Liesje89 schreef:Uprica schreef:Idd jammer dat er erg laag gejureerd is, maar ja het is en blijft een jury sport!?
@lucky, had het ook idd gelezen, maar vind dat je het toch zelf moet ervaren? ze zijn ook voor joke en joyce en Esmiralda geweest? snap ook niet dat dat gebeurd is bij dat meisje, want het ruiterhuis heeft een naam hoog te houden, dus zal denk niet express zijn gebeurd? je hebt overal wel wat....
Dat is inderdaad zo, maar dit geval is wel heel extreem. Er zijn ook foto's bij mij bekend van het zadel op het paard... Dat is werkelijk om te janken, serieus. Elke domme koe kan zien dat dat zadel alles behalve past. Dat is niet gewoon een klein meetfoutje, dat is onkundig werk.
De enige mensen die écht zadels aan kunnen meten zijn mensen zoals Arie Boer, en leerlingen daarvan. De rest heeft alleen een stempeltje zadelmaker, maar die mogen zichzelf i.m.o. alleen maar zadelmaker noemen, in de trant van reparaties. En dan alleen de reparaties die simpel zijn, zoals nieuwe singelstoten aanzetten, een naadje stikken of een zitvlak vernieuwen. Opvullen moeten ze al niet eens aan beginnen, dat gaat zo vaak mis. Van Rijs van ook niet opvullen. Die douwt er alleen maar zoveel wol in tot je er iemand mee z'n hersens in kan slaan zonder al te veel moeite. Bij sta-rho ligt er altijd een heel rijtje zadels achter de toonbank die liggen om opgevuld te worden... En aan de hand waarvan doen ze dat? Het plasticen paard uit de etalage? Hoe kun je in hemelsnaam een zadel goed opvullen als het paard er niet bij is???
Echt, serieus... paardenwinkels moeten echt geen zadels meer aanmeten, verkopen en opvullen, want het blijkt iedere keer maar weer, bij elke winkel, dat ze er geen moer verstand van hebben
Zooooo liesje heeft gesproken.
Dan was dit mijn heldere moment van de dag.
Verder geen nuttige opmerkingen meer voor vandaag denk ik
nou ben vandaag gebeld door van rijs ze komen volgende week woensdag de 16e al
dus laat drunens ruiterhuis maar ff achterwegen
wat ik wel ga doen is arie boer bellen als ik het zadel heb
kan hy het zadel even komen na controleren
word alleen krap aan allemaal aangezien wy zelf op vakantie ben van 17 juli t/m 9 augustus
we zien het wel

)