Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:Edit: Als je zo graag om half negen wil lessen, doe je dat maar onder het zadel!
mo_van_dijk schreef:Lida, hoe een groot bord heb je voor je kop!
Edit: Niemand heeft een eigen tijd... Springers en menners gaan als laatst. Als jij zelf wil beslissen wanneer je lest, ga je maar naar een instructeur die je niet hoeft te delen met nog 7 anderen op 1 avond.
CharlyBrown schreef:heb niet eens de moeite genomen om alle ste lezen..
maarr..
Roelof heeft gister het volgende tegen mij gezegd..
Menners moeten als laatste lessen. Anders is het ontverantwoord, hij wil geen ongelukken. En anders moeten de menners in kwestie een andere instructeur zoeken.
Lida, bel Roelof anders even op. Hij geeft de lessen en bedenkt de regels. Wij niet!!!
CharlyBrown schreef:dus.. volgende week woensdag les ik op Mo haar plek om 20 u en Lida om 20:30 met de kar..
De week daarna. les ik weer gewoon om 20:30 en Lida om 21:00 uur met de kar.
Dit is wat Roelof wil!
CharlyBrown schreef:ik vind dat de les regelen je eigen verantwoordelijkheid is hoor..
Marjolijn is zo aardig om het proberen te coordineren. Je kan die verantwoordelijkheid niet aan haar ophangen.
En ik heb begrepen dat losstappen als ik les heb niet de bedoeling is.. Sorry, maar dat gaat echt niet met een jong paard!!!
Het enige wat mogelijk is, is jij in de bak en ik er achter aan uitstappen.. En dat kan dus pas na mijn les.
Je kan WW ook warmstappen zonder kar in de molen, toch?