Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
.
.
.
. 
Ahtnamas schreef:We hebben net besloten dat we Dommeltje morgen in laten slapen... alleen poedersuiker dat dierenpraktijk dicht is en we dus niet kunnen bellen voor een eventuele afspraak. We willen het niet over het weekend heen tillen want beestje eet gewoon niks, ziet niks, ligt alleen maar in zijn mand......

Citaat:Gert van den Hof is een begrip als het gaat om de africhting van jonge paarden. Op zeer jonge leeftijd begon hij een methode te ontwikkelen. Deze methode maakt het mogelijk om binnen een kwartier, vanaf het zadel, een paard de beginselen van het rijden te leren. Het meest opvallende is het halster. Door een touw om de neus van het paard te doen kan hij hiermee sturen en corrigeren. Het gebruik van een bit komt hierbij nog niet aan de orde, vanwege het vluchtgedrag wat elk paard vertoont en dit juist negatief kan werken. Pas na een aantal dagen wordt het paard aangeleerd om met een bit in te rijden.

Geweldig.Een vriendin kwam foto,s nemen met een extra grote lens.Alleen ik zat iets korter en dan gaan mij benen irritant naar voren.Maar deed ik voor de zekerheid.Andere keer weer gewoon lang.
Fijn dat je ook weer een paardje
Ahtnamas schreef:Vanochtend het moeilijke telefoontje naar de dierenarts (kon mijn tranen hele gesprek binnnhouden totdat de tijd vast stond... pfff en daarna de rest laten weten hoe laat het is).... echt balen dat het niet thuis kan, om half 12 hebben wij een afspraak en dan is mijn mooie lieve hondje er niet meer!
En nadien!!!
En 't ging goeehoeed!

(op die foto slaapt hij trouwens.. is oude foto..niet dat jullie gekke dingen gaan denken
).