Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 

Bzoem schreef:Zeg t was gewoon t eerste wat ik 'zag'
Maar nu moet ik kiezen tussen nu rijden en verzorgen etc.. of eerst even in de zon liggen.. De zon lokt, maar dan weet ik dat ik later daar heen ga.. en langer daar ben.. en dan pas rond 7 uur thuis aankom en dat is te laat
? xchristienx schreef:Bzoem schreef:Zeg t was gewoon t eerste wat ik 'zag'
Maar nu moet ik kiezen tussen nu rijden en verzorgen etc.. of eerst even in de zon liggen.. De zon lokt, maar dan weet ik dat ik later daar heen ga.. en langer daar ben.. en dan pas rond 7 uur thuis aankom en dat is te laat
kan je toch roos doen?
Maar ik kijk zo wel of het er nog zit en wat het kan betekenen. Oja ik ging dus wat opzoeken over cornage, wat hij zou hebben. En benauwdheid is helemaal geen verschijnsel daarvan. Straks heeft ie alsnog wat engs. Of ik heb een pony met astma die kan hyperventileren. Hoe ziet dat eruit bij een pony??
Ingridje16 schreef:Zo weer terug van de ruitershop, nieuwe zadel opgehaald. Kan ik eindelijk lekker rijden, inplaats van op mijn springzadel.
Zat toch een beetje gammel![]()
Zit toch heel erg te twijfelen of ik niet een vliegendeken zal kopen voor tijdens de trektocht.
Er zitten hier vrij weinig dazen vergeleken met daar, en ze kan er hier al erg slecht tegen.
Loopt ze straks al die uren alleen maar die dazen weg te jagen inplaats van lekker rustig te lopen.
Het is geen gezicht maar voor dat paard misschien wel fijner
Misschien ook een idee
ramb0lientje schreef:weten jullie of je altijd een startkaart nodig hebt als je B wil starten bij je eige manege?
Bzoem schreef:Ja Sas heeft het druk met school!
Maar ik ga me denk ik dus zo omkleden en ff me spulen halen op de manege en dan gaan. En nou hopen dat ie niet weer iets heeft, gister zag ik een rare bult in z'n keel. Kan je nog herinneren wat Hester voor bult had daar? Dat was een goedaardig gezwel, maar dat leek niet hierop. Ik dacht eerst ook nog even aan een insectenbeet.. maar het gekke was dat die bult verdween als hij de andere kant op keek. En je voelt hem dan ook niet meer, maar dus wel als hij gewoon ontspannen vooruit staat te kijken. Monique dacht dat het misschien een slijmprop kon zijn in z'n longen? en dat hij dan wel zou gaan hoesten als ik hem aan het werk zette. Maar dat deed hij gister dus voor de verandering helemaal niet. Een keer een briesje, maar dat leek me uit z'n neus te komenMaar ik kijk zo wel of het er nog zit en wat het kan betekenen. Oja ik ging dus wat opzoeken over cornage, wat hij zou hebben. En benauwdheid is helemaal geen verschijnsel daarvan. Straks heeft ie alsnog wat engs. Of ik heb een pony met astma die kan hyperventileren. Hoe ziet dat eruit bij een pony??
Maar ja ik ga dus zo naar Roos.. en naar Piet
xchristienx schreef:Bzoem schreef:Ja Sas heeft het druk met school!
Maar ik ga me denk ik dus zo omkleden en ff me spulen halen op de manege en dan gaan. En nou hopen dat ie niet weer iets heeft, gister zag ik een rare bult in z'n keel. Kan je nog herinneren wat Hester voor bult had daar? Dat was een goedaardig gezwel, maar dat leek niet hierop. Ik dacht eerst ook nog even aan een insectenbeet.. maar het gekke was dat die bult verdween als hij de andere kant op keek. En je voelt hem dan ook niet meer, maar dus wel als hij gewoon ontspannen vooruit staat te kijken. Monique dacht dat het misschien een slijmprop kon zijn in z'n longen? en dat hij dan wel zou gaan hoesten als ik hem aan het werk zette. Maar dat deed hij gister dus voor de verandering helemaal niet. Een keer een briesje, maar dat leek me uit z'n neus te komenMaar ik kijk zo wel of het er nog zit en wat het kan betekenen. Oja ik ging dus wat opzoeken over cornage, wat hij zou hebben. En benauwdheid is helemaal geen verschijnsel daarvan. Straks heeft ie alsnog wat engs. Of ik heb een pony met astma die kan hyperventileren. Hoe ziet dat eruit bij een pony??
Maar ja ik ga dus zo naar Roos.. en naar Piet
supper ik stuur zo wel anders het nummer van het kastje anders kan je niet er in en het je dus ook geen hoevenkrabbel XD

Toen gingen de pagina's pas snel 
ramb0lientje schreef:Ik heb ook veel contact met chelsea (extra deze week).
en heb wat info;
Tom loopt niet mee want hij hoest en heeft net antibiotica gekregen (hoop dat hij week 3 weer goed is!!)
Ginny loopt pk (niet alle lessen) want heeft nog iets aan der been..
Er zijn al 2 afvallers, iemand van frutti en van Catanzaro..
ook mocht kelt in de grote wei (voor het eerst weer), en hij deed het eigelijk best wel braaf..
en bel vanavond effe met der, voor meer info hihi!
Als iemand meer info wil over bepaalde pony's, of hoe ze zijn ofzo?
zeg het maar* haha!
week 29 word super! 5e jaar alweer!!

Dat hij/zij kampioen bokken is ofzo?

xchristienx schreef:en ajona is ook leuk en snel
houd geloof alleen niet van als paarden te dicht er achter zitten
(heb een een keertje opgezeten met crosse in de wei
)

!