Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 00:27

DeedeJee schreef:
Ik weet niet of jullie met de les overdag op het strand komen, maar dat mag dus officieel niet van 1 mei tot 1 oktober. En ze gaan nu echt controleren en ook boetes uitdelen, dus ik waarschuw maar even...

Dat hoor ik al 8 jaar

Maar ik kom toch al bijna nooit op het strand
Otje is wel weer even thuis dus als ik morgen voor donker terugben en het is redelijk weer ga ik misschien wel even het strand op

Hij is wel lekker in de wei geweest vandaag voor ik hem mee naar huis nam

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 00:31

En nu ben ik moe en ga ik slapen

Over 4,5 uur gaat de wekker alweer : Leuk hoor paarden
En vanmorgen was ik ook al om half zeven op, want ging voor mijn werk even de paarden doen(en Otje ophalen)

Ik dacht trouwens dat het me naar mijn hoofd gestegen was vanavond(te weinig geslapen ofzo ). Zat wat door te lezen achter de kassa en hoorde een paard hinniken.
Net voor ik mezelf wilde knijpen zag ik een minipony voor de deur staan Het was dus nog niet zo erg met me...

Slaap lekker allemaal!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 03:40

Ik moest van Ilzas even melden dat ze zich toch in haar witte rijbroek heeft kunnen wurmen

( ze zit nu heel geïntresseerd in een boekje van m'n werk te lezen )

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:22

Zooo goeie smorgens allemaal.
Ik was wat later dan anders omdat ik met collega's te stappen ben geweest, wist niet dat ze zo prettig gestoord waren hihi was weer leuk!! Maargoed later dan anders viel ook wel weer mee trouwens, want ik was half 9 op de manege, best knappe tijd toch, en ben heerlijk naar het strand geweest, het was prachtig weer. Lucje was wat frisjes en ik moest hem steeds terug nemen wat ik niet gewend ben, maarja hij is dan ook wel erg voorwaarts de laatste tijd moet ik zeggen, en dat is wel weer fijn. Vanmorgen toen ik er heen reed, moest ik op de rem want er stak eerst een muis over en toen een kat, die eerst pittig op mij wou wachten en toen hij zag dat ik stoptte achter de muis aanhobbelde haha, ja het was druk op de weg Not. En nu staan de paardjes allemaal heerlijk in de paddock van het warme zonnetje te genieten!! Zonder deken. Life is great some times vind ik!! Leuk paard, leuke dag, leuk kind, leuke baan waar ik morgen weer heen mag ( ja ik ben 1 van de gelukkige mensen die geen hekel heeft aan zijn mijn werk) met leuke lieve collega's, vriend is leuk * vandaag hihi* leukerrr de leuk leuk....sorry explosie van blijheid moet er even uit, mag wel ff he. Net als niekie gisteren! Ik begrijp je helemaal hoor, dat is toch ook leuk zulke complimenten, en het is gewoon waar!! Ik ken echt niemand die ik zo mooi vind rijden. Ja Kim kan ook erg goed rijden met luc hoor daar niet van, maar jij zit zo mooi, ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt...maargoed had ik al gezegt
Menn ik zit weer lekker op mijn praatstoel. Ik ga maar even douchen en de was ophangen en dat soort noodzakelijke dingen doen. laterssssssssss.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:49

Hm, leeft iedereen nog?

Ik ga straks met Debby bij Sherry kijken van Michelle bij Tesselaar. En meteen ff bij Beau kijken natuurlijk, die staat daar ook.
En ik wilde eerst nog naar de manege gaan om Flair buiten te zetten, maar het regent..

Nu is het topic weer een beetje omhoog

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 18:42

De 14e komt mijn fjord

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:38

Leuk
Debby en ik waren vanmiddag bij Tesselaar Michelle was een beetje laat dus wij wachten in de regen haha. Ik moest nog op Flair, dus we waren na een half uur maar weggegaan Van de week ga ik dus kijken bij Michelle dr Fjord.
Ben nog wel ff bij Beau geweest, vond ik wel leuk haha. Hij zag er trouwens wel supergoed uit, beter nog als dat ie bij Bruin stond. Helemaal glimmend en gepoetst

debby_pam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:51

En heb Debby nog mijn stal laten? Staan nu nog lammetjes in. Lekker ruime box alleen die kast is niks Past niet eens een zadel in.

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:52

Oohh hierboven is van mij

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:54

Zo Ilzas en ik hebben weer enig stal koorn grooming team gespeeld vanavond
En we waren ook nog even de avond-entertainment ploeg ( het was weer hilarisch )

In perfect teamwork en razend tempo 2 schimmels weer helemaal witgemaakt, even strak in de knotten gezet, spulletjes op orde, vrachtwagen gereed gemaakt...
( tja, dat kun je niet aan mannen overlaten )

En nu kan Ilzas perfectly nice and shiny mee naar 't examen van Simon en dat moet helemaal goedkomen, aan de voorbereiding kan het in ieder geval niet liggen!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 00:40

superlenie schreef:
En we waren ook nog even de avond-entertainment ploeg ( het was weer hilarisch )

Vertel!

