manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 21:12

geen idee op hoeveel berichten ik zit. Meer als die 144 van Cis gok ik Schijnheilig
Super Bar, Gefeliciteerd! Op naar je diploma! *lijkt me zo'n heerlijk en bizar gevoel hè Bloos! Gwoon je diploma opzak en gaan werken!
En Cis ook weer blij dat je veilig naar huis kan van t weekend Knipoog Feliciteer Guus maar van mij Lachen Met goede punten geslaagd ook?

mn paps heeft even t fotoprogramma hierboven geinstalleerd, dus hier is ie dan eindelijk: ons knallende openingsdrankje! Hyper!
Afbeelding
het recept is een groots geheim, eventueel tegen vergoeding wel op te vragen bij de B&A firma, te middelburg

verjaardagstafel Haha! mét happy-jarig kleed!
Afbeelding

deel van de party-gang
Afbeelding
*hihi, stiekem nog steeds trots op onze versier techniek: gewoon aan het kastje! Clown Bianz vond t nie goed dat we spijkertjes in de muur sloegen... flauw!

de 3 roze zusjes Lachen
Afbeelding
Afbeelding

Tja en die cocktails van een cocktail party à la Bianz en Anne, die hakken erin!
Afbeelding
"Ik had tog eerst 5 vingers? Waar komen die andere 5 nou ineens vandaan? Verward "

En Tinker zat maar heel zielig en alleen....
Afbeelding
ín zn thema-outfit te wachten op de andere feestbeesten...

Ik heb nu al weer zin in 23 juni Haha! Wat gingen we ook al weer doen? Schijnheilig

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 09:05

Leuke foto's Anne! Ziet er fleurig uit allemaal Clown Maareh... spijkers in de muur??
Bar, gefeliciteerd! Heb je ook nog een mooi cijfer?
Gelukkig dat je gewoon naar huis mag Cis; op straat slapen is ook zo wat he Clown Haha, dan mocht je wel bij mij komen logeren hoor!
Nel, heb je al een oplossing voor je oppasmoeder?
Mariekje, waar ben je?? We hebben je hier al lang niet meer gezien! Druk op het werk?
Voor zover dat nog niet duidelijk was (ik kwam felicitaties zo hier en daar al tegen in posts): ik heb woensdag ook mijn diploma gehaald! Jippie, nu hoef ik even niet meer naar school de komende maanden, heerlijk!
Nou, allemaal tot morgen: ik kom dan eens even gezellig buurten rond de middag Lachen
Laatst bijgewerkt door Bianz op 15-06-07 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 09:43

Leuke foto's! En wat was de feest-locatie mooi versierd Clown
Bianz, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Ik had even over de mededeling heengelezen geloof ik.
Dames, ik denk dat een paraplu morgen wel bij de wijkdag-uitrusting inbegrepen moet worden...alhoewel ik sta natuurlijk binnen Haha!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:48

ik heb eens even gekeken (nee, niet geteld) en ik heb 607 berichten in totaal Haha! maar omdat die berichten van hier niet meetellen lijken het er zo weinig...flauw hoor

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 11:47

Nou, ik hoop echt dat het nog een beetje droog blijft morgen...is toch een stuk leuker! En anders verplaatsen we de tap gewoon naar binnen Clown

De foto's zien dr goed uit hoor, maar hoe kan je Tinker nou vergeten
Op naar de 23e!!

Edit: Kim, alvast veel plezier van t weekend, ben benieuwd naar al je verhalen Ja

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 15:58

JA! zetten de tap gwoon gezellig bij ons in de bak, bij t ponyrijden *LOL*
Ach komt vast goed! Heb vandaag ook nog geen regen gezien, ja even toen ik op de fiets zat om kwart over 7 Clown En anders kíjken we die regen gwoon weg Haha!

Gezellie dat je morgen ook nog even langs komt Bianz.
En ja, spijker in de muur. Om de fleurige, kleurige slingers aan vast te kunnen maken Clown Riepen we nog naar boven, of dat mocht. Toen riep jij terug dat je liever had van niet... had Saar niet erg gevonden hoor Tong uitsteken hihi, gekke kat dól op de slingers. Ze vond t alleen een beetje jammer dat ze nog opgehangen werden ipv op de grond bleven ritselen.

Tja...vergeten, vergeten, had gewoon even niet aan hem gedacht. k zal Tinker de 23ste mee nemen oke? Knipoog

haha, ja plezier Kim en vooral goed leren hè! Knipoog
en evt plezier met stappen Vork

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 16:19

Ag gut, arme tinker Ach gut Hoe dúrf je! Hem vergeten...

Ik heb wel zin in morgen! Ben benieuwd of er ook meer 'jongeren' zijn ipv allemaal hoogbejaarde personen Clown Vandaar dat ik Nans meenam, dan ben ik tenminste veilig haha!

