Heb nog steeds last van me kop ook me pa kwam me halen bij de bushalte in Middelburg (zo crap dat de 133 maar tot middelburg gaat tegenwoordig..), trek de deur open maar was blijkbaar iets te enthousiast dus ik knal zo die punt van die deur tegen me eigen hersens aan
Wow ja idd... Alleen 't doet me denken aan die zadelmarkt achtigige dingen die ik laatst tegen kwam? Deze ziet er op zich wel beter uit maar goed je weet nooit...
Zo weer thuis, lekker met marion naar stal geweest. Chiel en schimp een knuffel gegeven, en een stukje wortel. (Dat laatste werd 't meest gewaardeerd natuurlijk. )
Schim keek echt van huh en wie was jij dan ook al weer? Nouja je hebt een wortel dus fijn dat je er bent. En chiel had zoiets van oh nu je er weer bent, kun je m'n oren even lekker kriebelen, vind ik zo fijn.
En nu bedenken wat ik morgen ga doen... Zeker niemand die morgenmiddag een lekker stapritje wil gaan doen?
Zelfs hier op school hebben ze eindelijk besloten dat het mischien maar es tijd word om de kachel aan te zetten. (Te laat dat wel, ik doe gewoon een panty onder m'n broek aan, anders heb ik het zooooo koud.)
Hihi vind hoe het eruit ziet wel leuk maar hoe het klinkt vink ehm, apart. Geen idee maar ik kan op youtube maar 1 band vinden... Dus mariska als je nog tips hebt?