is het in mijn ogen ook! Ik gebruik nu al 2 maanden denk ik elke dag de auto maar vind een scooter 10 keer handiger.. je gaat overal ff snel heen en tussendoor!! Scheelt tijd
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-09 14:09
collendoorn schreef:
en dan heb je gelijk je rijbewijs en standaard een auto voor de deur? ik heb me rijbewijs en de auto altijd voor de deur maar verlang weer naar een scootertje!!
Ik leef ook weer! Gisteravond op stap geweest, errug gezellig Rode Wodka & 7up Dronk t als Ranja
Ik heb ook een scooter, nog niet zo lang, en kan nu eindelijk zonder problemen rijden! Eerste paar maand was t elke keer problemen, en dat bij een NIEUWE scooter! Was toen echt niet blij ermee... Maar nu ... .Heerrlijkk!
is het in mijn ogen ook! Ik gebruik nu al 2 maanden denk ik elke dag de auto maar vind een scooter 10 keer handiger.. je gaat overal ff snel heen en tussendoor!! Scheelt tijd
dat heb ik ff gemist denk ik maarjaaaaaaaaa die kop van der toen die andere wijven gingen zingen
Megamutsj
Geplaatst: 16-02-09 18:19
Mandy (L) Theo
jaaa buurman en buurman, zegt dat meisje: wat een kuuutt licht op die camera, zien ze daardoor niet je pukkels goed? En die oude man, Harryyyy is zo cool!
Niet sletje Theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo