Super Bar, Gefeliciteerd! Op naar je diploma! *lijkt me zo'n heerlijk en bizar gevoel hè
Gwoon je diploma opzak en gaan werken!En Cis ook weer blij dat je veilig naar huis kan van t weekend
Feliciteer Guus maar van mij
Met goede punten geslaagd ook?mn paps heeft even t fotoprogramma hierboven geinstalleerd, dus hier is ie dan eindelijk: ons knallende openingsdrankje!

het recept is een groots geheim, eventueel tegen vergoeding wel op te vragen bij de B&A firma, te middelburg
verjaardagstafel
mét happy-jarig kleed!
deel van de party-gang

*hihi, stiekem nog steeds trots op onze versier techniek: gewoon aan het kastje!
Bianz vond t nie goed dat we spijkertjes in de muur sloegen... flauw!de 3 roze zusjes

Tja en die cocktails van een cocktail party à la Bianz en Anne, die hakken erin!

"Ik had tog eerst 5 vingers? Waar komen die andere 5 nou ineens vandaan?
" En Tinker zat maar heel zielig en alleen....

ín zn thema-outfit te wachten op de andere feestbeesten...
Ik heb nu al weer zin in 23 juni
Wat gingen we ook al weer doen?
hihi, gekke kat dól op de slingers. Ze vond t alleen een beetje jammer dat ze nog opgehangen werden ipv op de grond bleven ritselen.
Hoe dúrf je! Hem vergeten...

!). 
Gwoon stom, was zo met dat kindje en dat paard bezig dat ik niet op die achtergrond gelet heb en gewoon ben gaan verzitten... En ik kan nu ook niet de achtergrond wat verzachten ofzo, want ik heb photoshop hier niet. (de foto's moeten morgen al doorgestuurd worden naar de winkel schijnt)