Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hestejente schreef:@ Anneke: maar je had neem ik aan toen je een lager cijfer kreeg een ander jurylid?
Ik vond het tot een paar jaar geleden ook niet prettig rijden, nu wel
Het hangt ook een beetje van de grip die je op de teugels hebt af. Teugels waar ik het vreselijk vind om handschoentjes bij aan te hebben zijn die van... Otis!_Anneke_ schreef:wat bedoel je?
LieZ_Horses schreef:Haha, ik denk dat je beter handschoentjes met leer ofzo eronder kunt nemen dan van die kleine rubberen stippel dingetjes!
Misschien voor mijn verjaardag vragen...
LieZ_Horses schreef:Dat is altijd zo balen met allemaal verschillende jury's! De één vind dat belangrijk en de andere het ander!
hestejente schreef:LieZ_Horses schreef:Dat is altijd zo balen met allemaal verschillende jury's! De één vind dat belangrijk en de andere het ander!
En je kunt 't nooit iedereen naar de zin maken, alleen maar je best doen en vooral ook vriendelijk blijven lachen![]()
Net als in het echte leven
_Anneke_ schreef:ik weet niet wie ik had.. zou het p.petit kunnen zijn?? naja je kunt het beter maar gewoon dragen. want je weet maar nooit wie waar op beoordeeld.
Omdat ik wist dat ze er op zou letten.
En hij ruikt nog naar de winkel maar omdat hij van iemand anders is geweest (die 'm nooit heeft gedragen, te groot gekocht) heb ik 'm nou voor weinig. Geldt ook voor een aantal broeken en dus die ene bloes. En rijjasje. Go me! _Anneke_ schreef:hallo het is toch een kleine moeite om je handschoentjes aan te doen?
behalve mijn plastron. Zolang je maar niet tegelijk met mij rijdt
En vandaag met dat vieze weer had ik besloten om maar mijn sneeuwstormbestendige zwarte jack aan te trekken dat ik ook naar de manege aan heb in de winter. Na college ging ik nog even boodschappen doen en toen ik mijn portemonnee in mijn zak wilde stoppen zat er iets hards in de weg... mijn sporen...
Maar ik heb ze niet iedere week nodig
Gelukkig gebruik ik ze niet zo vaak
En alleen op de manege
hestejente schreef:Volgens mij klopt dat niet!! Volgens mij is het zo dat als je alle dingen hebt dat je dan een 7 hebt heb je niet alles en rijd je in de gewone paardrijdkleren heb je een lager cijfer!_Anneke_ schreef:wat bedoel je?
Elk jurylid beoordeelt je anders. En de een vindt handschoentjes en een haarnetje enzo belangrijker dan de ander. Dus dan krijg je ook een ander cijfer.