Vrijdag komt dus die zadelmaker. Ik had hem nog even gemaild, en mocht ie nou iets hebben dan kan hij hem terplaatsen nog aan passen eventueel. Maar ik moet het dus contant betalen. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat moet regelen. Ik heb geen flauw idee hoeveel het me allemaal gaat kosten natuurlijk. En mocht ie nou niets hebben zit ik met een paar honderd euro aan contant geld.
Ik roep tjumme er wel bij als ik er niet uit kom. Ik ben daar echt veel te makkelijk in
__Nathalie__
Geplaatst: 03-11-09 16:26
Dan zou ik tjumme er gelijk bij nemen want als hij in de gate heeft dat jij toch wel koopt doet ie er ook niks vanaf.
Ik heb altijd van mn vader geleerd dat je ongeintresseerd over moet komen. En niet gelijk een smile van oor tot oor van blijdschap moet hebben Ik zeg standaard bij alles valt er nog wat met de prijs te doen. Zeggen ze nee dan zeg ik iets van: ja dat is misschien wel wat maar voor dat geld kan ik ook nog even verder kijken Tenzij er nog wat vanaf kan natuurlijk. Als ze dan eenmaal wel zakken is het gewoon een spelletje Kijken tot hoe ver ze gaan.
Arno (die kan echt niet afdingen) heeft een gouden armband gekocht. Die was normaal 995 euro. Nu tax free (vakantie) was die nog bijna 800 euro. Ik had al zo'n 10 keer aan gegeven dat dat ver boven ons budget zat (wilden eigenlijk max 400 uit geven maar in die prijsklasse was er niet veel soeps) Dus ik moest lachen en zei dat we dat niet konden en wilden betalen. Maakte hij er 700 van. Dus ik zei dat gaat niks worden want jij zakt toch niet zover als wat wij uiterlijk willen besteden. Hij zakte uiteindelijk naar 550 (met moeite)
Arno wilde al (eerder al) toehappen die wilde hem graag hebben. Dus ik neeeeeee te duur. Kwam er een andere kerel binnen hij zegt wat is het probleem. Ik de prijs, te duur voor ons.
Kregen we de armband uiteindelijk (na 3 kwartier totaal onderhandelen) mee voor 500.