Wendy, even een vraagje mbt zondag? Op hoeveel tijd moet ik ong rekenen? Dan weet ik of ik 's middags nog kan gaan hardlopen alvorens met mijn broer en schoonzus uit eten te gaan!
Milou: Dat is een beetje hoe snel jullie willen. Ik ben meestal rond 9.15-9.30 op stal en dan ben ik vaak uurtje kwijt voor we weg zijn. Meestal zitten we rond 10.15-10.30 op de kar en dan zo'n 1,5 rijden. Als je wil mag je als Mazzel los is van de kar weggaan, dan kan ik Mazzel wel aftuigen en alles opruimen. Ik ben meestal rond 12.30-13.00 klaar met alles.
antoinetje
Geplaatst: 19-02-13 07:28
Gijs moet om 1400 rijden dus ik wil als het even kan ook rond een uurtje of 12:30, dan kunnen we nog even rustig een bammetje eten alvorens de buitenrit
Edit, Milou als je wil mag je ook naar ons komen, dat scheelt je weer een ritje uit Leiden, tenminste als je in Noordwijk gaat hardlopen!
Je kan ook een picknickmand meenemen En neem jij nou zondag jou camera, Gijs en Jock mee? Hoef ik de mijne niet mee te slepen. En als de weervrouw gelijk heeft, is het weer nog best redelijk, er zonnetje, maar wel kkkouddd.
Ik kijk wel even Antoinette....als ik genoeg tijd heb, wil ik een lange duurloop doen en doe dat dan liever hier in de buurt! Wendy, ik zag een weerman net vertellen dat er mogelijk ook weer wat vlokjes sneeuw uit de lucht kunnen vallen! Ik kan mijn camera evt ook opladen en meenemen! Is een simpele HTK-camera, maar heb er tot nu toe best gave platen mee kunnen schieten!
Dan maar hopen dat die weerman ongelijk heeft of de vlokjes ergens verweg vallen. De weervrouw van nederland 1 gaf aan zonnetje, wel aantrekkende koude wind en af en toe wat wolkjes en temperaturen rond vriespunt.
Nou Gijs gaat dus niet mee die dacht dat het volgende week zou zijn en heeft met zijn broer en schoonzus (die laatste gaat mee rijden) afgesproken om te gaan lunchen Jock en ik willen wel lekker mee op de kar maar nu zag ik net op het nieuws dat het..... Weer gaat sneeuwen Gaan we dan wel? Lijkt me wel koud namelijk
Nou ja, ook gezellig Als je wil kan ik wel vragen of jullie (jij & Gijs) volgende week mee mogen, ik weet niet of Mazzel eigenaresse al mensen mee gevraagd had, dus altijd even handig om te overleggen.
En weerbericht is beetje veranderend, ik zit net op buienradar de verwachting te kijken en die verwachten pas 's avonds wat sneeuw. Als er sneeuw ligt ga ik de weg niet op met de kar, maar dat is dus nog beetje onzeker, hoeveel er valt en of het blijft liggen en waarneer het valt. Maar het is wat jullie willen, als je te koud vindt dan ga ik Mazzel wel even plagen onder zadel.
Ik ga vanavond het weerbericht even goed bestuderen!
Vanochtend gereden op Bob! Vond het best wel spannend......heb hem buiten best rare dingen zien doen. Stukjes gingen goed, stukjes ook niet. Rechtergalop is niet gelukt. Na de les nog even meegegaan naar de oase, namelijk kinderdagtocht vandaag. Daar even geholpen. Helaas niet kunnen blijven om ze na het eten weer op weg te helpen, omdat ik zo naar ziekenhuis moet om presentatie te geven.....maar was wel gezellig! Ook heel koud zodra het zonnetje verdween.....en had ook mijn dikke jas niet meegenomen vanochtend......bedacht het me pas toen ik spontaan aanbood om die kant op te gaan.....
IS goed, al zeggen ze meestal allemaal wat anders en dan weet ik het ook niet meer.
Wel lekker gereden op Bob ondanks de spanning? Je bent er zo te lezen in ieder geval niet afgevallen. En gezellig even mee naar de oase. Ging de dagtocht een beetje met de kinderen? En het is inderdaad niet warm vandaag (gisteren vond ik het ook koud), maar lekker warm aankleden helpt wel ja. Suc6 met je presentatie!
antoinetje
Geplaatst: 21-02-13 18:54
Wow op Bob, stoer hoor Milou ! Hij is binnen wel rustig he? Rechtergalop is bij Kitty ook altijd een probleem, die rijdt op donderdag vaak op hem. Hij schijnt wel comfortabel te zitten?
