Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie
[quote="Manon_S schreef:Sabinee__ schreef:Mel, jij hebt ook een toverbal onder je kont !
Hij lijkt daar wel weer grijs achtig. Maar man was is ie mooi!
Ik heb een kat in mn nek zitten hahah .
Ik denk dat hij geschoren is, dat hij daarom zo grijs is.
hij's geschoren idd 
[/quote]
. 

Mooi die kleur als hij geschoren is!

Ging ze Eline les geven op Merania? Citaat:Noortje, We hopen dat we stage kunnen lopen in Drenthe! In het plaatse Hollandscheveld.
Maar het is een heel veelzijdig "bedrijf" want ze runnen samen een fokkerij voor zowel Parson Russells als kortbenige Jack Russells,
Een Welsh Cob fokkerij, een zadel- en tuigenmakerij en een fokkerij en showstal voor barokke paarden. Dus echt super
Ik hoop dat je/jullie het er net zo naar je zin gaan krijgen als ik had..
Jeetje wordt echt steeds gekker op haar!! 

Annie_ schreef:Sabinee__ schreef:Mel, jij hebt ook een toverbal onder je kont !
Hij lijkt daar wel weer grijs achtig. Maar man was is ie mooi!
Ik heb een kat in mn nek zitten hahah .
Dat komt volgens mij door dat hij geschoren is
dat snapte ik zelf namelijk ook al, maar vind het gewoon leuk te zien dat er zoveel kleurtjes in zitten
Astor schreef:Sabine, Laat eens wat foto's zien van je nieuwe aanwinst Arie.
.
.
.
.
.
.
, hij is nu ernstig bezig met mn veters op te eten , hahaha . Astor schreef:Ik heb net zo heerlijk gereden op UshiJeetje wordt echt steeds gekker op haar!!
Hier even een fototje van mijn nieuwe frontriem!! Jammer genoeg valt het op foto niet mooi vast te leggen.
We gingen deze week springen en had eigenlijk geen idee op wie ik zat maar ik had dus het geluk dat ik op Ushi zat!
Had nog nooit echt op haar gesprongen alleen maar 1 hindernisje maar dat wilt natuurlijk niet veel zeggen!
Maar ze was voor de rest al super fijn te rijden en ze was heel vrolijk en liep heel netjes etc.
En het springen ging ook echt zoo lekker! Heb in tijden echt niet zo lekker gereden en gesprongen. Wat een heerlijk gevoel gaf ze me!
Voelde echt alsof ik over de hindernissen zweefde zo lekker springt ze! En voelde haar helemaal basculeren haha!
Maar we hadden 3 sprongen achter elkaar en op het begin hadden we gewoon balk balk hindernis.
Dat ging erg fijn en daarna werd het balk hindernis hindernis en daarna weer hindernis hindernis hinderis en als laatste hindernis paar galop sprongen en een oxer.
Het ging echt super fijn en ze springt echt mega en je voelt gewoon dat ze echt springt etc! Jammer genoeg ging ze 2 keer mesten in de wending.
Waardoor ze gelijk 2 keer niet uit kwam dus dat was wel jammer maar voor de rest ging het gewoon zo goed.
En kwam er echt met een big smile vanaf zo lekker heb ik gereden en gesprongen. Wat is het toch ook een toppertje.
Hopen dat je wat vaker op haar maggg ! Misschien ook springwedstrijden starten met der ? 

!!!
.
.
.
..

Echt zo'n scheet, op gegeven moment ging me broer hem roepen en toen begon ie gewoon te grommen naar hem
dus hij komt naar 'm toe lopen, staat ie gelijjk achter mij hahahah
de scheet, ben helemaal gek van hem