Jullie allemaal heel veel plezier op de wijkdag! En thirz, niet al te veel zelf uit de tap drinken he Knipoog Das niet goed voor je!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 16:20

kims dat super goed voor je :p als je voordrinkt voor jojo (a)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 16:43

whaha thirz gaat aan t bessensap ipv aan t bier Clown haha, ben benieuwd hoe t nu gaat op t laatst van de dag Tong uitsteken

zeg Denice, ik als mamma zeg dat jij niet mag drinken hoor op de wijkdag Knipoog

Slim Kims! Ben je iig niet 'alleen'. Hopen dat er nog wat meer gezellige niet te bejaarde mensen zitten, wordt t helemaal gezellie! Haha! Zal tog wel?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:07

Vast wel Cool
We gaan ook lekkere restaurants in Huizen opzoeken. En daarna misschien stappen. Zal ik lekkere jongens voor jullie uitzoeken? Huizen ligt bij 't Gooi, dus zo'n jongen zal vast zijn liefje wel de beste paarden willen geven Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 19:47

ventjes met centjes Knipoog altijd leuk Tong uitsteken
Beetje jammer dat Huizen eigenlijk net te ver is, niet zulke goede ervaringen mee zegmaar Clown Maar even een foto('s) + telefoon nummer hier melden (of via pb) mag altijd hoor Kims Knipoog

*juist Clown *

zeg, je ging een cursus doen tog? of had jij nog andere dubieze, naast liggende plannen daar Vork Vind dat je de link met de centjes al wel goed gelegd had nl Knipoog

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:51

jij als mama heb niks te zggn ik ben 16 puh

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:55

whaha tot je 18e dús wel: PUH Clown
en je zus heeft beloofd op je te letten Knipoog
hihi, en die is stréng! Vork (hè Thirz Tong uitsteken)

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:57

echt ni""_

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:33

Net op wedstrijd geweest, ze liep echt super fijn, dus was echt tevreden... Eerste proef regende het, tweede proef was het gelukkig droog. Het gras was alleen echt onwijs glad, dus durfde niet goed middengalop te rijden, was bang dat ik met paard en al op mn bek zou gaan!
Punten vielen bij iedereen erg tegen... ik had 179 en 182... baal echt van dat ene puntje Boos!
Mn eerste wedstrijd waarbij ik een proef heb waar ik geen winst voor heb.. maarja je kunt niet altijd geluk hebben!
Nu ben ik dus L2+7!

p.s. wat een pokkeweer zeg!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 19:36

pokke weer? waar? Clown
nouja, t had erger gekund, ook met de wijkdag enzo.. (hele dag regen) maar t had wat droger en zonniger gemogen wat mij betreft Vork

Jammer van dat ene puntje... En idd zoals je al zei, je kan niet altijd geluk hebben. Blijft een jury sport. En volgens mij doet ook niet iedereen t je zo na Clown altijd winst op iedere wedstrijd tot in t L2! Is ook al een super prestatie tog? Haha!

Hoe was t nog bij Nous Thirz? niet verzopen? Ik denk dat wij om 7 uur bij paardoes weggegaan zijn, was nog een hoop op te ruimen. Pokke valggetjes enzo die heel stevig door de clienten waren vast gemaakt en nu los moesten (zwaar goor van de regen en onder t zand). Leuk joh Clown
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 16-06-07 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:05

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:45

Zo Bar, ziet er weer goed uit!
Hoelaat moest je rijden?
Ik was namelijk nog aan het werk vandaag van half 12 tot half 3 en ik heb nog gekeken of ik je zag.
Ik moest effe lesgeven.
Maar rond 14.00 uur hadden ze het afgelast i.v.m zware regenval en onweer.

Zo was het nog leuk op paardoes.
Ik vondt het wel leuk om even langs te komen, maar ik vond er niet veel te doen, wij gingen weg en toen we net in de auto sprongen begon het weer keihard te regenen en toen moest ik wel even aan jullie denken hoor!!!

Ben net nog naar de huisartsenpost geweest, loop al ruim 3 weken met bloedingen en de laatste 3 dagen wordt het alleen maar erger en erger, heb zo'n buikpijn....
Moet nu 5 dagen achter elkaar 4 hormoonpillen per dag slikken en dan moet het over zijn anders moet ik weer even langs de dokter.

He dames, hoe is het met Nous?

He Bianz, Ja ik had nog wat kunnen regelen voor Daniël, eerst had ik hem opgegeven bij kinderopvang Walcheren, maar er is voorlopig nog geen plek.
Dus toen kreeg ik een leuk aanbod van Thirz.
Maar dat houden we nog even als reserve, want mijn schoonmoeder wil het eerst 2 keer in de week proberen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 22:11

Jahoor was nog leuk op Paardoes (beetje nat zo nu en dan Clown) Tja en de wijkdag.. ieder jaar ongeveer t zelfde hè. Leuk om er zo aan mee te werken en leuk voor de kleine kids, maar niet bijzonder veel te doen nee.
Hihi, heb nog een aantal (beetje veel) foto's:
*Haaai!* (ik vind die zwartere zo leuk Ja )
Afbeelding

