Toen het gebracht werd, had ik maar twee zakken hahaha en geen reclame. Die reclame bleek voor Zaandijk te zijn, pfieuw dat scheelde lekker
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ik had vandaag op een zak of 10 post gerekend, er zou namelijk volgens de zaterdaghulp, kattenvoer als huis aan huis bezorgd moeten worden.
Toen het gebracht werd, had ik maar twee zakken hahaha en geen reclame. Die reclame bleek voor Zaandijk te zijn, pfieuw dat scheelde lekker![]()
meelen schreef:Ik had vandaag op een zak of 10 post gerekend, er zou namelijk volgens de zaterdaghulp, kattenvoer als huis aan huis bezorgd moeten worden.
Toen het gebracht werd, had ik maar twee zakken hahaha en geen reclame. Die reclame bleek voor Zaandijk te zijn, pfieuw dat scheelde lekker![]()

ATE schreef:meelen schreef:Ik had vandaag op een zak of 10 post gerekend, er zou namelijk volgens de zaterdaghulp, kattenvoer als huis aan huis bezorgd moeten worden.
dat scheeld zeker een zak of 8 hahahahahhhhahhhah ach die kattenvoer die loop je toch niet die hou je zelf heb jij goedkoop maandje

meelen schreef:M'n mam heeft zwaardere pillen gekregen. Hopen dat he nu beter gaat.
Pijn in de rug komt door slijtage, ze is al 10 cm gekrompen.

xan schreef:Heb net even de startlijsten zitten bekijken voor a.s. zaterdagavond. Lijkt me weer heel gezellig worden met al die schatjes die meedoen.
Eindelijk kan ik weer eens komen kijken.
Ben al druk bezig met oppas aan het regelen, want dit valt net in mijn "één-ouder gezin" week.
xan schreef:Heb net even de startlijsten zitten bekijken voor a.s. zaterdagavond. Lijkt me weer heel gezellig worden met al die schatjes die meedoen.
Ben al druk bezig met oppas aan het regelen, want dit valt net in mijn "één-ouder gezin" week.
_sandra schreef:xan schreef:Heb net even de startlijsten zitten bekijken voor a.s. zaterdagavond. Lijkt me weer heel gezellig worden met al die schatjes die meedoen.
wilde ook komen kijken, maar heb zaterdag 3 verjaardagen!!! hoezo lekker gepland haha!!! wens jullie allemaal heel veel succes, en kom zondag in ieder geval naar de kuhr kijken.!!! dus jo je beste fan is er hoor!!! hahaha

mntj schreef:meelen schreef:M'n mam heeft zwaardere pillen gekregen. Hopen dat he nu beter gaat.
Pijn in de rug komt door slijtage, ze is al 10 cm gekrompen.
erg pijnlijk en naar.
een paar jaar terug is mn moeder gevallen en haar rug zwaar gekneusd en ingezakt. bleek al een slechte rug te hebben. idd ze is een stuk kleiner geworden. uit eindelijk wel weer opgeknapt maar als ze te veel doet ( en ze denkt af en toe dat ze 18 is) dan gaat t weer helemaal fout.
ze kon na die val de kleren die ze had niet meer aan. (ook t buikje zakt in). hoop dat t snel weer wat beter gaat met je moeder. het idd erg pijnlijk.