Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Ach...ze hebben al van alles geprobeerd, en niks helpt. Ben benieuwd of je dan ook op dinsdag en vrijdag de sleutel moet halen om vlas te pakken.

Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Ach...ze hebben al van alles geprobeerd, en niks helpt. Ben benieuwd of je dan ook op dinsdag en vrijdag de sleutel moet halen om vlas te pakken.
Dat schijnt van niet dan is ie open
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ach...ze hebben al van alles geprobeerd, en niks helpt. Ben benieuwd of je dan ook op dinsdag en vrijdag de sleutel moet halen om vlas te pakken.
ja ik denk dat dat zo blijft anders pakken ze nog veel te veel
hamsteren gaan ze dan
ze schrijven ook op als je sleutel mag hebben ik ging vrijdag voor gipsy vragen die stond op de lijst om te pakken maar ate mocht niet
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ach...ze hebben al van alles geprobeerd, en niks helpt. Ben benieuwd of je dan ook op dinsdag en vrijdag de sleutel moet halen om vlas te pakken.
ja ik denk dat dat zo blijft anders pakken ze nog veel te veel
hamsteren gaan ze dan
ze schrijven ook op als je sleutel mag hebben ik ging vrijdag voor gipsy vragen die stond op de lijst om te pakken maar ate mocht niet

xan schreef:Eigenlijk heb ik niet zo'n moeite met een lijst enzo.
Mijn paard staat niet superschoon, met ieder drolletje eruit enzo.
Volgens mij vinden die paarden het helemaal niet erg om zo af en toe nog eens een eigen drol tegen te komen.
Maar er staan idd paarden in zulke schonen stallen, dat je daar bijna zelf zou gaan overnachten.

ATE schreef:xan schreef:Eigenlijk heb ik niet zo'n moeite met een lijst enzo.
Mijn paard staat niet superschoon, met ieder drolletje eruit enzo.
Volgens mij vinden die paarden het helemaal niet erg om zo af en toe nog eens een eigen drol tegen te komen.
Maar er staan idd paarden in zulke schonen stallen, dat je daar bijna zelf zou gaan overnachten.
ja zo is dat ate staat droog maar ik haal niet elke klein drolletje er uit hoor die drogen wel hahahahahahahahahahahahhahahaha