Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
josewoos schreef:Ja!!! Word een zwaar maar zeker weten leuk weekend!!!!
Hahahaha en vanavond zaten mijn vriend en zijn vriendin heel beteuterd aan tafel mee te luisteren..... Vragen ze ook nog of we ons zullen gedragen..... yeah right.....
Nee, ze vinden het hartstikke leuk voor ons! Zijn lekker jaloers hahahaha
.
.
.
Georgette schreef:Ik ga zo ook maar eens slapen. Morgen van 9 tot 6 werken, daarna eten bij m'n moeder en dan waarschijnlijk een date. Dus drukke dag!
Whiii en sherra ging helemaal strekken zag er echt schattig uit.

Dominiqueee schreef:Georgette schreef:Ik ga zo ook maar eens slapen. Morgen van 9 tot 6 werken, daarna eten bij m'n moeder en dan waarschijnlijk een date. Dus drukke dag!
Een date met wie?![]()
Wist al dat Ingrid een bedrijf onder de naam Hagenauwe ging starten. Echt super tof! Ook leuk dat ze de naam behoudt.
Georgette schreef:Ik ga zo ook maar eens slapen. Morgen van 9 tot 6 werken, daarna eten bij m'n moeder en dan waarschijnlijk een date. Dus drukke dag!

hestejente schreef:josewoos schreef:Ja!!! Word een zwaar maar zeker weten leuk weekend!!!!
Hahahaha en vanavond zaten mijn vriend en zijn vriendin heel beteuterd aan tafel mee te luisteren..... Vragen ze ook nog of we ons zullen gedragen..... yeah right.....
Nee, ze vinden het hartstikke leuk voor ons! Zijn lekker jaloers hahahaha
En die zit gewoon bij jou aan tafel?

. Maar helaas, ik ben niet leuk genoeg
.