Wen ik ga graag mee hoor zondag ! Alleen niet als het sneeuwt of regent want ik denk dat dan wel heel erg koud wordt !
Milou, weet je waar je naartoe moet zondag? Anders mag je ook eerst naar mij komen dat je achter me aan rijdt
Binnen moet Bob wel braaf zijn toch, volgens mij vond mijn moeder hem ook wel oké... En dat zegt wat hahaha. Wel lekker gereden?
Succes met je presentatie, komt vast helemaal goed!
Danseresje
Geplaatst: 21-02-13 19:16
Er zaten goede stukjes bij op Bob, maar vond het gewoon spannend. Ergens ook niet eerlijk, want ben gewoon eigenlijk bevooroordeeld. Maar hij maakte zich enorm sterk met de rechtergalop en sprong elke keer links aan, ook als ik niet wilde aangalopperen. De linkergalop ging ook al wat lastig, want het is een watje die recht achter z'n voorganger aangaat als die van de hoefslag af gaat.....waar ik natuurlijk niet op berekend was....dus dat ging ook niet heel soepel! Maar hij kan zich dus enorm sterk maken en uit onzekerheid ga ik dus voorover zitten, wat ook niet helpt. Maar hé, heb het wel gedaan en geprobeerd en daar ben ik ook best trots op! En toch ook wel weer leuk dat ik weer eens op een ander paard zat! Hij zit verder niet heel vervelend inderdaad, lekker vlak, ook in draf!
Heenweg dagtocht was goed gegaan begreep ik. Ziggy voor het eerst mee, ging ook goed volgens mij. Die vond het allemaal nog maar heel spannend bij de Oase daar, haha! Duurde vrij lang voordat hij zich kon ontspannen! Wel leuk om zo eens de paarden één voor één te bekijken hoe ze gaan ontspannen als ze daar staan. Zaron is meestal niet zo van het vaststaan......maar die was ook heel rustig. Hoor ik ineens wat hoeven op de stenen en kijk ik richting Zaron, staat ie los en is ie wat grasjes aan het plukken, haha! Ook enorm gelachen met en om mijn grote vriend! Die lebberde me zo ongeveer af. Dus bodywarmer kan ook weer de was in, lol!
voor zondag heb ik een bericht van Wendy gehad. Denk wel dat het moet lukken. Is toch om, om eerst via jou te rijden Antoinette! Ga denk ik 's middags gewoon in Leiden en omstreken hardlopen, dus ga vanaf stal dan ook weer terug naar huis. hoop echt dat het niet gaat sneeuwen of regenen. Wordt wel alle laagjes uit de kast trekken, want vandaag was het dus ook aardig frisjes! Zeker omdat ik mijn warme jas niet mee had, haha!
Presentatie ging goed! Was gelukkig niet meer officieel voor diploma, maar onofficieel hoorde het er nog wel een soort van bij. maar ging allemaal prima en ben blij dat het erop zit!
Fijn ja als dat er weer op zit zo'n presentatie. Gelukkig ging het goed!
En als goed is hebben jullie mijn nummer en ik heb die van Antoinette, dus als jullie het zondagochtend nog te slecht vinden, laat het dan even weten, dan sta ik niet voor niets te wachten En je hebt gelijk hoor antoinette, als het gaat regenen of sneeuwen, dan is het wel erg koud. Dan kijk ik even of ik alleen eten en stal doe en de paarden naar buiten gooi of dat Mazzel nog moet werken aan de longe of onder zadel.
Hmm... aantal voorspellen sneeuw voor zondag en de koude wind. Ik denk dat het erg koud wordt op de kar met die combi. Persoonlijk denk ik dat het handiger is om andere keer ritje te gaan maken. Helaas hebben we het weer niet op bestelling. Dan gooi ik ze zondag lekker buiten en alles klaar zetten en dan heeft hij lekker dagje vrij.
Haha zie je, we zijn al bijna een maand verder. Voor mij maakt het niet uit. Meer liefhebbers voor het weekend van 16 maart? Antoinette, wat ga je in Braboland doen?
Wen, ik hoorde ook dat het rotweer zou worden. Sneeuw door het hele land, het houdt maar niet op hier!