Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xMazzel

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:14

haha, wilde fantasieën om een Ava :+

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:22

ik zie t er ook wel in... maar wat is het eigenlijk?? (of is dat al verteld.. :o )

xMazzel

kijk maar ff op vorige pagina :P
Daar staat het xD

Bzoem

Zeg t was gewoon t eerste wat ik 'zag' :P
Maar nu moet ik kiezen tussen nu rijden en verzorgen etc.. of eerst even in de zon liggen.. De zon lokt, maar dan weet ik dat ik later daar heen ga.. en langer daar ben.. en dan pas rond 7 uur thuis aankom en dat is te laat :P

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:25

Ik kan ook een topic openen: Wat zien jullie in mijn ava.

haha :P

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:30

Bzoem schreef:
Maar nu moet ik kiezen tussen nu rijden en verzorgen etc.. of eerst even in de zon liggen.. De zon lokt, maar dan weet ik dat ik later daar heen ga.. en langer daar ben.. en dan pas rond 7 uur thuis aankom en dat is te laat :P

kan je toch roos doen :P ?

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:42

xchristienx schreef:
Bzoem schreef:

kan je toch roos doen :P ?

Ja Sas heeft het druk met school!
Maar ik ga me denk ik dus zo omkleden en ff me spulen halen op de manege en dan gaan. En nou hopen dat ie niet weer iets heeft, gister zag ik een rare bult in z'n keel. Kan je nog herinneren wat Hester voor bult had daar? Dat was een goedaardig gezwel, maar dat leek niet hierop. Ik dacht eerst ook nog even aan een insectenbeet.. maar het gekke was dat die bult verdween als hij de andere kant op keek. En je voelt hem dan ook niet meer, maar dus wel als hij gewoon ontspannen vooruit staat te kijken. Monique dacht dat het misschien een slijmprop kon zijn in z'n longen? en dat hij dan wel zou gaan hoesten als ik hem aan het werk zette. Maar dat deed hij gister dus voor de verandering helemaal niet. Een keer een briesje, maar dat leek me uit z'n neus te komen :P Maar ik kijk zo wel of het er nog zit en wat het kan betekenen. Oja ik ging dus wat opzoeken over cornage, wat hij zou hebben. En benauwdheid is helemaal geen verschijnsel daarvan. Straks heeft ie alsnog wat engs. Of ik heb een pony met astma die kan hyperventileren. Hoe ziet dat eruit bij een pony??
Maar ja ik ga dus zo naar Roos.. en naar Piet :P

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:43

Ingridje16 schreef:
Zo weer terug van de ruitershop, nieuwe zadel opgehaald. Kan ik eindelijk lekker rijden, inplaats van op mijn springzadel.
Zat toch een beetje gammel :+

Zit toch heel erg te twijfelen of ik niet een vliegendeken zal kopen voor tijdens de trektocht.
Er zitten hier vrij weinig dazen vergeleken met daar, en ze kan er hier al erg slecht tegen.
Loopt ze straks al die uren alleen maar die dazen weg te jagen inplaats van lekker rustig te lopen.
Het is geen gezicht maar voor dat paard misschien wel fijner :\

Toen ik en iris met eigenpaarden op jt gingen hadden we een vliegen mepper mee om alle dazen mee dood te slaan :+ Misschien ook een idee :P

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:44

ramb0lientje schreef:
weten jullie of je altijd een startkaart nodig hebt als je B wil starten bij je eige manege?

Ik weet niet of het gewoon onderling is? Want op mijn 1e manege kon je ook B en L starten enzo, maar daar had je geen startkaart voor nodig. Je moet het gewoon vragen en anders gewoon inschrijven denk :P

