Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
rockoo schreef:hallo allemaal hier weer even een berichtje van mij. ik zit nog in italie maar de vakantie zit er bijna weer op. jullie hebben niet veel nieuwtjes of is iedereen weg. staat ate nog op het land. nou ik spreek jullie wel weer .

.
] 

meelen schreef:Ga je weer verhuizen?

ATE schreef:meelen schreef:Ga je weer verhuizen?
nee hoor voor de paarden kunnen we lekker naar de twiske of zo
meelen schreef:ATE schreef:
nee hoor voor de paarden kunnen we lekker naar de twiske of zo
Toe maar ATE, zeker net een huis verkocht???

Hoop ik. Ik word steeds blijer dat wij toch nog een weekje Turkije hebben geboekt (alhoewel, je zult zien dat het in die periode hier ook prachtig weer is
).
en nog eens
.
. 
LIQUITA schreef:Ik zit net op buienradar te kijken, hihi. Belooft niet veel goeds. Maar vanaf morgen....BETERHoop ik. Ik word steeds blijer dat wij toch nog een weekje Turkije hebben geboekt (alhoewel, je zult zien dat het in die periode hier ook prachtig weer is
).
10, heb je nog iets leuks gekocht in klein Turkije?
Jo, ik heb nu ook a.s. zaterdag mijn fotoshoot (kleine), dus ik moet me ook bezig houden met het mooi maken van Liquita.![]()
en nog eens
.

LIQUITA schreef:Ik ga zo wel even naar de manege. Ze zouden vandaag die achterwand (waar de grote roldeur in zit) gaan schoon spuiten...ben benieuwd.