Ik heb wel een fijn abbo, eigenlijk altijd wel bereik behalve als ik in hele drukke gebieden ben. (feesten etc) alhoewel, mijn internet faalt dan, bellen etc kan wel altijd eigenlijk. Simyo is via KPN netwerk.
Ja, Samsung galactose s2, en hi. Heb bijna overal wel bereik, zelfs thuis best goed en dan is hier echt drama. Je moet je abo hier echt op bereik uitzoeken en niet op prijs.
Ik ga waarschijnlijk voor de Samsung galaxy Y met Vodafone blog voor 200 mb internet Maar ik weet niet zo goed hoeveel 200 mb nou is. Iemand die dat een beetje kan uitleggen?
Als je niet de héle dag op internet zit heb je aan 250 mb echt wel genoeg hoor, ik geraak daar nooit over heen.. Ik zit een paar keer per dag op bokt, maar je meeste apps als Facebook, Twitter en Whatsapp kosten maar heel weinig kb.. Dus je hoeft echt niet zo veel te hebben denk ik.
Iejoorr
Geplaatst: 04-07-12 11:00
Mooi, kan ik m'n ouders daar ook weer van overtuigen! Nu nog overtuigen dat ik m voor de vakantie mag kopen....
Zo ik keen net even scheel in m'n profiel. Ik las nog 1 week en 1 dag. Helaas was het net 1 maand 1 week en 1 dag
Laatst bijgewerkt door Iejoorr op 04-07-12 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Was altijd verslaafd aan grote paarden, totdat ik er ooit is hard afgesmeten ben. Sindsdien maak je mij echt niet meer gelukkig met een groot paard. Maatje van Whizzy is prima (1.50) en verder ben ik van het kleine grut
Alaska schijnt wel snel te zijn Claire. Lente hoor ik ook dat leuk is, maar die vind ik wel soort klein. Ik weet niet.. Er zijn zo veel leuke paarden! Cat, Armani, Torino, Amber, Onyx.. Zucht.