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:47

Bzoem schreef:
Maar ik ga me denk ik dus zo omkleden en ff me spulen halen op de manege en dan gaan. En nou hopen dat ie niet weer iets heeft, gister zag ik een rare bult in z'n keel. Kan je nog herinneren wat Hester voor bult had daar? Dat was een goedaardig gezwel, maar dat leek niet hierop. Ik dacht eerst ook nog even aan een insectenbeet.. maar het gekke was dat die bult verdween als hij de andere kant op keek. En je voelt hem dan ook niet meer, maar dus wel als hij gewoon ontspannen vooruit staat te kijken. Monique dacht dat het misschien een slijmprop kon zijn in z'n longen? en dat hij dan wel zou gaan hoesten als ik hem aan het werk zette. Maar dat deed hij gister dus voor de verandering helemaal niet. Een keer een briesje, maar dat leek me uit z'n neus te komen :P Maar ik kijk zo wel of het er nog zit en wat het kan betekenen. Oja ik ging dus wat opzoeken over cornage, wat hij zou hebben. En benauwdheid is helemaal geen verschijnsel daarvan. Straks heeft ie alsnog wat engs. Of ik heb een pony met astma die kan hyperventileren. Hoe ziet dat eruit bij een pony??

supper ik stuur zo wel anders het nummer van het kastje anders kan je niet er in en het je dus ook geen hoevenkrabbel XD

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:54

xchristienx schreef:
Bzoem schreef:

supper ik stuur zo wel anders het nummer van het kastje anders kan je niet er in en het je dus ook geen hoevenkrabbel XD

Dat is handig!.. Hihi.. had ik nog helemaal niet over nagedacht :P

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:58

maaru kinders,
dit is toch een Reelaer topic?
het gaat amper over reelaer.. ;(

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:00

nee klopt het wijkt hier vaak af van het onderwerp Reelaer.

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:04

haha manegehuiskamer topic ;)
maar ik vind het ook het leukst als het over Reelaer gaat :P

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:06

Sorry Caitlin :P
Ik maak me er ook vaak schuldig aan met m'n pownpraat, maar paar weken terug stond het hier bol van de proefwerken en cijfers en vakkenpakketen/profielen etc :P Toen gingen de pagina's pas snel :=

Ik kan niet zo veel over Reelaer praten als ik zou willen. Behalve dat ik er heen wil XD Trouwens jullie hebben echt een leuk filmpje van JT vorig jaar :P

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:18

ramb0lientje schreef:
Ik heb ook veel contact met chelsea (extra deze week).

en heb wat info;
Tom loopt niet mee want hij hoest en heeft net antibiotica gekregen (hoop dat hij week 3 weer goed is!!)
Ginny loopt pk (niet alle lessen) want heeft nog iets aan der been..

Er zijn al 2 afvallers, iemand van frutti en van Catanzaro..
ook mocht kelt in de grote wei (voor het eerst weer), en hij deed het eigelijk best wel braaf..

en bel vanavond effe met der, voor meer info hihi!
Als iemand meer info wil over bepaalde pony's, of hoe ze zijn ofzo?
zeg het maar* haha!

week 29 word super! 5e jaar alweer!! :o

Haha, ik ben wel benieuwd hoe Arezzo is, en Ajona :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:31

Arezzo kan een handstand doen :j

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:36

Sodeju! :P

Ehm, en wat bedoel je er precies mee :D Dat hij/zij kampioen bokken is ofzo? :Y)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:42

Nee dat niet :P
Maar 2 jaar terug, bij het kennismaken op zondag, moest een meisje op Arezzo. En echt uit het niets maakte hij een hele rare bok, ik zag het gebeuren en het leek echt op een handstand :P
Arezzo is wel een heel leuk paard, beetje snel en gewoon normaal. Ajona ken ik niet.

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:59

en ajona is ook leuk en snel :P
houd geloof alleen niet van als paarden te dicht er achter zitten
(heb een een keertje opgezeten met crosse in de wei :P

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:05

Oeh, dus ook leuke paardjes!

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:21

jip zekker ;)

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:30

xchristienx schreef:
en ajona is ook leuk en snel :P
houd geloof alleen niet van als paarden te dicht er achter zitten
(heb een een keertje opgezeten met crosse in de wei :P

Ja ajona kan erg hard ! niemand haalt je ook bijna in op de holter weg :P
Ajona houd iedereen op afstand ( ook door dat paarden niet echt in de buurt van der durven te komen :P )
Ik kon er met maroc teminste niet in halen. En daar hadden er meer last van ! :P

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:32

Oeeeeh, ik vind Catanzaro gaaaff. Maar misschien is hij met rijden helemaal niet leuk xD
Kan ook :P

En nee, het gaat niet altijd over 't Reelaer nee. Maar dat is in elk Manegehuiskamer topic denk ik zooo... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 20:02

Indy is kreupel ;(!