jeetje wie is die super goede amazone die op dat super mooie zwarte paard rijd
sya
Geplaatst: 09-11-10 19:34
heee bonusieeee
loveseben
Geplaatst: 09-11-10 19:44
Wat is het toch leuk om in sommige topic even het vuur aan te wakkeren Weer dat eeuwige gezeik over paard 24/7 buiten of niet Als ze nou door gaan met zeiken ga ik neerzetten dat hij dan maar geen paard had moeten worden Krijg je leuke reactie's van
jeetje wie is die super goede amazone die op dat super mooie zwarte paard rijd
Tja Sya...Dat supermooie zwarte PAARD, is een GEWELDIGE Mérens! Die VE R S C H R I K K E L I J K goed is 'beleerd' door haar moeder...! En die SUPER goede AMAZONE is....JIJ!!
MerensBibi
Geplaatst: 10-11-10 05:51
Wat ben ik trouwens weer verschrikkelijk vroeg wakker..Nou ja, wakker..Ik mot zo werken, ik heb geen zin!
oei oei oei des! misschien wat minder tijd bij de paarden zijn :P
ze zijn hier trouwens heel onze flat aan het renoveren!! alle muren aan het frezen ofzo :S erg leuk en mooi allemaal maaar echt alles.. zit aan de buitenkant onder het stof... het is zelfs door de kiertjes van de ramen en de voordeur enzo gekomen. Heel de gang, keuken en babykamer zit onder het stof!! heb het al diverse keren schoongemaakt maar elke keer als de voordeur weer opengaat kan ik weer overnieuw beginnen!!! grrrrrr
en het leuke is nu de voorkant klaar is... gaan ze binnenkort aan de achterkant beginnen
ja als het goed is zijn ze rond de kerst klaar ... staat op het briefje wat in de flat hangt.. hoop het wel voor ze want is ook niet fijn voor die kleine, mij en mijn vriend en voor de visite als het elke dag stoffig is en een herrie...