee eens, en is ook niet erg, als dat eens gebeurt...
ShirleyA schreef:
sjorsie schreef:
hoezo brutaal je kan ook overdrijven zeg, maar laat maar, hier heb ik geen zin in

Wij vinden jou 'iets' te brutaal: komt dan goed uit.
OK dan!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:31

Wat ben je scherp vandaag Ellen, letterlijk en figuurlijk.

Heb je nog kunnen rijden met je blauwe billen?
Het was vanavond erg rustig toen ik aan t stappen was, stilte voor de storm vrees ik...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:54

Ja, soms heb ik van die buien.. hihi Tong uitsteken
Ik heb gereden vanmiddag, ging best wel oké eigenlijk! Flink aan de galop gewerkt, en dat ging ook best lekker! Eigenlijk is ze maar 1x niet aangesprongen op een moment dat dat wel de bedoeling was... Haha!
Mijn bil doet wel zeer, maar het is eigenlijk niet mijn zitvlak, dus met rijden had ik er geen last van Haha!

@Esther.. Haha! Hoe ging je les?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:26

Gieltje2002 schreef:
He Anky! Hoe laat heb je les vanavond? Giel en ik om 19.00 uur. Hoop dat het niet zo druk is in de bak... Maar ik vrees het ergste...

Ik had om 20.00 uur les en het was 1 groot drama Scheve mond Echt mega druk in de bak en 2 handelspaarden tegelijk. Kon helaas alleen maar rechtdoor en op de volte. Wijken enzo dat ging allemaal niet. Gelukkig liep Omar na de galop wel erg fijn en werd toen ook wat beter stuurbaar. Hij heeft altijd even opwarming tijd nodig Haha!

Ga nu even desperate housewives kijken Tong uitsteken

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:45

Ik heb echt super gereden! Bloos Luc zei dat ik trots mocht zijn op mijn ventje Haha! . Giel deed heel erg zijn best. Sprong zelfs in contra galop aan en herstelde zelf weer ( Knap paard he?!). Het was alleen wel weer erg druk in de bak Boos! . Op de rechterhand heb ik wel 8 x in gallop moeten aanspringen, omdat ik steeds geen 'gaatje'vond om ons tussen te wurmen. Volgens mij baalde Anky ook... Boos! Maar ik ben dus erg blij met mijn les!!! Pling

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:46

Oeps, Anky. Je bent me net voor met je berichtje zie ik!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:16

@ AnneOmie: het werd idd wel erg druk vanavond, wel erg mooie paarden die ze aan het voorrijden waren, zouden die mensen er een nemen denk je Lachen
@ Gieltje2002: je les zag er goed uit, heb je Hannes nog voorbij zien scheuren Haha!
@ Dabo: misschien heel misschien gaat de Pas de Deux toch door, moet je maar aan Azzarro vragenover het hoe en wat

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:24

Huh? wie wat waar? Gaat zij hem organiseren dan? Ik zag vanmiddag wel dat formulier (leeg) op het bord hangen.. Verder geen info erbij. Zou wel leuk zijn! Haha!

Misschien een idee om hem van de zomer te organiseren!? Lijkt mij wel tof, dan kunnen we in de buitenbak oefenen, heeft niemand last van ons, en hoeven we ons ook niet zo dik aan te kleden hahaha

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:31

Gieltje2002 schreef:
Oeps, Anky. Je bent me net voor met je berichtje zie ik!

Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:33

sjorsie schreef:
@ AnneOmie: het werd idd wel erg druk vanavond, wel erg mooie paarden die ze aan het voorrijden waren, zouden die mensen er een nemen denk je Lachen
@ Gieltje2002: je les zag er goed uit, heb je Hannes nog voorbij zien scheuren Haha!
@ Dabo: misschien heel misschien gaat de Pas de Deux toch door, moet je maar aan Azzarro vragenover het hoe en wat

Ja, het was idd erg druk Sjorsie! Ik vond dat lichtere vosje erg leuk, was pas 3 jaar hoordde ik. Leuk beestje Ja

Ik denk dat ik maar richting bed ga, ben best gaar Gaaaap

Tot morgen allemaal Doei, doei

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:34

Dabo schreef:
Huh? wie wat waar? Gaat zij hem organiseren dan? Ik zag vanmiddag wel dat formulier (leeg) op het bord hangen.. Verder geen info erbij. Zou wel leuk zijn! Haha!

Misschien een idee om hem van de zomer te organiseren!? Lijkt mij wel tof, dan kunnen we in de buitenbak oefenen, heeft niemand last van ons, en hoeven we ons ook niet zo dik aan te kleden hahaha

Ik denk ook dat de zomer een betere periode is voor een pas de deux. Ten 1e omdat het dan veel rustiger in de bak is en ten 2e omdat je dan lekker in je kostuum kunt rondlopen zonder te blauwbekken Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 08:46

Naja me moeder wilde het misschien gaan organiseren en Pauline zei dat ze dan eventueel wel wilde helpen dat zou helemaal top zijn!

Ik vind persoonlijk dat de mensen die raar op Sjorsie reageren beetje te overdreven! Maar goed dat is mijn mening! Ze bedoelde het niet verkeerd en inderdaad op papier kan je zoiets lezenm hoe je het WILT lezen je kan er dus alles van maken!
Maar goed dat is voorbij we houden het gezellig Haha!

