Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:22

zo was koud op de scooter maar had me zo dik ingepakt dat alleen mijn ogen en neus koud waren hihi, rijbroek overbroek muts, oorwarmers en nog een muts sjaal dichtgeknoopt twee truien jas warmtezooltjes thermoboots en 2 paar sokken haha en thermohandschoenen en nog een paar scooter handschoenen, ineen gedoken achter het windscherm bevroren mijn ogen zelfs niet meer hihi

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:37

hoop het voor je aman kies of tandvleespijn is zo irritant. sTerkte ermee

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:43

leuk karin een weekend met je paard op stap, heel veel plezier tzt

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:49

aman waar haal je die warmtezooltjes vandaan?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:50

Ik had het warm op de fiets vanmorgen, zweet op mijn rug........en vanavond terug ging ook wel. Op de brom is het natuurlijk vreselijk koud, zit je stilletjes te bevriezen.
We moeten nog effe doorbijten met de kou, half volgende week lopen de temperaturen weer langzaam op.

Beterschap met je mondpijn, Amanda! Das echt balen, zeker met die kou.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 07:40

Beterschap Amanda, hoop voor je dat het meevalt.

Het was gisteren zeker heel erg koud op de brommer en na het rijden voelde ik mijn bovenbenen niet meer maar het niet koud tijdens het rijden........ Blando was braaf en de bak is nog zo goed te rijden bij ons.

17 maart is voor mij ook goed en dan kan Kayleigh ook mee, is wel zo gezellig.....

Straks naar Blando en heel dik aankleden en dan vanmiddag weer werken.........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 08:57

guten morgen
momenteel -11
wil niet weten wat het vannacht is geweest.

Ruubje heeft Horatio gistermiddag van zijn zusje afgehaald en sinds dat zitten ze dus apart.
Ze lopen allebei te gillen, Horatio omdat die weg wil en Pippie door krolsheid haha, ook geen eten meer gehad sinds vannacht, ze snappen er niks van.
Sien ook in stres omdat haar baby's zo gek doen.

Nog ff volhouden tot vanmiddag.Half 4 zijn ze aan de beurt.

Je kan beter op de schaats naar Dronten Jetje

Regina die zooltjes hebben we hier gekocht in de drogist voor een heel zacht prijsje.Niet te vergelijken met wat ze in Nederland kosten en ze zijn goud waard moet ik zeggen.
Ze verkopen hier ook handschoenen en oorwarmers met warmte draadjes hihi

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 09:11

He meiden. Ik zet 17 mrt ook in de agenda. Ik lees niet vaak mee dus willen jullie laten weten als het veranderd?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 09:14

nou mijn wollen handschoentjes vroren aan de staldeuren vast met openen, gelukkig niet mijn blote handen, maar het warmtedraadje bij de drinkbakken van de boys doet het gelukkig super.

Hè Kim hoe gaat het en met Mos, lang niks gehoord van je.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 09:27

Pak sneeuw op komst Van onze weerman
SOEST - Na de strenge vorst van afgelopen nacht worden we morgen getrakteerd op een pak sneeuw. Vanuit het noordoosten komt dat een gebied met buien ons land binnen. De eerste sneeuw valt al morgenochtend in het noorden en oosten.

Later trekt deze aaneengesloten buienlijn naar het zuidwesten. De sneeuwval in het midden en zuiden van ons land wordt pas morgenmiddag berekend. Volgens Weeronline.nl kan er 3 tot 8 centimeter sneeuw vallen. Ook zullen er plaatsen zijn waar het vermoedelijk in het geheel niet tot sneeuwval komt. Mogelijk ontstaan daarbij morgen problemen in de avondspits.

Komende nacht vriest het opnieuw streng. De vorst gaat onder de min 10 die afgelopen nacht als laagste minimum werd gemeten in delen van Oost- en Zuid-Nederland. Het vriest vannacht 8 tot lokaal 12 graden. Vandaag is het erg koud. Onder een strakblauwe hemel en bij een ijskoude noordoostenwind wordt het vanmiddag niet warmer dan min 3 tot min 6 graden.

Morgen loopt het kwik in het westen tijdelijk op tot rond of even boven nul. Na de passage van de sneeuwstoring draait de wind, die aanvankelijk vrijdag veranderlijk is, opnieuw overal naar het noordoosten. Er wordt dan een portie nieuwe ijskoude lucht aangevoerd. In de nachten naar zaterdag en zondag wordt strenge, mogelijk zeer strenge vorst verwacht met minima tussen min 10 en min 16 graden.

