wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:08

@ Anneke: maar je had neem ik aan toen je een lager cijfer kreeg een ander jurylid?

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:09

Ik rijd nooit met handschoentjes heb vroeger er ooit wel een tijd mee gereden maar vind het niet fijn rijden! Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:14

hestejente schreef:
@ Anneke: maar je had neem ik aan toen je een lager cijfer kreeg een ander jurylid?

wat bedoel je?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:15

@ Lisa: Gelukkig is het ook niet verplicht Tong uitsteken Ik vond het tot een paar jaar geleden ook niet prettig rijden, nu wel Ja Het hangt ook een beetje van de grip die je op de teugels hebt af. Teugels waar ik het vreselijk vind om handschoentjes bij aan te hebben zijn die van... Otis!

Kwaliteit van de handschoentjes maakt ook een boel uit heb ik gemerkt. Die goedkope krengen zitten echt niet lekker, dan heb ik liever zonder.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:16

_Anneke_ schreef:
wat bedoel je?

Elk jurylid beoordeelt je anders. En de een vindt handschoentjes en een haarnetje enzo belangrijker dan de ander. Dus dan krijg je ook een ander cijfer.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:16

Haha, ik denk dat je beter handschoentjes met leer ofzo eronder kunt nemen dan van die kleine rubberen stippel dingetjes! Clown

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:17

Dat is altijd zo balen met allemaal verschillende jury's! De één vind dat belangrijk en de andere het ander!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:18

LieZ_Horses schreef:
Haha, ik denk dat je beter handschoentjes met leer ofzo eronder kunt nemen dan van die kleine rubberen stippel dingetjes! Clown

Ja die heb ik dus. Met van die nopjes, ze zitten echt niet lekker. Ik heb hele mooie gezien. Ook erg aan de prijs Huilen Misschien voor mijn verjaardag vragen...

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:18

ik weet niet wie ik had.. zou het p.petit kunnen zijn?? naja je kunt het beter maar gewoon dragen. want je weet maar nooit wie waar op beoordeeld.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:19

Soms zie je echt leuke dingen maar die prijzen! Wow!

Koper

LieZ_Horses schreef:
Dat is altijd zo balen met allemaal verschillende jury's! De één vind dat belangrijk en de andere het ander!

En je kunt 't nooit iedereen naar de zin maken, alleen maar je best doen en vooral ook vriendelijk blijven lachen Haha!

Net als in het echte leven Tong uitsteken

Mandy_B

ik had altijd echt een jury die altijd zo streng was en telkens was ik bij die mijn proef niet gehaald echt zo flauw!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:21

hestejente schreef:
LieZ_Horses schreef:

En je kunt 't nooit iedereen naar de zin maken, alleen maar je best doen en vooral ook vriendelijk blijven lachen Haha!

Net als in het echte leven Tong uitsteken

hallo het is toch een kleine moeite om je handschoentjes aan te doen?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:22

_Anneke_ schreef:
ik weet niet wie ik had.. zou het p.petit kunnen zijn?? naja je kunt het beter maar gewoon dragen. want je weet maar nooit wie waar op beoordeeld.

Die is wel erg op dat soort details heb ik begrepen. Speciaal voor dat proefje toen nog een haarnetje gehaald Tong uitsteken Omdat ik wist dat ze er op zou letten.

@ Lisa: ja echt erg he! Alhoewel je soms best leuke dingen op bokt of marktplaats kunt vinden. Vandaag is mijn nieuwe jas gekomen, bruin en er staat "Global" op Tong uitsteken En hij ruikt nog naar de winkel maar omdat hij van iemand anders is geweest (die 'm nooit heeft gedragen, te groot gekocht) heb ik 'm nou voor weinig. Geldt ook voor een aantal broeken en dus die ene bloes. En rijjasje. Go me!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:25

_Anneke_ schreef:
hallo het is toch een kleine moeite om je handschoentjes aan te doen?

Ja maar als je ze nou vergeet... en je er ook zo gauw geen kunt lenen... daarom zitten de mijne standaard in de zakken van mijn rijjasje, ben ik ze ook nooit kwijt Haha!

Iedereen die wat wil lenen mag dat! Ja behalve mijn plastron. Zolang je maar niet tegelijk met mij rijdt Tong uitsteken

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:38

bij mij zitten me handschoentjes of in me sokkenbak of gewoon op mijn bureau ben ze nog nooit kwijt geraakt hihi!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:46

Ik vind soms (gekleurde) handschoentjes op de meest vreemde plaatsen Nagelbijten / Gniffelen En vandaag met dat vieze weer had ik besloten om maar mijn sneeuwstormbestendige zwarte jack aan te trekken dat ik ook naar de manege aan heb in de winter. Na college ging ik nog even boodschappen doen en toen ik mijn portemonnee in mijn zak wilde stoppen zat er iets hards in de weg... mijn sporen...

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:48

HAha mijn sporen zitten vast om bij mijn laarzen (kan ze wel los maken hoor) Maar anders raak ik ze kwijt heb ik al eerder mee gemaakt hihi!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:58

Hihi! Ik laat ze idd ook wel eens zitten, bij mijn winterlaarzen kan dat Haha! Maar ik heb ze niet iedere week nodig

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 00:01

nou met mjn chaps lukt dat niet. ik heb ze meestal in mijn tas zitten., maar ik gebruik ze niet bij volanda.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 00:04

Hihi, dan is ze vast helemaal niet meer te houden! In de zomer rijd ik ook met chaps, dan moeten die sporen steeds over die bobbel van de drukknoop onderaan Boos! Gelukkig gebruik ik ze niet zo vaak Lachen En alleen op de manege Lachen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 09:09

ik doe ze er dan meestal boven en dan naar beneden drukken beetje moeilijk uitgelegt maar toch

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 09:55

hestejente schreef:
_Anneke_ schreef:
wat bedoel je?

Elk jurylid beoordeelt je anders. En de een vindt handschoentjes en een haarnetje enzo belangrijker dan de ander. Dus dan krijg je ook een ander cijfer.
Volgens mij klopt dat niet!! Volgens mij is het zo dat als je alle dingen hebt dat je dan een 7 hebt heb je niet alles en rijd je in de gewone paardrijdkleren heb je een lager cijfer!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 10:03

@Mandy: Het is best gevaarlijk als je je sporen nog om hebt want als je dan in de stal bijv. tegen het been van het paard aan gaat kan die geblesseerd raken!!
Ik rijd altijd met handschoentjes behalve vorige week!Echt zo dom!! Ik heb nu een enorme blaar! Die is nog open gegaan ook!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 10:07

Meestal doe ik daar pas mijn laarzen aan als ik erop ga daarvoor heb ik mijn stal schoenen aan Suus haha