Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 11:56

Jetta schreef:
Linda, goed idee! Hoe heet zijn vrouw? Ik heb haar geloof ik twee keer kort gezien...

De vrouw van Olivier heet Isabella, ze heeft nog moeite met Nederlands maar Engels gaat haar prima af. Heeft iemand nog leuke suggesties over het kadootje??

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 11:59

Eefje23 schreef:
Fijne vakantie Mir!! Lekker genieten!!!

Was gisteren mijn afdeling op tv, heb ik het niet gezien. Hoorde van mijn collega dat ik er leuk op stond, jaja!!!!
Jammer dat ze me niet even een seintje hebben gegeven!!
Iemand toevallig gezien??? Intensive Care heet het van de EO

Jeetje Eef, je hebt gewoon je eigen debuut gemist en wij hebben je niet eens kunnen zien schitteren in de spotligths.... Misschien heeft iemand het opgenomen...?!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 12:34

Serada schreef:
Jetta schreef:
Linda, goed idee! Hoe heet zijn vrouw? Ik heb haar geloof ik twee keer kort gezien...

De vrouw van Olivier heet Isabella, ze heeft nog moeite met Nederlands maar Engels gaat haar prima af. Heeft iemand nog leuke suggesties over het kadootje??

Cursusje Nederlands Lekker flauw....
Mooie blommetjes in een mooie vaas? Ik weet niets van ze, waar en hoe wonen ze en wat is hun stijl...zeg maar...Ik weet alleen dat ze een nieuw zadel voor Nepal willen...BOOMLOOS ???

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 12:45

Jetta schreef:
Cursusje Nederlands Lekker flauw....
Mooie blommetjes in een mooie vaas? Ik weet niets van ze, waar en hoe wonen ze en wat is hun stijl...zeg maar...Ik weet alleen dat ze een nieuw zadel voor Nepal willen...
BOOMLOOS ???

Ze hebben al een nieuw zadel

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 12:50

ik heb ze nog nooit gezien !!! ja die man heb ik 1 keer gezien
wat moet je daar aan geven een bos bloemen en een doos chocola ofzo?? van die hoe schrijf je dat celebrations ofzo???
hihi tis tenslotte feest

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 13:06

Mmh, ik ga wel een beetje rondsnuffelen. Een bosje bloemen wordt het sowieso want dat hoort erbij. Ben jij vanmorgen al naar stal geweest Renee?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 15:00

ja ik ben geweest ik heb ze alleen niet los gehad sorry!!
ik ben met Inge aan de uitloop begonnen dus ik heb Coriza en Far even buiten gezet maar Angela wilde al snel longeren
ik wist niet of het een goede combi was Coriza met Thomas
als dat wel zo is hoor ik het graag !!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 15:36

Ja , ik hoop dat iemand van me werk het heeft opgenomen want ben natuurlijk heel nieuwsgierig!! Ik was die avond heel moe, had voor dat het stukje werd gefilmd een kindje dat ging overlijden en die ouders waren heel afstandelijk, het kostte me heel veel energie ze te begeleiden en toen werd die tweeling geboren die gefilm zouden worden. Zal er dus wel erg duf uitzien!! haha!!

Ik doe mee met het kado, maar weet ook niet zo goed wat we kunnen geven.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 21:53

Eefje23 schreef:
Ik doe mee met het kado, maar weet ook niet zo goed wat we kunnen geven.

Cursus Nederlands??????????

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:33

Loes, de deken die je te koop hebt, die is toch wel echt goed waterdicht? Robin pastte hem niet, hij was te breed aan de voorkant, dus ik heb hem even op Evita gelegd en hij lag verdorie wel heeel erg goed (en dat is best zeldzaam, een deken die Evita goed past bij haar borst ), wat wil je er voor hebben?

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:42

hoorde al zoiets van Anous. De deken heeft inderdaad een breed paard nodig, helaas passen ze mijn arabs dus niet geweldig.
Ik wil er 50 euro voor hebben en ik wil met je afspreken dat als hij niet 100% waterdicht is, je je geld helemaal terug krijgt.
Ik spoot de deken van Hekuras vorig jaar gewoon af (met paard erin) als hij gerold had en ook dan bleef hij kurkdroog. H en E hebben vandaag allebei in de regen buitengestaan met deze deken en bleven eronder droog.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 22:56

Loes, die dekens heb je zeker niet meer in een maatje groter (1.95)

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 23:26

of in maatje fardos????? hihihi 185 zelfde als H denk ik
hoeveel grams zijn ze??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 11:45

Wat een stilte hierzo Ik kan wel merken dat Mir op vakantie is

Ireen, hoe is je 1e stage-dag eigenlijk gegaan??

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 12:02

Zooh ik ga lekker stoppen met werken en met bokken want ik ga me klaarmaken voor de les vanmiddag. Ik heb veel zin in de clinic aanstaande zondag en ik ben ook erg benieuwd hoe onze paarden gaan reageren op het vreemde terrein. Ik heb alleen die beroemde (of beruchte ) truitjes van Loes nog niet gezien.