Ik ga me aankleden enzdan naar stal! Eerst Larmy rijden en dan orissa wegbrengen * jank jank* Verdrietig

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 09:14

We houden het gezellig Haha!

Hey Wil heel veel succes vandaag met Orissa. Ik ga duimen dat ze wordt goedgekeurd! Sterkte Ach gut

De zon schijnt vandaag Go jij! Go jij! Vanavond wel weer regen voorspelt Scheve mond

Morning allemaal Clown

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 09:24

oeh vandaag al gekeurd ! komt vast goed....al zie je haar liever niet weggaan Knipoog

het is nu idd mooi weer aan het worden, lekker hoor !

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:43

Wordt orissa vandaag al gekeurd... dat is snel! Maar kan het me wel voorstellen, als ik een nieuw paard zou kopen zou ik dat ook zo snel mogelijk gedaan willen hebben Haha!

Mogguh trouwens!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:16

Azzaro schreef:
Naja me moeder wilde het misschien gaan organiseren en Pauline zei dat ze dan eventueel wel wilde helpen dat zou helemaal top zijn!

Ik vind persoonlijk dat de mensen die raar op Sjorsie reageren beetje te overdreven! Maar goed dat is mijn mening! Ze bedoelde het niet verkeerd en inderdaad op papier kan je zoiets lezenm hoe je het WILT lezen je kan er dus alles van maken!
Maar goed dat is voorbij we houden het gezellig Haha!

Ik ga me aankleden enzdan naar stal! Eerst Larmy rijden en dan orissa wegbrengen * jank jank* Verdrietig

Dat mag je vinden hoor Willie, maar het irriteerde een aantal mensen al langer dat Sjorsie wel heel erg popie doet, het is té. En irl zegt ze niets..... Leuk als mensen v stal hier lezen en posten maar als vreemde niet meteen doen als of je iedereen goed kent. Het is miss de toonzetting v Sjorsie maar we vinden haar gewoon té amicaal (al vanaf t begin).
Dus Sjorsie; leuk als je mee post hier maar iets minder bijdehand doen is wel zo fijn. Verder vinden we t gezellig dat Taams-gangers gezellig mee kletsen hier en daar hoor jij natuurlijk wel bij!

Heel veel sterkte Willie met Orisa, ik duim dat ze goed door de keuring komt.

Leuk dat je moeder t gaat proberen met die pas de 2!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:45

[quote="sjorsie@ Gieltje2002: je les zag er goed uit, heb je Hannes nog voorbij zien scheuren Haha!
[/quote]

Dank je! Oh je bedoelt waarschijnlijk Jannes? Ja, die maakte even een flinke renspurt, maar gelukkig bleef Yvette zitten. Het is nu erg lastig met een jong paard te rijden in een bak als het zo druk is. Jannes is natuurlijk nog maar 3 jaar en Yvette heeft natuurlijk nog niet zo heel veel ervaring en dat maakt het nog lastiger.

@ Azarro: Heel veel sterkte vandaag. We duimen dat Orissa wordt goedgekeurd. Je moet er maar aan denken dat ze het straks heel erg goed gaat krijgen. Lekker rijden in het bos, lang op het land, veel voer (hoorde van Jolanda dat haar kennissen in het paardenvoer zitten). Vingers aflikken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:50

Gieltje2002 schreef:
Dank je! Oh je bedoelt waarschijnlijk Jannes? Ja, die maakte even een flinke renspurt, maar gelukkig bleef Yvette zitten. Het is nu erg lastig met een jong paard te rijden in een bak als het zo druk is. Jannes is natuurlijk nog maar 3 jaar en Yvette heeft natuurlijk nog niet zo heel veel ervaring en dat maakt het nog lastiger.

Ja sorry Jannes, ik weet niet waarom ik aan de naam Hannes dacht, maar zoals hij ging hadden er veel een probleem gehad, hiihaaa! zo hard Maar ze bleef er netjes op dus Bravo.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:10

Voor diegene die Lize kennen; ze heeft een dochtertje heeft gekregen: Floortje. Om 07.04 uur vanmorgen en alles is goed met de kleine meid.

Het gaat goed met de babyboom.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:40

ShirleyA schreef:
Voor diegene die Lize kennen; ze heeft een dochtertje heeft gekregen: Floortje. Om 07.04 uur vanmorgen en alles is goed met de kleine meid.

uhm.. nee, die ken ik niet.. denk ik? Ik weet wel dat hoe heet ze ook alweer, van Henkie ook bevallen is... maar wat dat geworden is weet ik ook niet meer.. (oh dat geheugen van me..) Ken je nagaan hoe ik met kinderen bezig ben. Niet dus Tong uitsteken Knipoog

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:57

Dabo schreef:
ShirleyA schreef:

uhm.. nee, die ken ik niet.. denk ik? Ik weet wel dat hoe heet ze ook alweer, van Henkie ook bevallen is... maar wat dat geworden is weet ik ook niet meer.. (oh dat geheugen van me..) Ken je nagaan hoe ik met kinderen bezig ben. Niet dus Tong uitsteken Knipoog

Die heeft ook een meisje gekregen. Ik geloof dat ze Karlijn heet. Wat een babyboom! Ik ken Lize ook niet.