Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

haha
haha
hihi 
Nu wel weer water genoeg gehad...blegh.
...zijn
Lavandula schreef:Succes met het zoeken naar een nieuwe waakhond Tinky! Ik hoop dat het een beetje gaan lukken! Nemen jullie een pup of een volwassen hond uit het asiel ofzo? (het asiel hiernaast zit vól met honden, dus misschien een idee...)
.

stelletje drukte makers haha Lavandula schreef:Daar heb je een heel slim punt tinky, het is inderdaad wel slimmer denk ik om de hond in de thuissituatie mee te maken! Je krijgt dan ook véél meer achtergrond informatie mee!
Wat voor hond is het die nu op proef komt? Wel foto's plaatsen he!
En anders heb ik hier nog wel 6 honden die je tijdelijk mag lenen hoor hihi word gek van zestelletje drukte makers haha
....rust in de hut
Tinky12 schreef:Uhm...bedankt voor het aanbod...maar er is een reden dat we maar 1 hond zoeken....rust in de hut
![]()
Groetjes,Tinky
Maarja die is deze week gezellig mee oppassen op de beestenboel, en hij vind het prachtig!! lekker rennen en spelen, hihi van slapen komt weining van (Zowel voor Max als voor mij
)
muiszje schreef:Ish, de dreakdancer? dat is de leraar van een vriendin van mij.. (of naja, die man..) zij zijn inderdaad goed (tenminste,, als we over hetzelfde praten..)
Ze doen wel onder andere breakdance, http://www.ish-events.com/