Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vanny_

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:57

xManon_ schreef:
Ah zal wel goedkomen toch, wss heeft hij het hartstikke naar zn zin!
Hmm aan de andere kant gaat ie daar dan juist gek door doen, haha. Tong uitsteken

Aaah zeg dat nou niet Clown. Ja misschien is die zo onder de indruk dat ie braaf z'n rondjes loopt.

Legally Blonde heb ik nog nooit gezien, erg eigenlijk.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:58

Haha ik kijk bijna nooit films, dus dan zitten mensen me vaak ook zo aan te kijken van Ken jij die niet?! Tong uitsteken

Of misschien gaat ie lekker rennen, bokken en stijgeren omdat ie het zo leuk vindt. Vork

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:00

Maar we moeten wel gauw weer een keer afspreken he?!
En dan wil ik gelijk me penny-poownie weer zien Haha!
En ik moet nog iets leuks kopen voor je verjaardag @ LC. Haha echt leuk Pling Ik wilde iets zoeken in ponymaat bij de divoza, maar ik vond niet echt iets leuks Clown (of ze waren niet in ponymaat..)

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:03

Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe bandit t gaat doen tijdens die springlessen Lachen Hij springt echt leuk Taan! Haha!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:05

Ja dat is soms idd heel irri dat je geen maatje mini kan vinden...

Manon Ban heeft serieus nog nooit gesteigerd als iemand erop zat (alleen als ie aan het spelen is in de paddock ofzo) godzijdank *LOL*. Maar bokken kan die wel zeg...

Es we gaan toch waarsch. 'daten' @ A'werpen Cool

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:06

Jaaa! Trouwens, ik ga morgen naar Brussel (shoppen!) en daar overnachten en zaterdagochtend gaan we pas naar Antwerpen Haha! ! Ik heb er zo`n zin in! Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:07

xEsther schreef:
Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe bandit t gaat doen tijdens die springlessen Lachen Hij springt echt leuk Taan! Haha!

Oh begin daar maar niet over Nagelbijten / Gniffelen ik ga vliegen... zondag ga 'k weer springen en begin april nog 1 x voordat ik naar LC ga.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:08

Vanny_ schreef:
Ja dat is soms idd heel irri dat je geen maatje mini kan vinden...

Stippeltjeshalster die je hebt gekocht was toch nog zelfs te groot (bij de neus dan Tong uitsteken) hahaha.
Kan die niet beter een veulenhalster om ofzo Clown

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:09

Vanny_ schreef:
xEsther schreef:

Oh begin daar maar niet over Nagelbijten / Gniffelen ik ga vliegen... zondag ga 'k weer springen en begin april nog 1 x voordat ik naar LC ga.

Aaaah joh, niet zo onzeker jij! Op LC sprongen we lager dan Bandit sprong hoor Sigaar

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:09

Ja dat ding was idd wat te ruim voor pony z'n iniminineusje... het is ook nooit goed he Tong uitsteken. Hij heeft trouwens een veulenhalster ook ja haha.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:13

Vorige x LC was trouwens ook super !

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:14

Haha nou gelukkig dat ie "alleen maar" bokt Tong uitsteken

Had je die springwedstrijd al gehad ?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:15

xManon_ schreef:
Haha nou gelukkig dat ie "alleen maar" bokt Tong uitsteken

Had je die springwedstrijd al gehad ?

"alleen maar" ja Tong uitsteken

Nee springwedstrijd heb ik 6 april.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:18

oew dan wil ik wel even komen kijken Taan Haha! kan ik weer leuke fotootjes schieten als je wilt Lachen

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:20

Ooh ja leuk Haha!.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:28

Ik krijg trouwens volgende week lenzen Huilen van het lachen moest vandaag naar de opticiën ogen opmeten echt had er geen zin in maar het viel mee Tong uitsteken.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:30

oh serieus Tong uitsteken?
volgens mij moet ik ook is nodig naar de opticien, want vaak zie ik als ik helemaal achterin de klas zit met moeite nog net wat er staat Clown

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:30

of die leraren schrijven gewoon onduidelijk Schijnheilig

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:32

Ja dat had ik dus ook, dus toch maar ffies gegaan he Clown. Jimmy moet morgen, ik zeg: 'ze doen een naald in je traanbuis enzo, en je moet heel debiel met je kin op een steuntje en je ogen worden met zo'n eng geval opgemeten en je zit daar dan voorin die winkel waar iedereen van buitenaf je kan zien' Tong uitsteken (is in winkelcentrum, en meneer is nogal bang dat hij wordt gezien door een bekende in de Pearle Rolleyes). Maar hij geloofde het niet gek he haha.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:59

Gister ben ik naar Antwerpen geweest, shoppen Haha!.

