zeg mensen ik wil graag zondag 28 juli paarden huren op het fjordenpaard maar niemand die ik ken kan mee ze gaan allemaal in dezelfde week op vakantie wil iemand van hier mischien mee dacht zelf zondag 28 juli om 12 uur en dan 2 uurtjes huren kom zelf met ov denk ik dus 12 is echt het minimum tijd
Helloow. Nou eerste dagje zit erop! Heb lekker met groep 3 meegereden op Marije. We hebben enorm veel accenten hier, ze komen bijna allemaal uit limburg, brabant of belgie Je moet vaak 2x vragen wat ze zeggen Nu lekker slapen al is het echt waaarmm hier boven. Zit ik hier in me lange pyjama omdat ik dacht dat het hier niet zo heel warm zal zijn 's nachts.
_Lucy
Geplaatst: 30-06-12 22:53
Haha ja zuid zal wel de enige zijn die al vrij hebben (toch?) Maar wel een leuke groep? En ging het (leiding) rijden goed?
Wou net vragen welke zaal je ligt, maar hoor net van Lena op klein
Jepp ik lig met Patries klein en ik doe kleine keuken. En ja rijden ging wel goed, ging alleen de zuursche duinen in en toen kwam ik er niet meer uit Was ik er eindelijk uit kwam er zo'n vrouw naar me toe dat het eigen terein was enzo...niet meer daarheen dus. Verder een klein galopje gedaan en toen omgedraaid omdat ik alweer terug moest. Nu lekker slapen!
haha dat hadden we met celyna (of was het jose N..) ook xD tussen al die huisjes. zei ze, als we hier door de bosjes gaan komen we weer goed uit. nou niet dus xD
Ooh Hannelore is echt leuk! Wat een eigenwijsje zeg En wat een pit zit daarin! Had vandaag groep 2 mee, door wat geschuif was groep 2 opeens heel erg groot, dat was wel wat lastig af en toe. Nu is er weer wat veranderd en is het weer wat beter verdeeld.
klinkt allemaal heel leuk, nog maar 3 weekjes tot week $4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
haha ik heb heel weekend in duitsland gezeten, heel weinig geslapen en veel drank is geen goeie combi hahaha
kim345
Geplaatst: 01-07-12 19:25
Veel plezier iedereen op kamp!
O god. Ik ben gisteren dus uit geweest en toen ben ik vanuit mijn werk met twee jongens opgefietst naar het feest. En daarna gingen we dus uit en fietste ik naast een jongen naar feu. Blijkbaar gingen mijn vriendinnen expres langzamer fietsen.. vanochtend zei mijn vriendin daar iets over dat ik dus met die jongen fietste en mijn moeder zat erbij en nu ben ik net een uur lang uitgehoord
Hahahhaha jaa dat doen moeders altijd Kim Maar is het een leuke jongen waar je wel wat in ziet of is het gewoon vriendschappelijk?
Wij gaan zo namenspel doen, wordt nog wat met al die aparte namen
kim345
Geplaatst: 01-07-12 19:36
Ik vind het echt een hele aardige jongen en hij zou wel mijn type zijn denk ik. Maar ik weet het niet en ik weet niet wat hij van mij vindt... Denk gewoon vrienden. Maar blijkbaar vonden mijn vriendinnen mij wel bij hem passen ik ben gisteren echt 4x gevraagd of ik nou al met hem geweest was of niet
Ja hoorde ik ook hannie is echt leuk he linda! hannie hannie hannie must be fannie in a hannie world OHHAAAAAHAHAHAAA all the things i could do if i had a little hannie in a hannie world