@ Channah: Ja dat lijkt mij ook omdat een paard de schouders heel veel gebruikt. Bij een mens zou het al veel sneller herstellen.
Maar ik probeer als het kan en niet schadelijk (de pijnstillers) is voor haar er nog een maand achter te plakken met dezelfde pijnstillers.
Wil haar gewoon alle tijd geven zoals Melanie ook deed met dat halve jaar.
Zou me zo schuldig voelen als ik der laat inslapen na die 5 weken en ik dan ga denken van had ik maar langer gewacht..
Wie weet had ze dan nog kunnen herstellen...
Maarja dat is nog best ver weg.
Zit nog niet eens op een week pijnstillers dus het duurt nog wel meer dan een maand voor ik andere dingen ga overwegen!
We houden het nu nog hierbij en de dierenarts komt zowieso na die 5 weken weer even langs.
Om te kijken hoe ze het doet en of er vooruitgang in zit.
Ook wil ik een filmpje opsturen naar de dierenarts hoe ze nu op dit moment loopt.
Denk dat ik het morgen ga proberen om met mijn mobiel te filmen
.
. We zullen het zien!
.

Onze oude dierenarts wilde hem niet castreren omdat hij een hartruis heeft, dus we zitten wel met het risico dat hij dan niet uit de narcose komt.. En m'n ouders doen zo verschrikkelijk moeilijk, ze willen pas naar de dierenarts als hij doodziek is, niet kan lopen of weet ik veel. Want dierenartsen zijn commerciële mensen die alleen maar geld willen en overal wel een pilletje of prikje voor geven zodat ze weer geld krijgen en ze willen daar niet aan meedoen. En dat citeer ik letterlijk.. Echt, af en toe kan ik die mensen wel wat.