Toen kwam ik Esther nog tegen (ik wist al dat zij ook ging met haar ouders), even samen naar een winkel geweest en daarna weer apart.

Ik stond vanochtend op, had overal spierpijn van het lopen Ziek (we waren op zoek naar een bepaalde winkelstraat maar omdat we de weg niet wisten liepen we steeds verkeerd, en 's avonds wilde m'n moeder per se naar een bepaald restaurant maar wist ze niet meer precies waar het was, dus weer weet niet hoeveel gelopen).
Die ochtend voordat we naar A'werpen gingen, had ik nog les op de manege en gingen we zonder zadel dus had nog meer spierpijn Nagelbijten / Gniffelen.

Vandaag ook springles gehad met Bandit, was ehm... leuk Clown. Het ging wel goed, maar op een gegeven moment moesten we over een 'best wel' hoog steiltje, dus m'n instructrice: 'Oké kom maar Tania', ik dacht: 'oké nou gaan we het krijgen' maar reed er toch op af. Bandit weigerde dus was de hindernis wat lager gezet, dit keer ging die er wel overheen maar we kwamen heel raar uit. Ik viel bijna, maar probeerde te blijven hangen, ik hing ondertussen half op Bandit's hals, daarna bijna op z'n hoofd Nagelbijten / Gniffelen. Ik pak z'n oren beet, omg vraag me niet waarom ROFL. Uiteindelijk ben ik er vanaf gegleden, het leek net een soort van slowmotion val Tong uitsteken.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:58

Ik kom met pk trouwens wat later aan, denk dat ik pas ga 'meedoen' bij eten. Want ik kan pas om ong. half 2 vertrekken ivm het vervoer (ben van iemand anders afhankelijk zeg maar, en diegene heeft in de ochtend al een afspraak).
En als ik op LC ben wil ik liever even rustig die pony uitladen en m'n spullen doe ik dan wel even snel. Maar het is denk ik niet goed als ik ga haasten & stressen om op tijd te kunnen zijn want het kan jammer genoeg niet anders en ik weet toch al dat ik het niet red om op tijd te zijn. Ik bel natuurlijk wel ff van de week naar LC.
Ik weet toch al dat we rond 4'en eerst gaan voorstellen enzo en daarna omkleden/spullen uitpakken en zo'n kennismakingsspel.

Maar nog 56 dagen!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:05

Haha springtip van mij (springamazone ZZZZ-zwaar natuurlijk): 'Pleur je bijna en hang je op je paard z'n nek, pak z'n oren beet.' Clown

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:17

Vanny_ schreef:
Haha springtip van mij (springamazone ZZZZ-zwaar natuurlijk): 'Pleur je bijna en hang je op je paard z'n nek, pak z'n oren beet.' Clown

Heeft jouw ZZZZZ-pony dan oren? Clown Koe Vork Duivel
Nee hoor grapje, maar ik heb nog nooit zulke kleine (lieve) oortjes gezien Lovers hihi.

Antwerpen was leuk, heb je nog leuke spulletjes gekocht?
Jammer dat we later niet weer ff hebben kunnen afspreken, maar mijn broertje wilde al om kwart voor 4 ofzo al naar huis Clown zucht.

Ik begrijp dat je liever rustig aan wil doen, zou ik ook doen. Zeker voor Bandit is het veel fijner zonder al te veel gestress, getrek en geduw Knipoog.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:21

Idd rustig aan doen is beter dan. Ja

En ik zie het helemaal voor me, hoe jij daar hangt. Tong uitsteken
Ik heb dat ook is een beetje gehad, toen hing ik er half op, ben ik naar de bakrand toe gestuurd en heb ik me daaraan vastgepakt en laten vallen. Tong uitsteken Volgende keer neem ik de oren! 8)

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:22

Heb niet veel gekocht, alleen laarzen (toch bij New Look maar dan niet die ene laarzen) en een tas en lippenspul. Lachen

En idd ik wil gewoon niet dat Bandit bij die les 's avonds helemaal gaat hyperen omdat we alles snelsnel moesten doen.