De vorst houdt in de nieuwe week onverminderd aan. Overdag vriest het licht, in de nachten matig tot streng. Op de meeste plaatsen in ons land ligt inmiddels natuurijs dat ook vandaag snel verder aangroeit. Op verschillende grote plassen wordt geschaatst, maar voor eigen risico, zoals gisteren op het Veluwemeer. Door de verwachte sneeuwval van vrijdag worden de ijscondities er zeker niet direct beter op.

JETJE VREES DAT JE OP DE SLEE NAAR DRONTEN MOET, wat een land

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 10:20

Ech nie! Nee hoor, met ons goeden koetsje en de legfiets achterin! Maar als er veul van dat witte spul komt te liggen, gaan we volgende week!

Nu weer effe verder met de verslaglegging!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:23

Weet nu hoe de diepvrieskippen zich voelen in een vriezer............. brrrrr voel me ook zo!!!!!!!! Gevoelstemperatuur -15 en zo koud is het in de gemiddelde vriezer ook volgens mij

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:29

spettertjuh schreef:
Weet nu hoe de diepvrieskippen zich voelen in een vriezer............. brrrrr voel me ook zo!!!!!!!! Gevoelstemperatuur -15 en zo koud is het in de gemiddelde vriezer ook volgens mij

Kaar mijn kippen leggen eieren en die zijn echt bevroren haha, in mijn recepje gister had ik ee eitje nodig was echt 1 bevroren bal die uit de schil kwam hahahaha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:33

de poekeltjes mogen niet eten voor de operatie, nou daar is Sien het dus duidelijk niet mee eens en komt ze muizen brengen die ik dan weer af moet pakken oh oh oh

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:06

voel me ook net een diepvrieskip heb het heelkoud en dan zit ik nog wel in een ministerie. over een uur weer naar huis heb nu effe pauze. alleen het idee al dat ik naarbuiten moet.

hopelijk staat vanmidag de verwarming aan in het binnenbakkie.

ik ken het systeem wel anita, alleen verkopen ze het hier in motorzaken - althans dat is de enigste plek waar ik het totnu toe heb gezien - en ik vermoed dat het niet zo heel goedkoop is. dus ik was heel benieuwd waar jullie die zooltjes vandaan hadden. ik ga wel een keer googlen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:47

Chess schreef:
voel me ook net een diepvrieskip heb het heelkoud en dan zit ik nog wel in een ministerie. over een uur weer naar huis heb nu effe pauze. alleen het idee al dat ik naarbuiten moet.

hopelijk staat vanmidag de verwarming aan in het binnenbakkie.

ik ken het systeem wel anita, alleen verkopen ze het hier in motorzaken - althans dat is de enigste plek waar ik het totnu toe heb gezien - en ik vermoed dat het niet zo heel goedkoop is. dus ik was heel benieuwd waar jullie die zooltjes vandaan hadden. ik ga wel een keer googlen.

Aman had ook in nederland al gegoogeld, maar in nederland zijn ze schandalig duur
Hier €15.00

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:55

ze hebben ze misschien bij Agradi of de Paardendrogist en ze hebben het ook bij buitensportzaken als Bever en misschien bij Perrysport. Ach, stelletje kleumpies!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:10

Nou voor op de brommer zouden verwarmde handschoentjes wel handig zijn hoor, mijn vingers vriezen er zowat vanaf en dat met 2 paar handschoenen aan, voor de rest valt het reuze mee eigenlijk...........

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:42

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:45

Voor mij is het ook voor op de fiets. Mijn vingertopjes liggen los in mijn handschoenen en mijn tenen liggen los mijn schoenen. Voor de rest heb ik er ook niet zo.n last van behalve vandaag op kantoor.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:05

ja das het ergste hè dames, de vingers en de tenen.

Nou poekeltjes zijn weer thuis en zijn heeeel zielig, kruipen in de rondte en hangen aan de stoelen omdat ze niet verder omhoog kunnen klimmen en mijn portemoneetje is weer leeg.
Bij Pippie moest die trouwens doordat ze krols was de hele baarmoeder weghalen en hij liet het me zien die was wel 10 x zo groot als normaal.
Nou morgen mogen ze weer eten en 2 dagen binnen blijven, ook niet erg met die kou.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:08

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:41

Ja klopt Anita maar het is de goedkoopste site die ik kon vinden. Je hebt de handschoenen van 19,95 en de zooltjes ook zoiets........... wel grappig. Ga denk ik toch de handschoenen bestellen die ook de vingers verwarmen. Krijg zulke ijspegels op de brommer en dan wordt de rest ook heel snel koud.

Arme poesjes maar straks zijn ze weer super gelukkig en mogen ze alles weer...........

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:36

kouuuuuuuuuuuuuuuuuuud,

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:10

Kouhoud brrr!

is het al zomer?! Nee? Dan kruip in verrrr onder mn dekentjes! Tot later hihi