Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, en hij is ook anders op vreemd terrein dus dat vergt ook weer een andere aanpak. Best lastig dus
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:Hoe gaat het met WB ?
WB gaat heel goed!Hij doet nu elke dag weer wat en zit goed in zn vel.. En het was
SUPER om eindelijk weer is op m'n paardje te zittenGeniet elke dag weer van 'm!
Je zwarte parel gaat goed lees ik!
Kirsten_S schreef:uhm nouja je kent frans, die geeft alleen tips en aanwijzingen als hij dat wil. Bovendien zegt hij meer wat je fout doet en niet hoe je dit op moet lossen. Robin gaf vorige week wel fijn les, die gaf goede tips en constant aanwijzingen, wat eigenlijk ook logisch is bij een les.
hij wil je heus wel helpen!
Haat aan woordentoetsen...
(en hispeed geschreven) was bang dat ik een woordje vergat, wat tja een woordje vergeten en tjakaa 1 punt minder... maar hij ging wel lekker, heb overal wat ingevuld en nu maar hopen 
Kirsten_S schreef:uhm nouja je kent frans, die geeft alleen tips en aanwijzingen als hij dat wil. Bovendien zegt hij meer wat je fout doet en niet hoe je dit op moet lossen. Robin gaf vorige week wel fijn les, die gaf goede tips en constant aanwijzingen, wat eigenlijk ook logisch is bij een les.
, ik bedoel zaterdag ochtend
Romana01 schreef:skyline schreef:Nop nog niemand gevonden die zeker weten mee gaat ,
Een vriendin ging kijken of ze kon , En jij dan die misschien mee gaat
Er is een kans dat varen niet doorgaat, omdat het de laatste tijd niet zo mooi weer is. volgens me moeder weet ze dat begin zaterdag zeker