Jiehaa! Hyper! Ringrijden is léuk!
Afbeelding

t ventje in actie Clown
Afbeelding

Dat hoofdje van dat paard, lief! (laten we t over de ruiter maar ff nie hebben Vork )
Afbeelding

hihi, hetzelfde geldt voor dees Clown Zeg hou oud zal dat ventje wezen?
Afbeelding

Mariekjes en Thirz maat Knipoog Of nouja, een van de twee, de helft de uh.. Verward
Afbeelding

Heb toen maar even de paarden met rust gelaten en ben andere slachtoffers gaan zoeken.
Gevind! Haha!
Afbeelding

Precies optijd voor het gróte avontuur: De Cis, de Thirz en de Fleur!
men kieze een paard *Fleur* en klimmen hier charmant op
Afbeelding
*hihi, dat hoofd van Fleur ook Clown

Men zitte even prinsheerlijk op het elegante paard
Afbeelding

Indien men moe worde, ligge men even
Afbeelding

Afbeelding
"Hee cis, nu zitten we hier wel leuk.. maar hoe komen we hier nou weer vanaf?"

Via de voorkant gaat het iig niet lukken Vork
Afbeelding

Dusja.. Dan maar via de achterkant Lachen
Afbeelding
Charmant, nee. Doeltreffend, ja Clown

en zo kan het natuurlijk ook Lachen
Afbeelding

En t is tog wat, om vervolgens als paard zijnde weer keihard aan t werk te moeten..
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 08:20

Wahhaha, zeer charmant die foto's op Fleur, maar lol hadden we Clown
Zijn die foto's van de kindjes en de dieren nog een beetje bruikbaar Anne? Echt heel jammer van t weer, vond t vorig jaar met t zonnetje toch leuker hoor! Was echt zeik en zeiknat toen ik thuiskwam. Bij Nous regende het niet minder (ja, ik heb dr nog te pakken gekregen hoor, muts Gestoord !).

Jammer van t puntje Bar, maar lijkt me ook erg moeilijk rijden met deze omstandigheden!
Nel: wat vervelend van die bloedingen, hoop dat ze snel over zijn met die pillen!

En Bianz/Kim: Lenie vond dat we echt een zuster-mutsje op moesten, dus we moeten ff verzinnen hoe we die gaan maken. En ze vroeg ook of wij wilde bedenken wat we allemaal nodig hadden qua EHBO-spullen...Nou:
1) Brancard, hihi
2) Grote fles sterilon Haha!
3) rest....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:36

Geweldige foto's zeg van de wijkdag!
@ Nel: ik moest om 15.52 en 16.07, maar het was een half uur uitgelopen ofzo!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:58

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 16:26

Citaat:
Zijn die foto's van de kindjes en de dieren nog een beetje bruikbaar Anne? Echt heel jammer van t weer, vond t vorig jaar met t zonnetje toch leuker hoor! Was echt zeik en zeiknat toen ik thuiskwam. Bij Nous regende het niet minder (ja, ik heb dr nog te pakken gekregen hoor, muts !).

humz.. opsich wel. Alleen t laatste kindje, net voor de bui was een beetje bang van hannes en die staat dus een eindje er van af. Daar tussen staat mooi een rij met fietsen Scheve mond Gwoon stom, was zo met dat kindje en dat paard bezig dat ik niet op die achtergrond gelet heb en gewoon ben gaan verzitten... En ik kan nu ook niet de achtergrond wat verzachten ofzo, want ik heb photoshop hier niet. (de foto's moeten morgen al doorgestuurd worden naar de winkel schijnt)
Ik laat ze wel een keer zien via msn ofzo. Op t internet zetten doe ik maar niet Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:27

Ja, laat ze maar een keertje zien, vind ik wel leuk Lachen
Al die regen van gister is ook niet echt lekker voor mn hoestje...duik lekker mn bedje in Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:37

voicenel schreef:
Ben net nog naar de huisartsenpost geweest, loop al ruim 3 weken met bloedingen en de laatste 3 dagen wordt het alleen maar erger en erger, heb zo'n buikpijn....

Ohjeej, das niet echt lekker zeg maar! wat voor hormonen heb je gehad?

Zo te zien hebben jullie erg veel lol gehad op de wijkdag Ja Volgend jaar ga ik ook eens koekeloeren! Vond het nu wat ver om vanuit Huizen naar Vlissingen te komen Clown
Ik heb het echt super naar mijn zin gehad. Als je een keertje lekker een weekendje weg wil, en toch iets wil doen is dit zeker aan te raden! Zo'n massagecurus is echt heel gaaf Lachen

Juist, de EHBO spullen...
- pakje zelf knipbare pleisters
- pakje steriele gazen (zestientjes en maatje groter)
- stuk of 3 steriele windsels
- 2× verbandwatten
- 2× fixatiewindsel ( maatje medium, dit is voor knie. Dit kan namelijk ook om de arm en pols)
- betadine voor de mietjes Vork

Ehhh verder kom ik niet
Ohja! een mitella! Je hebt van die wegwerp-gevallen, die zijn wel handig Lachen Daarmee kunnen ze zo naar t ziekenhuis en daarzo krijgen ze een goeie (en scheelt B&L weer geld)
Jullie nog andere ideeën?