Anous, we moeten even kijken wanneer Dave tijd heeft om even met de trailer te staan ivm het inladen van Ko en Thom. Ik spreek je daar nog wel even over...

Tot vanmiddag

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 12:26

Binar schreef:
Ireen, hoe is je 1e stage-dag eigenlijk gegaan??

Was echt leuk!!! Hele leuke kids en aardige begeleiders, het is heel anders dan mijn vorige stage in een praktijk, maar eigenlijk vind ik dit ook veel leuker

Loes, ik wil de deken dan wel graag van je kopen wanneer ben je op stal? of kan ik het geld aan iemand geven ofzo?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 12:31

Serada schreef:
Zooh ik ga lekker stoppen met werken en met bokken want ik ga me klaarmaken voor de les vanmiddag. Ik heb veel zin in de clinic aanstaande zondag en ik ben ook erg benieuwd hoe onze paarden gaan reageren op het vreemde terrein. Ik heb alleen die beroemde (of beruchte ) truitjes van Loes nog niet gezien.

Anous, we moeten even kijken wanneer Dave tijd heeft om even met de trailer te staan ivm het inladen van Ko en Thom. Ik spreek je daar nog wel even over...

Tot vanmiddag

Nouhou, ik moet nog tot 16.30 werken vanavond naar Mr.Ed

Ik heb ook erg veel zin in de clinic, ben zo benieuwd hoe Ko zal reageren

Ik hoor het nog wel van de trailer

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 19:48

Hi Ireen, in het weekend heb ik geen vaste tijd, maar zondag gaan we om 13.00 naar de Clinic en doordeweek ben ik er vanaf een uur of 17.00

je mag het geld ook aan iemand geven die mij wel regelmatig ziet hoor.
Laatst bijgewerkt door Kowloon op 30-09-05 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 20:13

Heeeei, dames. Ik heb een oppas nodig voor woensdagavond, van 6 tot 9

wie heeft er zin in om Sanne en een vriendinnetje van Sanne te babysitten... uiteraard betaald

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 20:21

Ik heb inmiddels al geld ontvangen van Jet, Karin, Mir en John, zijn er nog meer mensen die willen meedoen? Geef het geld anders even aan John als je mij niet ziet.

Morgen ga ik namelijk even naar de winkel en ik wil de namen van de mensen even op de kaart laten schrijven

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 21:35

Serada schreef:
Ik heb inmiddels al geld ontvangen van Jet, Karin, Mir en John, zijn er nog meer mensen die willen meedoen? Geef het geld anders even aan John als je mij niet ziet.

Morgen ga ik namelijk even naar de winkel en ik wil de namen van de mensen even op de kaart laten schrijven

Ik doe ook mee ik zal je morgen ff geld geven

Ik is blij, ik shoppen bij Mr.Ed
Ik heb voor Biz supermooie kant-en-klare stalbandages gekocht , voor Ko hele mooie tranportjes en voor mezelf een rijbroek (Ja ja eindelijk was mijn 100 jaar geleden bestelde Equitheme rijbroek binnen) en een plastron (wedstrijdoutfit is nu eindelijk echt helemaal compleet, op de startkaart na dan )

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 21:47

Inderdaad mooie beschermers anous....past alleen niet bij de polo's. hadden ze niks in blauw/wit?

Ik denk dat het niks wordt met die polo's. Veel te koud

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 22:04

Kowloon schreef:
Inderdaad mooie beschermers anous....past alleen niet bij de polo's. hadden ze niks in blauw/wit?

Ik denk inderdaad dat het kwik aardig aan het dalen is, het is me toch koud Hee Anous tegek dat je eindelijk klaar bent met je out-fit, de tijd gaat al dringen hoor Heeft Ghitta haar wedstrijddingetjes ook al geregeld? Ik hou op dit moment de site even in de gaten van Manege de Vliet en zodra die is aangepast, kan ik ons opgeven

Heb je de proeven al doorgenomen met Ko? Thomas gaf vandaag tijdens de les een megabok, zomaar vanuit niks. Hij krijgt het helemaal door, dat bokken hahaha wat een dondersteen joh

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 22:36

Hee Loes, mooie deken hoor, ik baalde dat hij Robin niet paste!
Heb vandaag een deken van Harry's Horse gekocht bij Mr. Ed, deze zat perfect aan de voorkant maar van achter veels te lang, ben bang dat een maat kleiner dan van voren weer te smal gaat worden. Nou ja, we zoeken verder!!!

Anique, ik heb 2 zakjes snoep mee genomen, ben morgenavond weer op stal!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 23:17

Kowloon schreef:

Loes, die beschermers die jij hebt gezien, waren van Biz. Ko heeft andere gekregen Die zul je zondag wel zien

Ik heb de proefjes al wel een paar x doorgelezen maar nog niet gereden. Wil ik eigenlijk deze week mee gaan beginnen
Ik weet niet of Ghitta's outfit al volledig compleet is, volgens mij wel zo goed als, want haar moeder had nog wat spulletjes van vroeger en het jasje heeft ze van Loes overgenomen Zal haar van het weekend eens vragen over de startkaart

Loes, je bent toch geen mietje, met rijden krijg je het vanzelf wel warm