Citaat:
In perfect teamwork en razend tempo 2 schimmels weer helemaal witgemaakt, even strak in de knotten gezet, spulletjes op orde, vrachtwagen gereed gemaakt...
( tja, dat kun je niet aan mannen overlaten )

Kan prima hoor Je moet alleen de goede uitzoeken
Ik heb nog nooit de vrachtwagen ingepakt en we hebben eigenlijk altijd alles bij ons

Komt vast helemaal goed morgen met Ilzas!

Verder heb ik een topdag gehad!

Zadels zijn weer helemaal tiptop(KN moest wat bijgevuld, Ainsley was nog goed en ze waren alletwee nog steeds keurig recht ), heb er zelfs nog maar een bijgekocht Was al tijden op zoek naar een knappe tweedehands Stübben en laat hij die nou toevallig in de wagen hebben liggen
Lag ook nog super op Ot!
Hartstikke mooi zadeltje, heb het net even ingevet en toen knapte het helemaal op

En toen werd ik einde van de middag ook nog gebeld door de BIT Ik ben uitgekozen voor de Edwin-actie

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 01:04

Ik was ook helemaal blij met de zadel man! Was wel bijna mn paardje kwijt :p hij heeft al gedreigd volgend jaar met een trailer te komen

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 01:11

Moest er veel aan je zadel gebeuren?
En bij de rest?

Als ze genoeg geld bieden zou ik niet zo moeilijk doen

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:20

debby_pam schreef:
En heb Debby nog mijn stal laten? Staan nu nog lammetjes in. Lekker ruime box alleen die kast is niks Past niet eens een zadel in.

Nee, heeft ze niet eens laten zien haha. We hadden het te druk met schuilen voor de regen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:19

Ach Gomir, sommige mannen kun je zo makkelijk in ze zeik zetten
Gewoon continue vragen om spullen die hij toch niet heeft en dan gaan klagen enzo

En euh Edwin-actie?? Vertel! ( zegt me niks namelijk )

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:17

hihi ik heb vandaag foto shoot gedaan met U.k foto's zijn wel leuk geworden
heb ook een nieuw halster gekocht een gele hahahahah
staat wel lief moet alleen een beetje eraan wennen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding`
Afbeelding
toen had ie geen zin meer ging de hele tijd naar me toe lopen

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:27

haha 't is idd ff wennen..

Maar hij is wel lekker fel, valt lekker op

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:54

Dat is idd geel zeg Valt wel lekker op (moet alleen zo vaak in de wasmachine )

Er was een actie dat je kon voelen hoe een echt springpaard aanvoelt op de sprong. Mochten twee mensen aan meedoen(minimaal M) en ik mag dus mee

Mijn nieuwe zadeltje is trouwens helemaal geweldig! Ben helemaal in love

Als jullie nog iemand weten voor een kieffer munchen. Die mag nu wel weg, drie zadels is wel genoeg
Zal vanavond dat ding even opppoetsen, foto maken en een advertentie maken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:02

Wat tof Gomir!!
Bij wie ga je het aanvoelen?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:23

Bij Edwin Klokman. Moet dus wel even naar Barchem tuffen, maar je moet er wat voor over hebben

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:43

Oh tof!
( had al zo'n vermoeden dat het klokman zou zijn toen ik de link edwin-springpaard legde )

Edwin met z'n briljante paardennamen

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:57

Die ja

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:59

Even alle woeste verhalen uit de wereld helpen.

ANDY IS SUPER BRAAF BUITEN!

Zo.
En het is echt zo, anders zou ik het niet zeggen. Elk paard is wel eens vrolijk of fris op het strand en een klein huppelbokje is niet erg, maar zelfs dat deed hij niet. Het was echt een lekker relaxed ritje, dus ik blij, Andy's baasje blij en paardjes blij.

maarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:00

ZO MAG IK HET HOREN!!

hahaha! Suus had al aan best veel mensen gevraagd of ze met haar naar buiten wilden, maar niemand wou omdat ie wild zou zijn ofzo.. maar lieve Dorine wou wel he haha

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:04

Ach... ik heb zelf altijd iets van, eerst zien dan geloven. Was toen met Pamela ook, die zou ook vet woest zijn op het strand en niemand wilde met haar naar buiten. Beest is hartstikke braaf juist!
Het is denk ik meer de angst van andere mensen en dat kun je niemand kwalijk nemen natuurlijk, maar in de praktijk valt het erg mee
En nu ga ik ook gezellig een keertje met Maarie!