Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En Linda weer bedankt voor het voorlezen, ze kunnen niet meer zonder je hoor
Ik vind overigens het contact zo tussen de twee stallen ontzettend leuk .
, heb ook wel heel veel respect voor haar doorzettings vermogen.
Een uurtje later lag ze alweer in haar stal toen ik binnen kwam , maar stond nu gelukkig meteen op.Xantaatje schreef:Linda en Wil weer hartstikke leuk dat jullie er warenEn Linda weer bedankt voor het voorlezen, ze kunnen niet meer zonder je hoor
Het was inderdaad weer een super gezellige ochtend. Naomi was zoooooo trots en ik natuurlijk ook, heb ook wel heel veel respect voor haar doorzettings vermogen.
Ja wat een tut he Wil die Binte, ze is zo lief maar een ondeugd eerste klasEen uurtje later lag ze alweer in haar stal toen ik binnen kwam , maar stond nu gelukkig meteen op.
Nou meiden nogmaals dank voor jullie aanwezig en gezelligheid.
Snackie schreef:klinkt wel als koliek,maar als ze gaan mestten is het iig al goed

Snackie schreef:ja daarom,maar als ze gaan mestten is het altijd goed volges de dierenarts.
trouwens,waar blijven die rijfoto's?
Xantaatje schreef:Linda en Wil weer hartstikke leuk dat jullie er warenEn Linda weer bedankt voor het voorlezen, ze kunnen niet meer zonder je hoor
Het was inderdaad weer een super gezellige ochtend. Naomi was zoooooo trots en ik natuurlijk ook, heb ook wel heel veel respect voor haar doorzettings vermogen.
Ja wat een tut he Wil die Binte, ze is zo lief maar een ondeugd eerste klasEen uurtje later lag ze alweer in haar stal toen ik binnen kwam , maar stond nu gelukkig meteen op.
Nou meiden nogmaals dank voor jullie aanwezig en gezelligheid.
. Hmmmm ik kan altijd informeren naar de mogelijkheden.
www.staldekrekel.nl
Snackie schreef:zeg,waar blijft de website van de langelaan?
ik ben ook eens aan het ronkijken voor een stal.
ik ben nu 250 kwijt in de winter,terijl hij maar met grote mazzel een half uurtje buiten komt.
heb nu een stal gevonden die is 220 all in.incl biks uitmestten hoi en stro
worden in de zomer om 7.30 buiten gezet en zodra het donker word komen ze weer binnen,allemaal door hun geregeld.
2 goede bakken.
allen nu geen stalling vrij,en dat is wel jammer,maar rondkijken mag altijd he
Serada schreef:Heej wat een gezelligheid hier op Bokt. Ik heb net even mijn badkamer schoongemaakt en wat wasgoed weggewerkt (strijken en vouwen)...Tjsa je moet toch wat te doen hebben he, als je mannenvolk allemaal weg is. Ik begin me nu al een beetje voor te stellen hoe het er later uit gaat zien zonder mijn kids thuis. Naja, tegen die tijd wonen we al in Duitsland en zal ik het druk genoeg hebben met al die ouwetjes die dan bij ons hun oude dag hebben
tegenwoordig doe ik alleen de was want het strijkgoed blijft zo lang liggen, dat mijn wederhelft zelf gaat strijken wanneer hij een overhemd nodig hebben
peetorlan schreef:O wat ben ik weer trots op mijn kanjer.
Als ik haar zo lief en gehoorzaam zie lopen.
En dan te bedenken dat ze vorig jaar ging stijgeren en boos op me af wilde rennen en gewoon twee maanden geen land met haar te bezeilen was.
Ik zie haar groeien iedere dag weer.
En ik groei van haar omdat het me allessie is.
Gracy schreef:Ja, wel tof dat er z'n goede contact is tussen de stallen. Misschien ook leuk om een wedstrijd te organiseren tussen de 2 stallen, dus dat jullie ook bij ons proefjes kunnen rijden. Hmmmm ik kan altijd informeren naar de mogelijkheden.
Snackie schreef:ik heb geinformeerd voor meerdere paddocks,maar stal. eig. zegt dat je daar het probleem van lange wachttijden niet op lost,omdat ze dan alemaal vol gaan staan,en dat is ok zo, alleen als er dan 6 voor je zijn,scheelt het toch weer de helft
Owens_hartje schreef:We zijn nog niet zo ver hoor, alles op zijn tijd.![]()
Vandaag wilde we eigenlijk gaan zitten, maar de singel zat niet helemaal lekker meer.
dus stellen we het weer eventjes uit.![]()
Tja hij is zijn grasbuikje ineens kwijt![]()
Maar de andere singel ligt hier al weer klaar.
Serada schreef:Jaja dat gaat heel erg leuk. Zodra ik Chantal nog even heb gesproken, zal ik wat informatie bij ons op het bord hangen. Er zijn nu zeker al vijf geinteresseerden voor de clinic van Lammert Haanstra dus dat gaat goed
Haar bokt naam is "ijsklontje". Gracy schreef:
De eigenaaresse van Binte heeft veel verstand van paarden dus het komt wel goed, en we hebben ook goed controle op stal bij ons mocht iets zijn met 1 vd paarden..![]()
Ja, wel tof dat er z'n goede contact is tussen de stallen. Misschien ook leuk om een wedstrijd te organiseren tussen de 2 stallen, dus dat jullie ook bij ons proefjes kunnen rijden. Hmmmm ik kan altijd informeren naar de mogelijkheden.
Heeee de foto's van vandaag staan op de site van Stal de Krekel. Ook de mooi Tinker en mijn eigen kanjer met een kleine meid erop!www.staldekrekel.nl
Gracy schreef:Serada schreef:Jaja dat gaat heel erg leuk. Zodra ik Chantal nog even heb gesproken, zal ik wat informatie bij ons op het bord hangen. Er zijn nu zeker al vijf geinteresseerden voor de clinic van Lammert Haanstra dus dat gaat goed
Chantal is ook een bokkerHaar bokt naam is "ijsklontje".